به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    سلام عزیزم

    تو هنوز خیلی جوونی.هیچ چیز برای تو دیر نیست.حتی اگه سنت هم بیشتر بود باز دیر نبود.

    فقط تسلیم نشو.یه هفته دیگه کنکور داری.خوب بشین درست رو بخون.

    الان کاری که از دستت بر میاد درس خوندنه.مگه نه؟برای بعد از کنکورم بعدا یه فکری میکنی.

    ما پدر و مادرهامون رو خودمون انتخاب نمیکنیم.اونها هم به احتمال زیاد در گذشته شرایطی به مراتب سخت تر از ما داشتن و به شدت آسیب دیدن.

    ببخشید ولی حرفهای مادرت رو بزار به حساب ناآگاهی و دلسوزی های اشتباه.

    عزیزم،شرایط تو الان اینه.ببین بهترین کاری که توی این لحظه میتونی انجام بدی چیه.

    زندگی سخته.ممکنه بعضی وقتها به نظر عادلانه نرسه.بعضی وقتها باید بجنگی.بعضی وقتها باید بپذیری.فقط تسلیم نشو.

    تا وقتی فرصت داری زندگی کن.

    الانم بشین درست رو بخون دخترخوب.خوب؟

  2. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 03 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1393-11-10
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    9,992
    سطح
    66
    Points: 9,992, Level: 66
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 130 در 60 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام به همه ممنون ازینکه ج دادین
    راستش من میدونم خیلیا شرایطشون از من بدتره همه اینام میدونم که راهی ندارم باید درس بخونم باید خودم سعی کنم ازین شرایط در بیام حتی تست افسردگی که تو همین تالار بود انجام دادم نتیجش افسردگی متوسط بود اما مشکلم اینه نتونستم انگیزه ندارم تا میشینم سر درس دلم میخواد بزنم زیر گریه،هیچکس حرفامو نمیشنوه تو خونه ما همیشه دادو بیداده حتی کافیه تو خودم باشم اینقد مادرم داد میزنه که چه مرگته چی میخوای مجبور میشم واسه خالی کردن عقده هام برم تو حموم گریه کنم.

    - - - Updated - - -

    من اصلا نمیتونم ادامه بدم روحیم داغونه حرفای معمولی واسم تاثیر نداره از سالی که کنکور داشتم و تمام مدت 4سال دانشگاه وایسادم اما دیگه نمیتونم دلم واقعا مرگ میخواد

    - - - Updated - - -

    تمام دوران کودکی نوجوانی و حتی الان فقط تحقیر شنیدم 1زندگی راکد که چون پول نداری محکوم به مردنی!yek pesarعزیز منم اگه ماهی 2تومن شارژبخوام کلی محاکمه میشم که با کی در ارتباطی در حالی که خدا شاهده من حتی با دوستای دخترم قطع رابطه کردم چون بهم گیرای وحشتناک میدن وتا الان با هیچ پسری در ارتباط نبودم اما کافیه 1اس به گوشیم بیاد کلی سوال جواب دارم!دیگه این همه محدودیت،عقده،کمبود ونشدن از پا درم آورده ونمیتونم ادامه بدم

  3. #13
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.

    اگه احساس میکنی که نیازبه تغییر داری همین حالا دست به کارشو

    مطمئن باش پدرومادرت دربرابرتغییرات مثبت توپاسخ مثبت میدند. ذهن خوانی نکن که جلوتو میگیرن یا اگه کوچکترین حرفی زدندکه برات غیرمنطقی بود تو سریع نا امیدبشی .اگه کسی داره دچارگازگرفتگی میشه ومتوجه شد،براساس اون احساسی که داره اونو به قهقرا وزوال میبره رفتارنمیکنه،تسلیم اون حس نابودکننده نمیشه اگه به زوروسینه خیزهم شده خودشو به درمیرسونه ونفس میکشه بعدازتنفس آزاد ،افکاروروحیه ش عوض میشه. ببین صادقانه وخالصانه الان بهترین ومهمترین کارمثبتی که میتونی درحق خودت انجام بدی چیه؟اول اون روانجام بده.

    وقتی قراره یک دانه بشه یه درخت بزرگ اول زیر زمین پوست دانه متورم میشه حتی پوستش گندیده میشه بعدکم کم جوانه بیرون زده باحرکات کمی مارپیچ رشدمیکنه اگه هرکدوم ازاین مراحلو نگاه کنی بنظرت بی اهمیت میاد چون یه دفه اتفاق نمیفته.

  4. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 03 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1393-11-10
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    9,992
    سطح
    66
    Points: 9,992, Level: 66
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 130 در 60 پست

    Rep Power
    38
    Array
    ammin عزیز ممنونم که ج میدید
    راستش من دیگه حتی نمیدونم چیکار باید بکنم تغییرو از خودم شروع کردم کمتر از حرفاشون تاثیر گرفتم سعی کردم صبور باشم اما نتیجه نداد واقعا نمیدونم چی نجاتم میده هر راهی رو امتحان کردم بدتر شد اینقد بی انگیزه و ناامیدم که هیچی شادم نمیکنه اصلا نمیدونم چی درسته چی غلط من حتی دیگه کاراییو که قبلا دوست داشتم بهشون دیگه علاقه ندارم هیچی بهم امید نمیده خودمم دیگه نمیتونم امید واهی به خودم بدم

    - - - Updated - - -

    ammin عزیز ممنونم که ج میدید
    راستش من دیگه حتی نمیدونم چیکار باید بکنم تغییرو از خودم شروع کردم کمتر از حرفاشون تاثیر گرفتم سعی کردم صبور باشم اما نتیجه نداد واقعا نمیدونم چی نجاتم میده هر راهی رو امتحان کردم بدتر شد اینقد بی انگیزه و ناامیدم که هیچی شادم نمیکنه اصلا نمیدونم چی درسته چی غلط من حتی دیگه کاراییو که قبلا دوست داشتم بهشون دیگه علاقه ندارم هیچی بهم امید نمیده خودمم دیگه نمیتونم امید واهی به خودم بدم

    - - - Updated - - -

    من فقط روزا 1گوشه میشینم همه چی اهمیتشو واسم از دست داده حتی غذا خوردنو کارا روزمرم واسم بی اهمیته واقعا نمیدونم چیکار کنم که بهتر بشم اما خواهش میکنم بهم امید واهی ندید چون بیشترین ضربه رو از همین امیدواریای الکی خوردم

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 مهر 01 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1393-9-17
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,831
    سطح
    54
    Points: 6,831, Level: 54
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    112

    تشکرشده 59 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم اگه خدای نکرده امتحانتو بد بدی اون وقت همین حسی که الان داری چند برابر میشه و بیشتر اذیتت می کنه.
    اگه دوستی داری که اونم هم رشته شماس و میخواد ارشد بده بهش نزدیک شو تا شاید یکم انگیزه بگیری و حتا استرس !!!
    این جوری همه ذهنت میره سمت درست.
    تا کنکور فقط به درست فک کن
    بعد بشین اساسی فک کن ببین برا مشکلت چیکار میتونی بکنی

  6. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 03 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1393-11-10
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    9,992
    سطح
    66
    Points: 9,992, Level: 66
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 130 در 60 پست

    Rep Power
    38
    Array
    deldar عزیز من همونطور که گفتم با دوستام در ارتباط نیستم یعنی راستش حتی دوران دانشگاه از بس بهم گیر میدادن که حتما با جنس مخالف در ارتباطم اصلا دوست هم رشته ایم نداشتم.حتی اینقد همه چی واسم بی اهمیته که با وجود تلاش این مدتم میگم اصلا سر جلسه کنکورم نرم


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. من نفرت انگیزم
    توسط shilaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 بهمن 92, 15:14
  3. هدف و انگیزه؟!!؟از کجا بیارم؟!؟
    توسط tanin-91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 92, 21:16
  4. خیلی تنهام انگیزه ای واسه بودن ندارم
    توسط مرمر تنها در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 18:44
  5. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.