به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بگذار به عنوان کسی که خودش علوم انسانی خوانده توصیه ای به شما بکنم : هیچ گاه بدون اینکه استادانی داشته باشی به طرف این مطالعات نرو.
    باز هم تاکید می کنم حتما باید استادانی داشته باشی. شاید بتوانی ریاضی و فیزیک را بدون استاد هم بخوانی و مشکلی پیدا نکنی. اما علوم انسانی ماهیتا متفاوت است و هرگز نباید بدون استاد به مطالعه آنها بپردازی.


    - - - Updated - - -

    من تا به حال ندیده ام مشکلی که شما از آن دم می زنید به وسیله یک زن مطلقه حل شود.
    مگر زنان مطلقه دانشمند و عالم هستند که مشکلات ذهنی و فلسفی و هستی شناسی شما را حل کنند؟
    من کاری به دیگر نیازهای شما ندارم و بهتر می دانم آقایان در این مورد با شما صحبت کنند و در نهایت راه حل را خودتان انتخاب می کنید.
    اما راجع به مشکل فکری و فلسفی ای که گفتید باید بگویم یک زن مطلقه نمی تواند این مشکل را حل کند. من راجع به مشکل فکری صحبت می کنم نه مشکلات دیگری که گفتید. برای باز کردن گره های ذهنی خود به دنبال استادانی باشید که راه را به شما نشان دهند.
    علوم انسانی و فلسفه و مکاتب فکری مانند یک اقیانوس هستند که اگر ناخدایی نباشد که شما را راهنمایی کند تا ابد در آن سرگردان می مانید .
    پس باز هم می گویم باید از استادان این رشته کمک بگیرید. دانشجو هم هستید و کارت دانشجویی هم دارید و کارتان آسان است.


    - - - Updated - - -

    بازه هم می گویم حرف من راجع به نیازهای مردانه شما نیست بلکه راجع به مشکلات فکری شما صحبت کردم.

  2. 3 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    parsa1400 (جمعه 13 تیر 93), sanjab (جمعه 13 تیر 93), فرهنگ 27 (جمعه 13 تیر 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    دوست عزیز
    در مورد مشکل شما "فرهنگ27" بهترین راهکار رو ارائه کردند؛ اینکه برید سر کار و موانع اقتصادی ازدواج رو حل کنید . مطمئن باشید با 4 تا بلوک دیاگرام ، ruth-horwits ، nyquist و ... نمیتونید کار مهندسی پیدا کنید . چون صنعت کشور ما احتیاجی به حتی لیسانس هم نداره چه برسه به فوق یا دکتری . مگه اینکه بخواید برید توی این دانشگاه غیرانتفاعی ها و با ساعتی 4 هزارتومان سرتون رو گرم کنید.
    مسئله ی مهمتر اینکه من احساس میکنم ذهن شما مشوشه ؛ از یه طرف برق می خونید ، از یه طرف مطالعات علوم انسانی رو خیلی بیشتر از یه مطالعه بهشون ورود کردید و از یه طرف نوشته هاتون پر از کنایه و استعاره های ادبیه! سعی کنید زمینه ی مورد علاقتون رو پیدا کنید و توش پیشرفت کنید حالا در کنارش مطالعات جنبی هم داشته باشید.
    نکته ی آخر این که واکنش تندی به نظرات مخالف خودتون میدید ؛ اگر با این روحیه ازدواج کنید و بخواید سر هر مسئله ی پیش پا افتاده ای با یک پوشش منطقی و علمی واکنش های به این تندی و همراه با عصبانیت نشون بدید ، زندگی مشترک رو یک ماه هم نمیتونید نگه دارید . از همین الان شروع کنید به بالا بردن آستانه ی صبر و تحملتون؛ با پاسخ های آرام تر به دیدگاه های مخالف. دقت کنید این جا هیچ کس دشمن شما نیست صرفا دارند نگرانی ها و دیدگاههاشون رو جهت کمک به شما بنا به درخواست خودتون ارائه میدند .
    موفق باشید.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  4. 6 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    parsa1400 (جمعه 13 تیر 93), Raha65 (شنبه 14 تیر 93), sanjab (جمعه 13 تیر 93), فدایی یار (جمعه 13 تیر 93), فرهنگ 27 (جمعه 13 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 14 تیر 93)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام دوست عزیز. صراحتتون در پست اول قابل تحسین هستش.کاملا حرفاتون در رابطه با نیازهایی که دارید و.. قبول دارم و ما همه انسان هستیم با نیاز های مشترک ...پس اگه قبول کنیم همه ی ما نیازهای مشترک داریم که باید بهشون پاسخ داده بشه ...درست مثل نیاز های جنسی و عاطفی و .. که خدا درمون قرار داده به همراه پاسخش..قبول دارید انسان بی نهایت طلبه و توی هر مرحله ای برسه میخواد به سطح بالاتری برسه و میل به بی نهایت داره؟؟


    راجب رفع نیاز هاتون...شما که یه راهو برگزیدید رابطه با خانم مطلقه نیازمند عاطفی و جنسی ..طبیعتا انتظار ندارید که ادرس چینین فردی به شما داده بشه...پس چرا تعلل می کنید اگه فکر میکنید این کار درسته انجامش بدید..ولی به نظر من اینا همش گذراست...درست مثل مسکن...

    راجب این چیزهایی که گفتید و راستش من سر در نیاوردم..فقط یه چیز میدونم بگم اصلا مهم نیست مذهبی هستید یا نه...ولی میخوام اینو بگم انسان بی نهایت طلبه باید خودش رو به کسی وصل کنه که تمام نیازهاش رفع بشه..نمیدونم شاید این نیازهای عاطفی جنسی شما رفع بشه از کجا معلوم توی سایر مراحل زندگی باز دوباره به این حس نرسید...سعی کنید با خدا ارتباط برقرار کنید در یک کلام...

    خیلی ادم هایی که به خدا سیمشون وصل نیست بعد ها میبنید با این که از هر نظر تامین هستند از مالی بگرید تا خونه و ماشین و زن و زندگی واحترام و دوست دختر های مختلف و.. هر چی فکرشو بکنید ولی میبنید اخرش به پوچی و افسردگی میرسند...چون به خدا وصل نیستند...

    بازم بگم من از این مکاتبی که گفتید سر در نمیارم و شوقی هم ندارم راجبش بدونم..فقط یه کلام میگم به خدا خودتون رو وصل کنید.حالا میخواد با هر ابزاری باشه.

  6. 3 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 13 تیر 93), فرشته مهربان (شنبه 14 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 14 تیر 93)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    آقای هنر سلام

    از نظر من که فکر میکنم برا شما کاملا بی اهمیت باشه اینکه در چند مورد عرض میکنم

    1 شما اصلا احساساتی نیستید خیلی مقرور و از خود راضی هستید و نیاز به درمان مشاوره ای

    2 در مورد افکارتون باید بگم شما در خوضعبلات فلسفی زیادی ورود کردین متاسفانه به خودتون آسیب هم زدید و برا خودتون و بیماریتون نام هم پیدا کردید .
    هنر جان از عنوان شما مشخصه دچار اختلال فکری شدید و ثبات نداردید و کلمات شما در کلمه بعد نقض میشود

    3 در مورد مذهب باید بگم در مورد شما میتونه ریشه تمام مشکلات امروز و فردای شما باشه
    توضیح اینکه جزو مهریه مادرتون یک جلد قرآن میباشد چطور نمیدونید اینم هیچ . بهترین مهندسین ما بهترین کاشفین و فلاسفه به وجود خداوند پی بردن
    لاییک های چین لا مذهب ها رو میگم غیر مستقیم خدارو پرستش میکنن.
    سربازی آمریکایی در عراق که مسیحی بود ترجمه ای از قرآن پیدا میکنه و میخونه . انقدر شیوا و پویا بود که مسلمان شد
    شما فقط از کل قرآن معنی آیت الکرسی رو بخون کافیه
    حالا خدا کنه به معاد اعتقاد داشته باشی و گرنه کارت تمومه میذارنت جزو انکار کنندگان .از من به تو بشارت

    4 در مورد مشکلت باید بگم من نفهمیدم . مشکلت اینکه چرا همچنین نیازی وجود داره ؟ خب ما انسیم و موجود زمینی .
    غریزه ای برا فلسفه وجود انس و بقا و در نهایت لذت
    اما اینکه چطور کنترلش کنی جز ایمان راهی نداره نگرد راهی نیست . و چون شما لا مذهب هستید و مذهب براتون قابل هزم نیست خودتونو تخلیه کنید راحت .به حلال حرامش کار نداشته باش


    هنر عزیز از من ناراحت نشو و حلال کن لازم بود یه نفر اینطوری باهات صحبت بکنه مثل خودت
    دوست خوبم اینجا همه برا خودشون نظر میدن مثل من شما نکاتی که بدردت میخوره بردار تندی و بی احترامی نکن
    بدرود

  8. 3 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    Raha65 (شنبه 14 تیر 93), فرهنگ 27 (جمعه 13 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 14 تیر 93)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    اقای هنر
    سکس چیزی نیست که بخواد ذهن ما رو مشغول کنه
    همونطوری که امید گفت این که یه چیز معمولیه واسه ماها شده خیلی و عجیب
    فکر می کنم سکس خوب باشه اما خیلی موقتی. رابطه ی خالی بدون مهر و محبت می تونه یه مدت کوتاه حالتو خوب کنه اما فکر می کنی اگه حالت خوب نیست فقط به خاطر همین نیاز جنسیه؟ اگه اره که رفع میشه با هر کسی که باشی. اما اگه نه یه چند ساعت بعد از رابطه دوباره حال بدت میاد
    اول ببین اگه خوب نیستی چرا و دلیلش چیه بعد تصمیم بگیر
    من مرد نیستم خودمم رابطه نداشتم ممکنه نظرم درست نباشه واسه شما
    اما به نظر من رابطه خالی بدون علاقه هیچ فرقی نداره با اینکه برم یه غذای تند بخورم یا اینکه برم بیرون بدوم یا برم زیر دوش اب خنک. یه موسیقی اروم گوش کردن هم از همه اشون بهتره. اینا همه اشون یه مسکن یه چیزی واسه فراموش کردن هستن به طور موقت. البته اگه مشکل شما فقط تحت فشار جنسی بودن نباشه میشن مسکن موقت
    در هر حال این تاپیک نظر خواهی بود فکر کنم
    چون راهاشو می دونی دیگه خودت جوابا رو می دونی از قبل
    موفق باشی

  10. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 13 تیر 93), omid65 (جمعه 13 تیر 93), parsa1400 (جمعه 13 تیر 93), فرهنگ 27 (جمعه 13 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 14 تیر 93)

  11. #6
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 14 تیر 93 [ 16:33]
    تاریخ عضویت
    1393-3-12
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    205
    سطح
    4
    Points: 205, Level: 4
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 27 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    اقای هنر
    سکس چیزی نیست که بخواد ذهن ما رو مشغول کنه
    همونطوری که امید گفت این که یه چیز معمولیه واسه ماها شده خیلی و عجیب
    فکر می کنم سکس خوب باشه اما خیلی موقتی. رابطه ی خالی بدون مهر و محبت می تونه یه مدت کوتاه حالتو خوب کنه اما فکر می کنی اگه حالت خوب نیست فقط به خاطر همین نیاز جنسیه؟ اگه اره که رفع میشه با هر کسی که باشی. اما اگه نه یه چند ساعت بعد از رابطه دوباره حال بدت میاد
    اول ببین اگه خوب نیستی چرا و دلیلش چیه بعد تصمیم بگیر
    من مرد نیستم خودمم رابطه نداشتم ممکنه نظرم درست نباشه واسه شما
    اما به نظر من رابطه خالی بدون علاقه هیچ فرقی نداره با اینکه برم یه غذای تند بخورم یا اینکه برم بیرون بدوم یا برم زیر دوش اب خنک. یه موسیقی اروم گوش کردن هم از همه اشون بهتره. اینا همه اشون یه مسکن یه چیزی واسه فراموش کردن هستن به طور موقت. البته اگه مشکل شما فقط تحت فشار جنسی بودن نباشه میشن مسکن موقت
    در هر حال این تاپیک نظر خواهی بود فکر کنم
    چون راهاشو می دونی دیگه خودت جوابا رو می دونی از قبل
    موفق باشی
    خانم می نوش اینکه خود شما دچار اختلالات خلقی میشی دلت خودکشی می خواد فکر می کنی دلیلش چی هست؟ مثلا سکس هست دلیلش؟ من فکر نمی کنم دلیلش سکس باشه! دلیل این تایپیک بنده هم کنش جسمی سکس نیست دلیلش نیاز عاطفی هست که فردی که دچار تنهایی شده در جهان از تنهایی در بیاد
    اگر برای بنده صرفا سکس مهم بود اصلا تایپیک رو نمی زدم برای بنده برقراری رابطه و داشتنش مهم تره... متاسفانه وقتی سکس تابو باشه همه بقول دوستان فکرشون میره تو کنش ها نه دستاوردی که میشه ازش داشت لذت جسمی نهایتشت تو چند ساعت باقی بمونه ولی لذتی که تومغز می مونه و دوپامینی که ترشح میشه زندگی ادم رو متحول می کنه از پوچی درش میاره

  12. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    خوشبختانه شما عضو انجمن ازاد هستید و می تونید در اونجا از کمک تخصصی مشاورین سایت استفاده کنید . اما من چند نکته به نظرم رسید که گفتم شاید بد نباشه بنویسم

    شما که مهندسی برق-کنترل می خونید حتما می دونید برای بهینه کردن خروجی سیستم باید سیستم بر اساس ورودی ها طراحی بشه. بذارید فرض کنیم که مساله شما یک سیستمه که قراره یک خروجی بهینه داشته باشه. منظورم از بهینه بودن این نیست که بهترین باشه اما با توجه به ورودی هاش بهترین باشه.
    ورودی های شما بر طبق نوشته های خودتون:
    1- داشتن تحصیلات بالا
    2- بسیار عاطفی بودن
    3- سن 24 سال
    4- نداشتن کار و پس انداز
    5- پاک موندن تا به این سن
    6- خود ارضایی
    7- نداشتن خانواده ای در سطح بالا

    (لطفا اگر من چیزی رو از قلم انداختم اضافه کنید)

    خروجی هایی که شما به ترتیب اولویت دنبالش هستید
    1- بر طرف شدن نیاز عاطفی
    2- از تنهایی خارج شدن
    3- برطرف شدن نیاز جنسی

    (باز هم اگر من اشتباه متوجه شدم بفرمایید)

    اما راههایی که میشه از اون ورودی ها به خروجی رسید رو میشه الان لیست کنیم و ببینیم کدوم یک بهترین خروجی رو داره . برای این بررسی به مزایا و معایب هر کدوم از راهها می پردازیم. البته مطمئنم شما هم می تونید یک عالمه نقاط قوت و ضعف به این لیست اضافه کنید .
    و اما راهها

    1- مرتاضی
    2- خود ارضایی
    3- ازدواج موقت
    4- ازدواج دائم به سرعت
    5- ازدواج دائم با تاخیر
    6- کنترل احساسات و بستر زدایی عوامل محرک
    7- رابطه بدون تعهد با دختری یا زن مطلقه ای

    لطفا کمی فکر کنید و اگر راه دیگری هم به نظرتون می رسه بنویسید چون می خواهیم با کمک هم تمام راهها را بسنجیم. من مزایا و معایب هر کدوم از این راهها را با توجه به تجربیات خودم و اطرافیانم و مطالعاتم سعی می کنم براتون بنویسم و در نهایت انتخاب با شماست که ببینید کدوم را راه برای شما بهترین هست.

    منتظر پاشخ شما هستم (در مورد هر کدوم از موارد بالا ) .
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  13. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    parsa1400 (جمعه 13 تیر 93), sanjab (شنبه 14 تیر 93), فرشته مهربان (شنبه 14 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 14 تیر 93)

  14. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    دوست من

    شما مراجعی هستی که دوای مشکلت رو بهتر از هر فرد دیگه ای میدونی
    پس انجامش بده و یک لحظه هم شک نکن

    نمیدونم چرا سعی داری دیگران رو قانع کنی و وقتتو تلف میکنی
    مگه قراره برای مشکلت رای گیری کنی که دنبال جلب نظر دیگران هستی

    وقتی با این قاطعیت هم خودتو میشناسی هم راه حل مناسب رو پیدا کردی مطمئن باش فردی که در این شرایط دنبال مشورت گرفتن و راهنمایی باشه به هیچ جا نمیرسه و با ادامه این گفتگو فقط مشکلت به حاشیه خواهد رفت

    خودت و عقایدت رو باور داشته باش و به حرف دلت و ندای مغزت گوش کن
    موفق باشی

  15. 3 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 13 تیر 93), mordad (شنبه 14 تیر 93), parsa1400 (شنبه 14 تیر 93)

  16. #9
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 14 تیر 93 [ 16:33]
    تاریخ عضویت
    1393-3-12
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    205
    سطح
    4
    Points: 205, Level: 4
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 27 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    البته بنده رشته اصلیم هوش مصنوعی و رباتیک و تخصصم در زمینه کاریم یادگیری ماشین و پردازش تصویر و فازی هستش.

    بنده راه های 1و2 رو رفتم جواب نداده که بد ترم شده تصمیم دارم این بار بصورت حرفه ایی راه 6 رو برم اگه جواب نداد بفکر ازدواج بیفتم هرچند که موافق ازدواج نیستم ولی چاره ایی نیست از رابطه با دوست دختری که خلا قانونی داره تا زن مطلقه ایی که بدبخت هست خودش شرافتش بیشتره

  17. 2 کاربر از پست مفید هنر تشکرکرده اند .

    parsa1400 (شنبه 14 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 14 تیر 93)

  18. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    هنر عزیز به نظرت با ازدواج این چیزی که ازش صحبت کردی برطرف میشه؟؟ "
    لذتی که تومغز می مونه و دوپامینی که ترشح میشه زندگی ادم رو متحول می کنه از پوچی درش میاره"




 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در مورد کنکور کارشناسی ارشد
    توسط The Green در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 بهمن 93, 00:57
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  3. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  4. راهنمایی ابراز علاقه به همکلاسی که نمیدونه بهش علاقه دارم!
    توسط Hossein SH در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 91, 11:02
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.