من خیلی راحت میگفتم که این زندگی و انتخاب شخصی منه و دوست ندارم راجبش صحبت کنم.این خیلی بهتر از اینه که بخوای با دلیل بهشون ثابت کنی که
شوهرت خوبه.
اینجوری اونها باورشون میشه که حق دارن نظر بدن و بیشتر روی نظرشون پافشاری میکنن.
یه راه دیگه هم در اینجور موارد بی اعتنایی و عوض کردن بحثه.اینجوری متوجه میشن حرفهاشون خریدار نداره و بیخیال میشن.









علاقه مندی ها (Bookmarks)