خوشبختانه شما عضو انجمن ازاد هستید و می تونید در اونجا از کمک تخصصی مشاورین سایت استفاده کنید . اما من چند نکته به نظرم رسید که گفتم شاید بد نباشه بنویسم
شما که مهندسی برق-کنترل می خونید حتما می دونید برای بهینه کردن خروجی سیستم باید سیستم بر اساس ورودی ها طراحی بشه. بذارید فرض کنیم که مساله شما یک سیستمه که قراره یک خروجی بهینه داشته باشه. منظورم از بهینه بودن این نیست که بهترین باشه اما با توجه به ورودی هاش بهترین باشه.
ورودی های شما بر طبق نوشته های خودتون:
1- داشتن تحصیلات بالا
2- بسیار عاطفی بودن
3- سن 24 سال
4- نداشتن کار و پس انداز
5- پاک موندن تا به این سن
6- خود ارضایی
7- نداشتن خانواده ای در سطح بالا
(لطفا اگر من چیزی رو از قلم انداختم اضافه کنید)
خروجی هایی که شما به ترتیب اولویت دنبالش هستید
1- بر طرف شدن نیاز عاطفی
2- از تنهایی خارج شدن
3- برطرف شدن نیاز جنسی
(باز هم اگر من اشتباه متوجه شدم بفرمایید)
اما راههایی که میشه از اون ورودی ها به خروجی رسید رو میشه الان لیست کنیم و ببینیم کدوم یک بهترین خروجی رو داره . برای این بررسی به مزایا و معایب هر کدوم از راهها می پردازیم. البته مطمئنم شما هم می تونید یک عالمه نقاط قوت و ضعف به این لیست اضافه کنید .
و اما راهها
1- مرتاضی
2- خود ارضایی
3- ازدواج موقت
4- ازدواج دائم به سرعت
5- ازدواج دائم با تاخیر
6- کنترل احساسات و بستر زدایی عوامل محرک
7- رابطه بدون تعهد با دختری یا زن مطلقه ای
لطفا کمی فکر کنید و اگر راه دیگری هم به نظرتون می رسه بنویسید چون می خواهیم با کمک هم تمام راهها را بسنجیم. من مزایا و معایب هر کدوم از این راهها را با توجه به تجربیات خودم و اطرافیانم و مطالعاتم سعی می کنم براتون بنویسم و در نهایت انتخاب با شماست که ببینید کدوم را راه برای شما بهترین هست.
منتظر پاشخ شما هستم (در مورد هر کدوم از موارد بالا ) .
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)