[QUOTE=nima23;283253]شما به احتمال قوی طرفدار حجاب برای زنان و مباحث محرم و نامحرم هستین برای همین نسبت به موضوع من موضع منفی گرفتین. من خیلی اونور رفتم چنین چیزی صادق نبود.همه با هم دست میدن بدون منظور. زن من هم شاهد بوده که من با تمام فامیل دست میدم و روبوسی می کنم.همه همینطور هستیم نه فقط من. عرض کردم زن من جدیدا حاضر نیست در هیچ مجلس خانوادگی من شرکت کنه.میگه اون همه بی حیا هستن!!! کلمات خیلی زشتی رو هم به دختر خاله ها دختردایی ها و حتی زن دایی و خاله های من نسبت میده [QUOTE
- - - Updated - - -ا
اینکه من طرفدار چه عقیده ای هستم مشکلی از شما رو حل نمی کنه. متاسفانه این نوع ادبیات زمانی به کار گرفته میشه که بخواهی حریفتو از میدون به در کنی در حالیکه اینجا هیچ کس حریف شما نیست. من نوعی تنها به این دلیل به تاپیک شما اومدم که بتونم به شما کمکی کرده باشم. اما اگر شما به دنبال حل مشکلتون باشید از دل همین پستها راهکار مشکلتون رو در میارید . من چون احساس می کنم شما دنبال چنین هدفی نیستید حد اقل در پستهای من بنابراین به شما احترام می ذارم و دیگه پستی در تاپیک شما ارسال نمی کنم. امیدوارم تعاملی که در بیرون از فضای مجازی با همسر یا دیگران دارید از این نوع نباشه.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)