به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 فروردین 02 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1397-2-11
    نوشته ها
    240
    امتیاز
    7,883
    سطح
    59
    Points: 7,883, Level: 59
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    431

    تشکرشده 358 در 165 پست

    Rep Power
    51
    Array

    در گیری با همسر و انفعال همسرم

    سلام خدمت همه دوستان سال نو را تبریک می گم.

    اگه تاپیک های قبلی مرا خونده باشید در پی مشکلاتی که با همسرم داشتیم، متاسفانه دو ماه پیش همسرم بعد از یک درگیری که شروع کننده بحث ایشون بودن و من سعی در اروم کردنش داشتم ولی وقتی دیدم آروم نمیشه من هم عصبانی شدم و مقابله به مثل کردم، و پس از اون همسرم از منزل مشترکمون بیرونم کرد. به این نحو که به پدرم زنگ زد که بیاد و منو ببره. من هم برگشتم و الان حدود دو ماه هست که از ایشون و خانوادش خبری نیست.

    حدود یکماه پیش من با وکیل صحبت کردم که با همسرم صحبت بکنه و ببینه تصمیمش چیه. یا طلاق توافقی یا ادامه زندگی با حضور مشاور. که ایشون ادامه زندگی و مراجعه به مشاور رو انتخاب کرده بود.
    روند مشاور رفتن هم متاسفانه خیلی دیر شروع شد و در ماه گذشته ما هر کدوم یک جلسه با مشاور صحبت کردیم و قرار بود یه جلسه مشترک هم داشته باشیم که خورد به عید و فعلا معلق مونده.

    من ناراحتیم از اینه که چرا همسر من با وجود اینکه خودش منو از منزل بیرون کرده اما هیچ احساس مسئولیتی برای اینکه تعیین تکلیفی انجام بده رو نداره.
    احساس می کنم خیلی بمن بی احترامی شده. خودش خیلی راحت در خونه نشسته و انگار نه انگار.

    من از این انفعال واقعا بدم میاد . البته این همیشه بوده. چون توی خونه هم اگر قهر می کردیم و قهرمون حتی شاید به ماه هم می کشید ایشون با وجود اینکه مقصر بود ولی پاپیش نمی ذاشت برای آشتی.

    می خوام بدونم به نظر شما این انفعال یعنی چی؟
    مثلا چرا حتما من باید با وکیل صحبت کنم تا به ایشون یه شک وارد بشه ؟ چرا من باید دو تا راه بذارم جلوی پاش تا ایشون یکی از اونارو انتخاب کنه؟

    خیلی این روزها با خودم درگیرم. خیلی دلم می خواست توی عید در خونه خودم باشم و سر زندگیم. اما همسرم حتی با بهانه سال جدید هیچ اقدامی نکرد. حال که قبول کرده بود با مشاور پیش بریم، می تونست حداقل بخاطر اینکه منو خودش از خونه بیرون کرده، دنبالم بیاد. اما مثل همیشه انفعال رو در پیش گرفته.

    آیا این انفعال معنی خاصی داره؟ من احتمالا دوباره بعد از تعطیلات از طریق وکیل اقدام کنم ولی خیلی خیلی می ترسم که ایشون حاضر به توافق(حتی با نگرفتن مهریه) نباشه و بخواد منو بلاتکلیف بگذاره. بخاطر همین واقعا نمی دونم در حال حاضر چکار باید بکنم.

    و خیلی دوست دارم بدونم از دید آقایون ، همسر من الان چه فکری داره می کنه که هیچ اقدامی نمی کنه؟
    ویرایش توسط فرزانه 123 : شنبه 30 اسفند 99 در ساعت 18:33


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.