بله متشکرم
شما فردی موفق هستین، اما از اون طرف برای ما از اعتماد بنفس پایین ، از پدر و مادر، شرایط و ... ای حرف میزنین که روی زندگیتون اثر گذاشته تا جایی که ۲۰٪ رو سایه ای بر ۸۰٪ خودتون میدونین.فردی در فراز و فرود و یک نظام منطقی متزلزل! مسائلی در موردتون مطرحه که من سعی کردم شما رو وادار کنم دربارش بنویسین تا بهتر متوجه بشم.
نظرم برای شما بررسی بیشتر هست که مراجعه به روانکاو یا روانشناس رو میطلبه ( با توجه به تاپیک قبلتون )
از این رو قبل از هر چیزی باید پیگیر این مهم باشین و مثل هر انسانی قدم در راه رفع مشکل بگذارین، پس از اون متوجه خیلی از موارد خواهید شد و به چرا های ذهنی شما پاسخ های مناسبی داده خواهد شد. بستر اینترنت آنچنان که باید نمیتونه یاری کننده شما باشه.










علاقه مندی ها (Bookmarks)