سلام عزیزم
تو هنوز خیلی جوونی.هیچ چیز برای تو دیر نیست.حتی اگه سنت هم بیشتر بود باز دیر نبود.
فقط تسلیم نشو.یه هفته دیگه کنکور داری.خوب بشین درست رو بخون.
الان کاری که از دستت بر میاد درس خوندنه.مگه نه؟برای بعد از کنکورم بعدا یه فکری میکنی.
ما پدر و مادرهامون رو خودمون انتخاب نمیکنیم.اونها هم به احتمال زیاد در گذشته شرایطی به مراتب سخت تر از ما داشتن و به شدت آسیب دیدن.
ببخشید ولی حرفهای مادرت رو بزار به حساب ناآگاهی و دلسوزی های اشتباه.
عزیزم،شرایط تو الان اینه.ببین بهترین کاری که توی این لحظه میتونی انجام بدی چیه.
زندگی سخته.ممکنه بعضی وقتها به نظر عادلانه نرسه.بعضی وقتها باید بجنگی.بعضی وقتها باید بپذیری.فقط تسلیم نشو.
تا وقتی فرصت داری زندگی کن.
الانم بشین درست رو بخون دخترخوب.خوب؟![]()






علاقه مندی ها (Bookmarks)