هر کدوم از دوستان همدردی اینو میخونه واسم دعا کنه...
خیلی استرس دارم
بزرگترین انتخاب زندگیم هست.
برام دعا کنید.
تشکرشده 851 در 242 پست
هر کدوم از دوستان همدردی اینو میخونه واسم دعا کنه...
خیلی استرس دارم
بزرگترین انتخاب زندگیم هست.
برام دعا کنید.
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
deljoo_deltang (چهارشنبه 30 بهمن 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), shabnam z (شنبه 03 اسفند 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 30 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (چهارشنبه 30 بهمن 92)
تشکرشده 1,826 در 279 پست
سلام بر همه دوستان همدردی ام که خیلی وقته ندیدمشون ، از قدیمی ها گرفته مثل
مدیر عزیز همدردی
بی بی
فرشته مهربان
کیوان
بی نهایت
بهار
مسافر زمان
محمد ابراهیمی
یک زن امیدوار
دختر مهربون
کامروا
شمیم الزهرا
ویدا
فرهنگ 27
حامد 65
آنی و ............ اونائی که به خاطر کم حافظگی اسمشون رو انداختم ...
تا جدید الورود ها که تو این مدت که توفیق نبوده سر بزنم عضو همدردی شدن ...
امیدوارم سرحال و شاد و پرتوان باشید ....
.
پر پروانه شکستن نه نشان هنر است ......... تو اگر پرشکنی شهپر شاهین بشکن
مهاجري در راه دوست و هميشه در هجرت
![]()
bahar.shadi (جمعه 02 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (چهارشنبه 30 بهمن 92), keyvan (پنجشنبه 01 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 01 اسفند 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 30 بهمن 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 30 بهمن 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 30 بهمن 92), محمدابراهیمی (چهارشنبه 30 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)
تشکرشده 4,314 در 675 پست
من هم دلم می خواد یادی از قدیمی تر ها بکنم ،شاید بهانه ای شد برای اینکه این بزرگواران یک خبری از خودشون به گوش ما برسونن.... ( هیچ ترتیبی و آدابی مجوی، چون همه این اسم ها برای من در یک ردیف نوشته می شن ...)
نیلای با اراده( یا همون سابینای خودمون) که رنج یک تغییر بزرگ رو تحمل کرد و من همیشه تحسینش می کنم ...
بی دل عزیز که فرصت نشد بگویم چقدر دوستش دارم اما بزرگ بود و از اهالی امروز بود ... ای کاش اینطور رنجیده خاطر نمی شد. ای کاش کسی از دلش در می آورد ....
صبای دوست داشتنی که من نمی دانم این همه منطق، توی کله این دختر چه می کرد! ... وقتی به او گفتم "دوستش دارم" که دیرش شده بود و داشت می رفت ... کاش بیشتر می آمدی
دل عاشق که پست هایش دلگرمم می کرد که همین گوشه کنارها کلی زندگی عاشقانه جاریست ....
یاسای پر از شادی و سرزندگی که یک روز گذاشت و رفت و .... شایانا ی دوست داشتنی، دختر پاییز....
آنی سرد و گرم چشیدهی دوست داشتنی.... چقدر دلم می خواست مثل او فکر می کردم ... پر از شور زندگی ...سارا بانوی عاشق رنگ وارنگ که پست هاش پر بود از کلی شیطنت و دخترانگی ....
و دیگرانی که اکنون بخشی از زندگی سه ساله من در این تالار شده اند و خودشان بی خبرند! ...
فرصت نشد به هیچ کدامشان بگویم چقدر تحسینشان می کنم و چقدر خواستنی هستند .... همیشه دیر می کنم! ....
کاش می شد از تک تکشان خبری گرفت .... کاش می آمدند و یک جمله می نوشتند که اوضاع احوالشان روبراهست یا نه .... کاش برگردند ...
راستی دو نفر جا ماندند:
تسوکه ( اعتراف می کنم خیلی طول کشید تا با اسمش کنار بیام!) که خیلی تلاش کرد ثابت کند با روزی پنج دقیقه می تواند خانمش را شیفته و والای خود کند... توانست؟
خارپشت که این اواخر زد به صحرای کربلا! .... هنوز هم لقمه را دور سرش می پیچاند؟
یاد و خاطرشان گرامی باد!
روز و روزگار همگی خوش!
هر چیز که در جُستن آنی، آنی
مولانا
bahar.shadi (جمعه 02 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (چهارشنبه 30 بهمن 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 01 اسفند 92), rozaneh (پنجشنبه 01 اسفند 92), sanjab (چهارشنبه 30 بهمن 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 30 بهمن 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 30 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 05 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 01 اسفند 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
جالبه .زندگی رو میگم.
تا یکی دو ماه پیش اونقدر سرم شلوغ بود که جواب هر درخواستی ازم این بود که ، شرمنده اصلا وقت ندارم.
اما حالا اونقدر وقت دارم که .........
ترانه پرسیدی ازدواج کردم یا نه ، جوابش معلومه .
نه. هیچ حرکتی نکرده ام .
دیشب یه حس خوب داشتم .
نمی دونم برای شما هم اتفاق افتاده یا نه .
خواب بودم و با دختری قدم میزدم انگار میدونستم که این همون دختره اس.
همونی که میتونه دوست و همسر خوبی برام باشه.
چه حس خوبی بود .
نمی دونم آیا دلم برای این حس باید تنگ بشه یا خلقش کنم؟
این چیزی هست که این روزها درگیرشم.
del (پنجشنبه 15 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), meinoush (پنجشنبه 01 اسفند 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 01 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (یکشنبه 04 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (شنبه 03 اسفند 92)
تشکرشده 1,508 در 444 پست
چقدر خوب آقا امید. من همیشه دوست داشتم از اینجور خوابهای رمانتیک و دخترپسند ببینم ولی نمیدونم چرا همیشه خوابهام یه جور دیگه شده! با هم قدم میزدید؟
میدونی اگه بارون هم بریزه و مثلا هر دو یک چتر داشته باشین و توی یکی از این راههایی که دوطرفش پر درخته و کمی روی زمین برگ زرد هم ریخته، توی همچین جایی اگه قدم بزنین خیلی دیگه قشنگ تر میشه. من همیشه آرزومه همچین خوابی ببینم.
ویرایش توسط toojih : پنجشنبه 01 اسفند 92 در ساعت 17:58 دلیل: حذف تکرار
khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), omid65 (پنجشنبه 01 اسفند 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), میشل (یکشنبه 04 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
تق تق ....
اجازه هست؟؟؟
آخیشششش بالاخره تونستم وارد سالن خونه همدردی بشم.
همش می آمدم هرچی میگشتم؛ در ورودی پیدا نبود این بابای همدردی مخفیش کرده بودن !!!!!اما خب یادشون نبود! جوینده ، یابنده است.
آهان راسی من با خودم گل آوردم
نه !!!
یعنی راستش گفتم گناه دارن اینارو بچینم مطمعنا خانواده همدردی هم راضی نیستن من عمر این گل های کوچولو و با قیچی کوتاه کنم.
برای همین از همون بوتشون عکس گرفتم آوردم !
آخ داشت یادم میرفت کادوووووممم موند.
ایناهاش اینم کادوم.
کوچیکه؟؟ میدونم
منم به فروشنده گفتم یه کادو بده برای بی نهایت آدم !!! آخه اعضای همدردی زیادن روز به روزم نسلش زیاد و زیادتر میشه!!! تازه اشم کلییی ام مهمون داره!!
بعد فروشنده که یه پیرمرد مهربون بودگفت: بیا اینو ببر
(همون کادو کوچیکه بالارو داد)
گفت این کادو خاصه !
گفتم این کوچیک نیستتتتت؟؟؟
گفت توفقط کوچیکیشو نبین
این جعبه کوچولو توش پر از آرزوست برای همه اعضا و مهمونای خونه همدردی که همیشه ترو تازه نگهشون داره.
گفت وقتی اینو میبری انگار با خودت کلی دعا بردی دعا برای خوشبختی و سلامتیشون .
گفت توش پر از عشق و محبت و مهربونیه واسه این که همیشه لبخند بزنن....
منم گفتم کارت درسته !!!!! آفرین ؛ بابا فروشنده!!!
این عکس خودمه وقتی کادورو گرفتم
گفتم انشالله دخترای همدردی هم اینجوری بشن:
پسرا هم اینجوری:
خودمونیم ها دخترا خوشگل تر میخندن!!
![]()
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : پنجشنبه 01 اسفند 92 در ساعت 23:24
del (پنجشنبه 15 اسفند 92), heaven65 (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), majid_k (دوشنبه 05 اسفند 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), rozaneh (شنبه 03 اسفند 92), shabnam z (شنبه 03 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 03 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (یکشنبه 04 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), مصباح الهدی (جمعه 02 اسفند 92), آویژه (جمعه 02 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (شنبه 03 اسفند 92), شیدا. (شنبه 03 اسفند 92), صبوری (جمعه 02 اسفند 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
تازگیا حس میکنم تهی و خالی از انرژی شدم
انگار یه مسافرت نیاز دارم
از بس کارای اساسی رو امروز فردا کردم وقت رفت
هنوزم نمی دونم مشکلم چیه
این همه کتاب خوندم ولی حس عالم بدون عمل رو دارم انگار همه اونها یک دقیقه بعد از یادم میرن
شاید هیچ وقت عمقی نخوندم
شاید هم نتونستم عمقی بخونم
واژه شاید رو نهی می کنند شاید به خاطر بارش
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), paiize (شنبه 03 اسفند 92), shabnam z (شنبه 03 اسفند 92), toojih (شنبه 03 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 03 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (یکشنبه 04 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 03 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), شیدا. (شنبه 03 اسفند 92)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام دوستان خوبم وبلاگ نگاه کنید نظر دهید
اسم وبلاگ تخصصی ترین کنکور ارشد مشاوره
اهنگ هفت سین از خواننده راستین وقاری است دانلود کنید اهنگ زییا قشنگ است
من مدیر برنامه خواننده اقای راستین وقاری هستم
کنسرت اقای راستین وقاری تاریخ 21 اسفند در سا لن تالار ایوان شمس تهران است
ممنون
paiize (سه شنبه 06 اسفند 92), rozaneh (دوشنبه 05 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), بی نهایت (دوشنبه 05 اسفند 92), دختر مهربون (پنجشنبه 08 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 05 اسفند 92)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
نادیا-7777 عزیزم بازگشت پر افتخارتون را به همدردی خوش آمد می گوییم.
ویرایش توسط بی نهایت : دوشنبه 05 اسفند 92 در ساعت 15:28
bahar.shadi (سه شنبه 06 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (دوشنبه 05 اسفند 92), gole kaghazi (یکشنبه 18 اسفند 92), paiize (سه شنبه 06 اسفند 92), rozaneh (چهارشنبه 07 اسفند 92), sanjab (دوشنبه 05 اسفند 92), toojih (دوشنبه 05 اسفند 92), فرشته مهربان (دوشنبه 05 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), دختر مهربون (پنجشنبه 08 اسفند 92)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
سلام دوستاي عزيز خودم
خوبين؟؟؟؟
انقدر دلم يه دفعه براتون تنگ شد كه شارژ كردم فقط به عشق احوالپرسي باهاتون
بي نهايت گلم خوبي؟ انقد خوشحالم كه با همسرت بالاخره به تفاهم رسيدي و خوشبختي كنار بچه هات
آويژه عزيزم شما چطوري؟ خوبي خانم گل؟
دختر مهربون ، ترانه بانوي گل ، جناب baby ، ويدا جون، راحيل خانوم و همه بچه هاي قديمي شماها خوبين؟
بي دل ديگه نيومد؟
چقدر عضو جديد داريمالان ما بايد بهشون خوشامد بگيم يا اونا به ما؟
آقا ما رو هم به جمعتون راه ميدين؟
ياد روزايي كه با صندلي داغ آقاي ابراهيمي و نازنين عزيزم و سوالاي پدربزرگ حسابي ملت رو نقره داغ مي كرديم بخير
راستي omid65 من اخيرا تو دي ماه رفته بودم كربلا براي همه بچه هاي همدردي دعا كردم. حتما به وقتش شما هم مزدوج ميشي
راستي خيلي سفرم خوب بود...اصلا فكرشم نمي كردم اين سرزمين عجيب انقدر عالي باشه
تازه 1 كار ديگه هم كردم...از الان دارم تلاش مي كنم براي آزمون دكترا...
آخي يه روزگاري همه دغدغم ارشد رفتن بود...چه زود آرزوهاي ديروزمون ميشه دستاورهاي امروزمون
راستي زهره هم خدا رو شكر اوضاع زندگيش بهتر شده و داره تو رشته مورد علاقش درس مي خونه
بچه ها ديگه اسم هر كي رو نياوردم ببخشه منو... به ياد همتون هستم اما ديگه خيلي نمي رسم بيام.
اوضاعم دم پايان نامه دادن شدن مثل حامد 65از هر فرصتي براي در درفتن از پايان نامه ميرم دنبال بازيگوشي
راستي از رايحه عشق و چشمك و سرافراز و صبا و سارا بانو و آشپزخونه همدردي چه خبر؟
يادتونه پارسال شب يلدا چه اثر هنري اي آفريدم؟چقدر بي دل و پدر بزرگ و بي بي مسخرم كردن
جاي آني عزيزم خيلي توي تالار خاليه. جاي بهار زندگي ، جاي پاييزان عزيزم. مامان فكور و مريم 123 عزيز دلم
ياد زنگ نقاشي هم بخير و نقاشي هاي خارپشت
ضمنا عرض ارادت داريم خدمت مديران گرامي تالار جناب مدير، آقا كيوان، لرد حامد، فرشته مهربان. فقط تالار خيليييييييييييي سوت و كوره ها
راستي ياد داملاي مهربون هم بخير
واي چقدر درد و دل داشتم من تو چند ماهي كه نبودم
خوب تا برنامه بعدي شما را به خداوند مي سپارم![]()
روزی تو خواهی آمــــــــد از کوچه های باران
تا از دلـــــــم بشويي غمهاي روزگـــــاران...![]()
del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (سه شنبه 06 اسفند 92), gole kaghazi (یکشنبه 18 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), khanoomi (جمعه 16 خرداد 93), omid65 (چهارشنبه 07 اسفند 92), rozaneh (چهارشنبه 07 اسفند 92), toojih (سه شنبه 06 اسفند 92), فرشته مهربان (سه شنبه 06 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), محمدابراهیمی (سه شنبه 06 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), آویژه (چهارشنبه 07 اسفند 92), بی نهایت (سه شنبه 06 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)