به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    من حال شما رو کاملا درک می کنم
    ما هم دخترای خوبی در خانواده ای از سطح پایین بودی
    از نظر اخلاقی پدرم یک بودن، دست و دل باز و خیلی رئوف
    مادرم خیلی خانم و...
    همه مون باهوش و تحصیل کرده و ظاهر خوب
    به وقت ازدواج هیچچچچچچچچچچچچ
    به نظرم باید با کسی وصلت کنید که شرایطش به شما نزدیک باشه
    اینجوری وضعیت براتون راحت تر میشه

    - - - Updated - - -

    من حال شما رو کاملا درک می کنم
    ما هم دخترای خوبی در خانواده ای از سطح پایین بودی
    از نظر اخلاقی پدرم یک بودن، دست و دل باز و خیلی رئوف
    مادرم خیلی خانم و...
    همه مون باهوش و تحصیل کرده و ظاهر خوب
    به وقت ازدواج هیچچچچچچچچچچچچ
    به نظرم باید با کسی وصلت کنید که شرایطش به شما نزدیک باشه
    اینجوری وضعیت براتون راحت تر میشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید حیاط خلوت تشکرکرده است .

    samann (یکشنبه 08 تیر 99)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 99 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1399-3-09
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,028
    سطح
    27
    Points: 2,028, Level: 27
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها


    خواهش میکنم ....

    ببینید آقا سامان در واقع دارین برعکس عمل میکنین! شما وقتی خودتون هم باور کردین چنین و چنان هست... نباید از کسی خارج از این محیط توقع پذیرش داشته باشین. چه بسیار افرادی که شرایطشون از شما چندین پله پایین تر هست ولی افتخار میکنن! من چند وقت پیش یک فرد موفق دانشگاهی رو ملاقات کردم، پرسیدم اصالتا اهل کدام شهری؟ گفت با افتخار زاده ی فلان روستا هستم، پدرم کشاورز هست، سواد نداره و فلان و بهمان. اما میشد از برق چشماش احساس کرد چقدر برای خانوادش ، زادگاهش حظ میکنه!

    شما شرایط های عجیب رو بررسی کنین، خانواده هایی درگیر فساد اخلاقی، مالی، قتل، اعتیاد، سرقت و ... افرادی در سخت ترین شرایط ممکن ولی اجازه نمیدن که دیگران از روی ظاهر، بقیه اعضاء رو قضاوت کنن .
    کسی که تصمیم گیریش برای ازدواج با یک نفر، بر هیچ دلیل منطقی استوار نیست نمیتونه برای شما همسر مناسبی باشه. زندگی مشترک وابسته به نوع تفکرات و تصمیم گیری هاست!

    شما یک خانواده ی معمولی و سالم هستین و باید به پذیرش این مهم برسین.

    اگر دختری پیدا بشه که شما رو چنان که هستید بپذیره،
    اون ارزش فکر کردن و وقت گذاشتن داره. نه زنی که باید برای اون معلم باشین، بهش بفهمونین و در پایان احتمالا تسلیمش بشین! این تسلیم معمولا مانع ارتباط فرد با خانوادش میشه و یک انسان جدید مطابق با سلیقه ی طرف مقابل ازش متولد خواهد شد، سال ها بعد نتیجش افسردگی و پشیمانیست.


    حتما در ازدواج دنبال دختری باشید که شرایطش مثل شماست یا نگاهش به مسائل بسیار ارزشمند و منطقیست. نمیشود فقط شما از دل یک خانواده ی معمولی موفق باشین! اگر چنین بود احتمالا بجای همدردی باهاتون در روزنامه ها و تلویزیون و رادیو آشنا میشدیم! پس چه بسیارند دختران و پسرانی همانند شما.

    کسی که مثل یک پازل به قطعتون بخوره رو پیدا کنین.
    قیچی و چسب دستتون نگیرین از خودتون قیچی کنین یا یچیزی که همخوان شما نیست بخودتون بچسبونین. شما و خانوادتون همین هستین و کسی که میپذیرتتون باید دقیقا همین سامان رو با این شرایط بپذیره! وگرنه زندگی مشترک خوشایند نخواهید داشت.

    من طبق نظراتی که در این تاپیک و تاپیک قبل دادین بهتون عرض کردم
    مراجعه کنین و انتظار دارم این کار رو انشالله انجام بدین، حتما کمک کننده و ارزشمند خو‌اهد بود.


    ممنونم.
    پستتون نکات مفید و تاثیرگذاری داشت. استفاده کردم ازش.
    من قبلا هم گفتم . خانواده ام رو خیلی دوست دارم ولی به قول شما یکم با پذیرش شرایط فعلی خانواده ام مشکل دارم. بیشتر از بابت افسوس که با یکم مدیریت بهتر بابام بقیه شرایطمون هم بهتر بود الان ولی خب دیگه نمیشه کاریش کرد. هر چند هنوزم میشه کارایی کرد ولی خوب به قول شما باید بپذیریم.

    با مراجعه کردن با مشاور مشکلی ندارم ولی تو اون تایم محدود جلسه مشاوره خیلی نکات رو ادم نمیتونه تمرکز کنه و بیان کنه. اینجا تو اینترنت خیلی راحت میتونی فکر کنی و بنویسی. ولی باز هم به حرف شما عمل میکنم و سعی میکنم به یه مشاور خبره مراجعه کنم.
    مشکلی که هست تو شهر ما مشاور خبره زیاد نیست. بیشترشون کم تجربه هستن و یه سری جملات روتین رو تکرار میکنن.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط حیاط خلوت نمایش پست ها
    من حال شما رو کاملا درک می کنم
    ما هم دخترای خوبی در خانواده ای از سطح پایین بودی
    از نظر اخلاقی پدرم یک بودن، دست و دل باز و خیلی رئوف
    مادرم خیلی خانم و...
    همه مون باهوش و تحصیل کرده و ظاهر خوب
    به وقت ازدواج هیچچچچچچچچچچچچ
    به نظرم باید با کسی وصلت کنید که شرایطش به شما نزدیک باشه
    اینجوری وضعیت براتون راحت تر میشه

    - - - Updated - - -

    من حال شما رو کاملا درک می کنم
    ما هم دخترای خوبی در خانواده ای از سطح پایین بودی
    از نظر اخلاقی پدرم یک بودن، دست و دل باز و خیلی رئوف
    مادرم خیلی خانم و...
    همه مون باهوش و تحصیل کرده و ظاهر خوب
    به وقت ازدواج هیچچچچچچچچچچچچ
    به نظرم باید با کسی وصلت کنید که شرایطش به شما نزدیک باشه
    اینجوری وضعیت براتون راحت تر میشه
    خیلی ممنونم از همدردی شما. بله منطق حکم میکنه که همین کار رو بکنم ولی خودم قلبا آرزو دارم که با یه شخصی که درک و شعور بالایی داشته باشه آشنا بشم

  4. کاربر روبرو از پست مفید samann تشکرکرده است .

    سحر بهاری (یکشنبه 08 تیر 99)

  5. #13
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط samann نمایش پست ها
    ممنونم.
    پستتون نکات مفید و تاثیرگذاری داشت. استفاده کردم ازش.
    من قبلا هم گفتم . خانواده ام رو خیلی دوست دارم ولی به قول شما یکم با پذیرش شرایط فعلی خانواده ام مشکل دارم. بیشتر از بابت افسوس که با یکم مدیریت بهتر بابام بقیه شرایطمون هم بهتر بود الان ولی خب دیگه نمیشه کاریش کرد. هر چند هنوزم میشه کارایی کرد ولی خوب به قول شما باید بپذیریم.

    با مراجعه کردن با مشاور مشکلی ندارم ولی تو اون تایم محدود جلسه مشاوره خیلی نکات رو ادم نمیتونه تمرکز کنه و بیان کنه. اینجا تو اینترنت خیلی راحت میتونی فکر کنی و بنویسی. ولی باز هم به حرف شما عمل میکنم و سعی میکنم به یه مشاور خبره مراجعه کنم.
    مشکلی که هست تو شهر ما مشاور خبره زیاد نیست. بیشترشون کم تجربه هستن و یه سری جملات روتین رو تکرار میکنن.
    متشکرم از شما
    اگر در اینترنت راحت تر هستین یا امکان مراجعه ندارین اینجا مشاوره خصوصی هم داره . حتما براتون ارزشمند هست. این تاپیک رو بخوانید ↓

    http://www.hamdardi.net/showthread.php?t=13151



 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.