
نوشته اصلی توسط
حیاط خلوت
من حال شما رو کاملا درک می کنم
ما هم دخترای خوبی در خانواده ای از سطح پایین بودی
از نظر اخلاقی پدرم یک بودن، دست و دل باز و خیلی رئوف
مادرم خیلی خانم و...
همه مون باهوش و تحصیل کرده و ظاهر خوب
به وقت ازدواج هیچچچچچچچچچچچچ
به نظرم باید با کسی وصلت کنید که شرایطش به شما نزدیک باشه
اینجوری وضعیت براتون راحت تر میشه
- - - Updated - - -
من حال شما رو کاملا درک می کنم
ما هم دخترای خوبی در خانواده ای از سطح پایین بودی
از نظر اخلاقی پدرم یک بودن، دست و دل باز و خیلی رئوف
مادرم خیلی خانم و...
همه مون باهوش و تحصیل کرده و ظاهر خوب
به وقت ازدواج هیچچچچچچچچچچچچ
به نظرم باید با کسی وصلت کنید که شرایطش به شما نزدیک باشه
اینجوری وضعیت براتون راحت تر میشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)