به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 09 شهریور 92 [ 11:52]
    تاریخ عضویت
    1392-5-30
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    85
    سطح
    1
    Points: 85, Level: 1
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ن با شما کاملا موافق هستم نوپوی عزیز
    قرارمون هم همینه که اگه ب خاستگاری بیاد اصلا نگیم که ما هم دیکه رو می خایم
    ابذارید کامل توضیح بدم
    من ی خاهر بزرگتر دارم و مادرم میگه تا اون ازدواج نکنه تو حق ازدواج نداری اما از قرار معلوم اونم قصد ازدواج نداره چون تموم خاستگاراشو رد میکنه بی دلیل
    من حتی الان وقتی خاستگار برام میاد اصلا ب من نمی گن و سر خود رد میکنن اوناییم که می فهمم اصلا ازم نظر نمی پرسن و رد میکنن
    ی چیزیم بگم من انقد برای مادرم احترام قائلم ک وقتی پسری بهم پیشنهاد میداد نگاه میکردم ببینم شرایطش طوری هست اگه قرار شد ی روز باهم ازدواج کنیم مادرم بپسنده یا نه اگه حتی نسبت ب ی مورد شک داشتم که مادرم دوست نداشته باشه ردش میکردم حالا من باید چیکار کنم .


    - - - Updated - - -

    ممنون دلجوی عزیز اما علت اینکه دوس دارم خدامنو بکشه اینه ک دستم بستس دیگه عقلم ب جایی قد نمیده

    - - - Updated - - -

    تازه نوپو اینم بگم اونم الان تحت فشاره سنش بالا رفته و همه شرایط ازدواجو داره خونوادش بهش اصرار می کنن ک ازدواج کنه اما بخاطر من هربار بهونه میاره اونم دیگه خسته شده ازاین شرایط و دوست داره بریم سر زندگیمون.خودشو سرگرم میکنه امامن شرایط ازدواج ندارم

  2. #12
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما پدر ندارید ؟

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 09 شهریور 92 [ 11:52]
    تاریخ عضویت
    1392-5-30
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    85
    سطح
    1
    Points: 85, Level: 1
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پدر دارم اما اون مسئولیت ازدواج ما رو گذاشته ب عهده مامانم چون سر خودش خیلی شلوغه

  4. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 اردیبهشت 93 [ 21:45]
    تاریخ عضویت
    1392-4-23
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    785
    سطح
    14
    Points: 785, Level: 14
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 46 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیزوقتی کارشناسا میگن قبل ازدواج رابطه داشتن معضلاتی داره به خاطر همینه.شما شرایط ازدواج رو نداشتی ونداری چرا با اون اقا رابطه برقرار کردی؟بلاتکلیفی توی ازدواج واینکه هیچکدوم یا یکی از طرفین شرایط ازدواج رو نداشته باشن ویه رابطه بی هدف رو دنبال کنن باعث همین به هم ریختن اعصاب میشه .اونایی که به صورت رسمی عقد میکنن وقتی دوران عقدشون طولانی میشه هزار اتفاق ودعوا و...براشون اتفاق میفته چه برسه به وقتی که هیچکدوم هیچ تعهدی نسبت بهم نداشته باشن.پس در اینکه شما از اول اشتباه کردیداونم به مدت 5سال شکی نیست وباید اینو قبول کنید..
    این که میگید حوصله نداره بهش اس بزنید یه امر مسلمه پسرها ممکنه اون اوایل جواب اس های مداوم شما رو بدن اما این یه امر فطری در درون اوناست که حوصله ی صحبت زیاد یا اس زدن زیاد یا بیان کردن جزییات رو وقتی دارن حرف میزنن ندارن شما هنوز شناخت درست از اقایون ندارید.و مهمترین چیز اینه که شما هیچ تعهدی بهم ندارید واون خودشو متعهد نمیبینه که به شما اس بزنه!حتی اقایونی که ازدواج کردن هم نمیتونن دایما به اس های خانمشون جواب بدن اونم وقتی سرشون شلوغ باشه واصلا خوششون نمیاد.اگر فقط وفقط مشکل خواهرتونه این کار رو میشه درست کرد.ببینید مادرتون از حرفهای کی حساب میبره یعنی چه کسی رو به عنوان یه ادم دانا قبول داره ویه جوری از اون ادم بخوایید با مادرتون صحبت کنه ولی در درجه اول این خودتونید که باید با مادرتون صحبت کنید حالا نمیدونم چقدر صمیمی هستید با هم؟!اول نیازی نیست داستان خودتونو براش بگید بلکه اول زمینه سازی کنید که متوجه بشن این حق شماست که با موقعیتهای ازدواجیتون اشنا بشید بعد که اینو قبول کردن میتونید از اون اقا بخوایید که به مادرش بگه بیاد خونتون ومثلا بگه دخترتون رو جایی دیدم دنبالش اومدم وخونتون رو یا گرفتم واونروز خودت هم خونه باش.اگر مادرت اهل کتاب خوندنه کتابایی مرتبط با این موضوع (ازدواج خواهر بزرگتر و...)رو براش بگیر تا بخونه.اگر از مراجع دینی الگو میگیره از کتاب یا سخنرانی ودیدار حضوری اونا کمک بگیر.ولی اینو بدون رابطه شما خیلی طولانی شده وازین به بعد دیگه جایز نیست پس از همین امروز شروع به انجام این راهکارا کن واینم بدون تو ممکن نیست تو این 5سال شناخت کافی از اون اقا وخانوادش بدست اورده باشی چون بهر حال مجوز با هم بودن رو نداشتید پس اگه قرار شد بیاد خواستگاری حتما یه مدت نامزد باشید وجوری بشناسش که انگار اولین باره میبینیش.موفق باشی


    - - - Updated - - -

    دوست عزیزوقتی کارشناسا میگن قبل ازدواج رابطه داشتن معضلاتی داره به خاطر همینه.شما شرایط ازدواج رو نداشتی ونداری چرا با اون اقا رابطه برقرار کردی؟بلاتکلیفی توی ازدواج واینکه هیچکدوم یا یکی از طرفین شرایط ازدواج رو نداشته باشن ویه رابطه بی هدف رو دنبال کنن باعث همین به هم ریختن اعصاب میشه .اونایی که به صورت رسمی عقد میکنن وقتی دوران عقدشون طولانی میشه هزار اتفاق ودعوا و...براشون اتفاق میفته چه برسه به وقتی که هیچکدوم هیچ تعهدی نسبت بهم نداشته باشن.پس در اینکه شما از اول اشتباه کردیداونم به مدت 5سال شکی نیست وباید اینو قبول کنید..
    این که میگید حوصله نداره بهش اس بزنید یه امر مسلمه پسرها ممکنه اون اوایل جواب اس های مداوم شما رو بدن اما این یه امر فطری در درون اوناست که حوصله ی صحبت زیاد یا اس زدن زیاد یا بیان کردن جزییات رو وقتی دارن حرف میزنن ندارن شما هنوز شناخت درست از اقایون ندارید.و مهمترین چیز اینه که شما هیچ تعهدی بهم ندارید واون خودشو متعهد نمیبینه که به شما اس بزنه!حتی اقایونی که ازدواج کردن هم نمیتونن دایما به اس های خانمشون جواب بدن اونم وقتی سرشون شلوغ باشه واصلا خوششون نمیاد.اگر فقط وفقط مشکل خواهرتونه این کار رو میشه درست کرد.ببینید مادرتون از حرفهای کی حساب میبره یعنی چه کسی رو به عنوان یه ادم دانا قبول داره ویه جوری از اون ادم بخوایید با مادرتون صحبت کنه ولی در درجه اول این خودتونید که باید با مادرتون صحبت کنید حالا نمیدونم چقدر صمیمی هستید با هم؟!اول نیازی نیست داستان خودتونو براش بگید بلکه اول زمینه سازی کنید که متوجه بشن این حق شماست که با موقعیتهای ازدواجیتون اشنا بشید بعد که اینو قبول کردن میتونید از اون اقا بخوایید که به مادرش بگه بیاد خونتون ومثلا بگه دخترتون رو جایی دیدم دنبالش اومدم وخونتون رو یا گرفتم واونروز خودت هم خونه باش.اگر مادرت اهل کتاب خوندنه کتابایی مرتبط با این موضوع (ازدواج خواهر بزرگتر و...)رو براش بگیر تا بخونه.اگر از مراجع دینی الگو میگیره از کتاب یا سخنرانی ودیدار حضوری اونا کمک بگیر.ولی اینو بدون رابطه شما خیلی طولانی شده وازین به بعد دیگه جایز نیست پس از همین امروز شروع به انجام این راهکارا کن واینم بدون تو ممکن نیست تو این 5سال شناخت کافی از اون اقا وخانوادش بدست اورده باشی چون بهر حال مجوز با هم بودن رو نداشتید پس اگه قرار شد بیاد خواستگاری حتما یه مدت نامزد باشید وجوری بشناسش که انگار اولین باره میبینیش.موفق باشی

  5. کاربر روبرو از پست مفید آدرین تشکرکرده است .

    ویدا@ (شنبه 09 شهریور 92)

  6. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array
    اگر بیش از حد وقت خود را صرف بودن با کسی کنید که با شما مانند یک گزینه رفتار می کند شانس یافتن کسی که با شما مانند یک اولویت رفتار کند را از دست خواهید داد!!!!!!

    مراقب باشید.....
    O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O


    http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چه جوری نامزدم رو قانع کنم که چادرشو کنار نزاره؟؟؟؟؟)2)
    توسط سعیداطی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 19:43
  2. چگونه اعتراضمو به همسرم بیان کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
    توسط saqar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 19:40
  3. چگونه اعتراضمو به همسرم بیان کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
    توسط saqar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 13:17
  4. كي بايد برگرده خانوم يا آقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط صبوری در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 شهریور 92, 19:32
  5. نمی دونم قصدش از این حرفها و رفتارها چیه ؟؟؟؟؟
    توسط ilm در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 آذر 90, 13:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.