سلام دوستان، امیدوارم حالتون خوب باشه.
یکی از کارهای این روزهای من به خاطر آوردن و جمع بندی اهداف و انگیزه ها و انتظاراتیه که از ادواج داشتم. چه متاهل هستید، چه مجرد هستید و قصد ازدواج دارید، برای من و امثال من مفید واقع می شه که بنویسید چه اهداف و انگیزه هایی از ازدواج داشتید یا دارید.
اگر متاهل هستید، تاهل چه حسن ها و زیبایی هایی براتون داشته/داره؟ چه اثراتی ازش گرفتید؟![]()
اگه زندگیتون دچار چالش یا بحران شده، چی باعث شد در لحظات بحرانی دوباره انتخابش کنید و بخواید که از دستش ندید؟
ممنون از اینکه مسیر زندگیتون رو مرور می کنید و به سوالاتم فکر می کنید، خصوصا اگه نتیجه رو در این تاپیک بنویسید.









پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)