[IMG]http://www.postsmile.comنوشته اصلی توسط mke
/img/emotions/176.gif[/IMG]
آقا یادم رفت بگم ؛اینجانب با کمال افتخار قرمزته.(همش شوخی، طنز و کل کله جدی نگیرید!)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
[IMG]http://www.postsmile.comنوشته اصلی توسط mke
/img/emotions/176.gif[/IMG]
آقا یادم رفت بگم ؛اینجانب با کمال افتخار قرمزته.(همش شوخی، طنز و کل کله جدی نگیرید!)
تشکرشده 2,462 در 461 پست
دوستاني كه نظر ندادن وپيش بيني نكردن وقت زيادي نمونده ها
عزيزان لطفا پيش بيني هاتون رو بفرستيد - متاسفانه من خودم فردا نمي تونم بيام نت شنبه كه اومدم نظرات رو بررسي خواهم كرد و به بهترين پيش بيني يه هديه زيبا تقديم مي كنم
تشکرشده 79 در 52 پست
به نام خدایی که آسمان آبی
را بالای گلهای قرمز آفرید...!
این مایه سرور و خوش اقبالیست.....
که فلک از رنگ قرمز خالیست ......
تلالو آسمان را میبینی؟؟؟؟
گویند که خدا هم استقلالیست
تشکرشده 79 در 52 پست
یه روزی استقلال اومد
اسم عشق رو زد به جونم
تا وقتی زنده باشم
من استقلالی میمونم
قهرمان آسیا و ابر قدرته فوتباله
قرمزا باید بدونن:
صاحبه جام،
▓▒░ استقـــــــــــــلاله ░▒
تشکرشده 79 در 52 پست
ای گل سرزمینم......عشق تو در کمینم......تو بهترینی برام....عزیز ترینی برام.....وقتی هستی تو میدان......دلها میره آسمان.......به امید برد میشینیم........تا که بشی قهرمان.........خدا پشت و پناهت .........با دل و جون میخوامت.....تیمی داریم پر ستاره.........گلهای عالی میکاره.....اره اسمش استقلال
تشکرشده 79 در 52 پست
سلام
دیشب خواستم اینارو بدم کارتم تموم شد ولی عشقست استقلال!
سلام داش کیوان خوبی عزیز؟مراقب خودت باش.
یاعلی![]()
تشکرشده 53 در 23 پست
استقلال3پرسپولیس1
ایول mke
ابیو عشق است.
تشکرشده 2,462 در 461 پست
جناب سروانmke وpooarot عزيز سلام
عشق است و آتش و خون - داغ است و درد دوري ، كي مي توان نديدن كي مي توان صبوري ؟
خداييش خودتون با توجه به شعر بالا قضاوت كنيد آبي يا قرمز؟:D![]()
تشکرشده 79 در 52 پست
عشقی که مجازی باشه واسه یه تیم؟ شرم آوره
آتیش؟ جنگ؟ خانمان سوزی؟ خودکشی؟ نابودیه طبیعت؟ و... حلامو بهم میزنه!
خون؟ مرگ؟ قتل؟ کشتن؟ ای داد ای داد!
اما
داغی که به دل دشمن(پرسپولیسیا) بزاری! چه حالی میده! با 3 گل!
درد دوری اربابمون! خدامون! چه زیبا! دلنشین و...
صبرم که دیگه جای توضیح نداره!خودتون بهتر می دونید!
عزیزم من سروان نیستم! اون درجه آمریکاییه! ژنرال بیدیم ما!
تشکرشده 3,286 در 817 پست
درود به آقایان و خانم های فوتبالی
خیلی خوب میشه فهمید که تیم سر حال و سرزنده کدومه !
یه اصلی هست که میگه هیچوقت نتیجه بازی را پیش بینی نکنید !
من تیم ملی را امید بهش داشتم که اون هم.......
خلاصه همه ی آبی ها رو با قرمزهایی که این قدر براشون دسته و پا میشکنند و میشکنید روکه با هم جمع میکنند میره با کره تو استادیم آزادی با 85 هزار جمعیت 1-1 مساوی میکنه ....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)