نمیدونم چی بگم. ار کجا بگم. از فرط ناراحتی و شرمساری اومدم اینجا
شاید شماها بیاید بگید باید چکار بکنم
واقعا نمیدونم از کچا بگم.
ولی چطوریه کخ بعضیا باید همیشه با احترام و عزت برخورد بشن و اخر سر هم بهشون بگم خوب و عالی وعزیز و یک عده هم فقط با تحقیز و توهین و بعد ازشون انتظار داشته باشیم وقتی جلوشون یا پشت سرشون ازشون بدگویی میکنیم خوب باشن و عالی و با شخصیت رفتار کنن ؟؟؟؟؟
این جمله که میگیم رفتار هرکسی نشونه شخصیتشه رو کی گفته درسته؟ یا میگیم هرکسی باید در هرموقعیتی باید خوب رفتار بکنه؟ مگه ما ربات هستیم؟
نمیدونم چی بگم توی خونه باهام بدرفتاری میشه و برادرم اذیتم میکنه و هرثانیه یه بهانه درست میکنه و بقیه هم باورش دارن وحمایتش میکنن
هرکاری دلش میخواد میکنه و مادرم طرفداریشو میکنه و این من رو به جنون کشونده
دیگه قادر به کارای درست نیستم. امروز همسایمون سر حسادتش چند تا جمله به مامانم گفته بود مامانم هم مدام به من توهین میکرد و حرفای اون رو تکرار میکرد من هم از دیشب و کارای دائمی برادرم عصبانی بودم از اینکه حق تلویزیون روشن کردن هم ندارم چون میاد و انتن تلویزیون رو برمیداره میره. اهنگک میزارم میره برق اطاقمو قطع میکنه روزی چندبار . و هروقت که دلش خواست . بعد هم بهانه میاره صداش اذیتم میکنه میخوام بخوابم یا میخوام درس بخونم درحالیکه واقعا به خدا این نیست نود درصد مواقع این کارا رو اصلا به دلیایل دیگه میکنه .
من هم رفتم همسایمون رو صدا زدم و با داد و بیداد گفتم این چه حرفیه یاد مادر من دادی که دخترا سوادشون رو از طویله میارن و یاد دادی که اینو مادرم بگه و تا چند دقیقه داشتم بحث میکردم.
درحالیکه اگه خودم میبودم هیچموقع برای همچین جیزایی با هیچکسی وارد بحث نمیشدم چون توی بحث و دعوا که حلوا قسمت نمیشه
تازه مادرم هم رفته بود طرف زن همسایه و پشت سر هم به من توهین میکرد و بجای اون زنه داشت جواب منو میداد. مثللا من میگفتم دختر خودش ما هفته پیش هرچی دلش خواست به ما گقت درحالیکه من فقط بهش گفته بودم یکمی درست توی پله ها راه برو. دختر خود شما توی کدوم تیله درس خونده که به مادر من گفتی دخترا توی طویله درس میخونن؟ بجای اون مادرم جواب داد توی همون تویله که تو رفتی و کلی حرف دیگه به جای اون خانمه
وقاعا نمیدونم چی بگم. رفتار و گاهی کلامم بد شده و فشار هم روم خیلی زیاده . هم امروزمو دارم نابود میکنم و هم ایندمو
به نظر شما من بادی چکار بکنم؟ خیلی حرف برای گفتن بود . هرکسی س.الی داشت بپرسه من دیگه مستاصل شدم. از خودم هم خسته








علاقه مندی ها (Bookmarks)