به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 75

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    دوست خوبم هرکسی احترامو تو یه چیز می بینه.از نظر خانم شما هم اون آقا با دراز کردن دستشون بهش توهین کردند.

    ببینید خیلی تعجب می کنم که باهاشون از قبل طی کرده بودید و الآن اینطوری شده. چون از قبل گفته بودید می تونید ازش توضیح بخواید ولی محترمانه من فکر کنم مقابل حرفاتون موضع گرفته.

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    412
    سطح
    8
    Points: 412, Level: 8
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط @@@ نمایش پست ها
    دوست خوبم هرکسی احترامو تو یه چیز می بینه.از نظر خانم شما هم اون آقا با دراز کردن دستشون بهش توهین کردند.

    ببینید خیلی تعجب می کنم که باهاشون از قبل طی کرده بودید و الآن اینطوری شده. چون از قبل گفته بودید می تونید ازش توضیح بخواید ولی محترمانه من فکر کنم مقابل حرفاتون موضع گرفته.
    منم متعجبم!توضیح خواستم گفت حالا من اون موقع یه چیزی گفتم!!!
    از نظر من و تمام اطرافیان حاضر و ناظر بر اون صحنه خانوم بنده رفتاری کاملاً بدور از ادب نشون دادن. حتی مادرم در خفا به من گفت زنت چرا اینطوری کرد خیلی زشت بود. مادر من هرگز تابحال در مورد زندگی من نظر نداده.

  3. #3
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 آذر 92 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1392-4-12
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    432
    سطح
    8
    Points: 432, Level: 8
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام ، وقتی خودمو جای خانمتون میذارم فکر میکنم منم همین روند رو پیش میگرفتم ! میدونید من فکر میکنم شاید میترسه از اینکه از زنهای فامیل شما کم بیاره نتونه تو رقابت لباس و آرایش و رفتار اجتماعی خودشو نشون بده و بهترین راه حل اینکه بهشون انگ بی حیایی بزنه به عبارت دیگه صورت مسا له رو پاک کرده...اگه بهش فشار بیارید بیشتر مقاومت میکنه بدتر میشه ،بهش اطمینان بدین که دوسش دارین هر جور که باشه بعد از کلی حرفای محبت آمیز اونوقت ازش یه تغییر کوچیک خیلی کوچیک و بخواین حتی اگه قبول نکرد ببوسیدش و بهش بگین اشکالی نداره تو از نظر من از همه زنها بهتری و این روند رو ادامه بدین ...فکرکنم قدم قدم به نتیجه میرسید صبر داشته باشید

  4. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 آبان 92 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    439
    سطح
    8
    Points: 439, Level: 8
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    17

    تشکرشده 68 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببینین اختلاف سنی شم هم زیاده .شما تقریبا تو افکارتون به ثبات رسیدید ولی خانومتون هنوز افکارش در حال تغییره . و این مشکلتون از این اختلاف سنیتون ناشی میشه به نظرم. شما هم سعی نکن کاری کنی که روابطش با دوستاش محدود بشه تا دیگه روش اثر نذارن.. چون ممکنه بعدا هم به هر دلیلی نوعی رفتار کنن که شما دوست نداشته باشید.. پس بهتره همین الان که تو عقدین این بحرانو پشت سر بذارید و ببینید میتونید بعد از این با هم کنار بیاید یا نه

    خب شمام بخاطر مریضی پدرتون عجولانه ازدواج کردید. بدون اینکه خوب همدیگرو بشناسین

  5. 2 کاربر از پست مفید سیمین‌دخت تشکرکرده اند .

    sanjab (چهارشنبه 02 مرداد 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 02 مرداد 92)

  6. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    412
    سطح
    8
    Points: 412, Level: 8
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang نمایش پست ها
    ببینید تا اونجا که من میدونم کسی که در قضیه دست دادن اول احترام رو رعایت نکرده فامیلتون بوده. چون توی خارج اگر زن دستشو دراز نکنه مردی به احترام اون زن نباید در دست دادن پیشی بگیره. در مورد پوشش هم به نظرم فعلا تنها یک راه چاره دارید و اون اینکه لباسهایی برای همسرتون تهیه کنید که سلیقه هر دوی شما در اون لحاظ شده باشه نه تنها شما و یا ایشون. یعنی هم شیک و بروز باشه و هم پوشیده باشه. در مورد شناخت هم گویا ایشون از اول شما رو می شناختند اما شما از اول ایشون رو خوب نشناختید.
    شما به احتمال قوی طرفدار حجاب برای زنان و مباحث محرم و نامحرم هستین برای همین نسبت به موضوع من موضع منفی گرفتین. من خیلی اونور رفتم چنین چیزی صادق نبود.همه با هم دست میدن بدون منظور. زن من هم شاهد بوده که من با تمام فامیل دست میدم و روبوسی می کنم.همه همینطور هستیم نه فقط من. عرض کردم زن من جدیدا حاضر نیست در هیچ مجلس خانوادگی من شرکت کنه.میگه اونجا همه بی حیا هستن!!! کلمات خیلی زشتی رو هم به دختر خاله ها دختردایی ها و حتی زن دایی و خاله های من نسبت میده

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیمین‌دخت نمایش پست ها
    ببینین اختلاف سنی شم هم زیاده .شما تقریبا تو افکارتون به ثبات رسیدید ولی خانومتون هنوز افکارش در حال تغییره . و این مشکلتون از این اختلاف سنیتون ناشی میشه به نظرم. شما هم سعی نکن کاری کنی که روابطش با دوستاش محدود بشه تا دیگه روش اثر نذارن.. چون ممکنه بعدا هم به هر دلیلی نوعی رفتار کنن که شما دوست نداشته باشید.. پس بهتره همین الان که تو عقدین این بحرانو پشت سر بذارید و ببینید میتونید بعد از این با هم کنار بیاید یا نه

    خب شمام بخاطر مریضی پدرتون عجولانه ازدواج کردید. بدون اینکه خوب همدیگرو بشناسین
    حق با شماست.متاسفانه اینجا هم کسی نمیتونه کمکی به من بکنه. جالب اینکه یکبار بهش گفتم این دوستاتو دعوت کن خونه من ببینم کی هستن. اونا گفتن ما خونه ای که مرد نامحرم بی اعتقاد هست نمیایم!من تو فکر طلاق هستم به ایشونم نگفتم.فردا میگم چون امیدی ندارم تغییر کنه.بهتره بره با یکی مثل خودش
    ویرایش توسط nima23 : چهارشنبه 02 مرداد 92 در ساعت 22:28

  7. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام خدمت دوست عزیز
    تازه 8 ماهه ازدواج کردید مبارک باشه شادوماد.
    حتما عروس خانوم شما یه خصوصیت هایی داشته که از میون این همه دختر ایشون را انتخاب کردین.
    اونم برای یه عمر زندگی پس اینقدر زود برادر من حرف از طلاق نزنید .
    ببینید تفاوت سنی شما همین طور ازدواج زودهنگام شما و عدم شناخت صحیح کم در به وجود اومدن این مشکلات سهم نداشته .
    از اونجایی که شما الان حضور دارید و ما به همسرتان دسترسی نداربم و همین طور به نظر می رسه که شما به خاطر سنتون خیلی آگاهانه تر می توانید برخورد کنید پس صعه صدر بیشتری به خرج دهید و زندگی تان که خیلی از جوون ها حسرت داشتن اون را دارند به راحتی از دست ندهید.
    خیلی تبریک می گم بهتون به خاطر ذهنیت مثبتی که راجع به آرادی خانم ها دارید و اینکه همسرتون را مثل برخی مردهای متعصب وادار به کاری نمی کنید.
    در قضیه دست دادن اشتباه خانم شما اونجایی بوده که با بی ادبی صورتشون را بر گردوندند در صورتیکه می تونستند با کمال احترام هم به پسر خالتون دست ندهند هم باعث تاراحتی کسی نشوند.

    ببینید راهی که همسرتون انتخاب کردند اصلش درسته اما احتمالا ایشون در اجراش و نگه داشتن حرمت شما و خانوادتون دچار تضاد شدند.
    نمونه بارز این نمونه زندگی ها ،زندگی خود بنده هست . واینکه تونستیم خیلی از این مشکلات را حل کنیم و خانواده همسرم هم من رو خیلی احترام می کنند ومی گن دوستم دارن البته همسرم این وسط نقش زیادی داشتند.
    همین طور هم شما وظیفه سنگینی دارید.
    خانم شما به کمک شما باید یاد بگیره همین طور که شما به عقاید درستش احترام می ذارید ایشون هم به خانواده شما احترام بذاره.

    در ابتدامی شه خصوصیت های خوب خانمتون را لیست کنید واینجا ذکر کنید؟
    توی خونه چطور لباس می پوشه؟ طبق سلیقه شما هست؟

  8. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 03 مرداد 92), barani (جمعه 04 مرداد 92), del (شنبه 05 مرداد 92), shabe niloofari (چهارشنبه 02 مرداد 92), sookoot (چهارشنبه 02 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  9. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    412
    سطح
    8
    Points: 412, Level: 8
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام آقا نیما
    شما عقد هستید یا عروسی کردید؟
    شما تا چه حد به سایر مسائل مذهبی از جمله نماز و روزه اهمیت می دهید؟
    عقد هستیم
    نماز نمیخونم و روزه همنمیگیرم خانومم هم قبل ازدواج تا جایی که من خبر داشتم نمیخوندن

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام خدمت دوست عزیز
    تازه 8 ماهه ازدواج کردید مبارک باشه شادوماد.
    حتما عروس خانوم شما یه خصوصیت هایی داشته که از میون این همه دختر ایشون را انتخاب کردین.
    اونم برای یه عمر زندگی پس اینقدر زود برادر من حرف از طلاق نزنید .
    ببینید تفاوت سنی شما همین طور ازدواج زودهنگام شما و عدم شناخت صحیح کم در به وجود اومدن این مشکلات سهم نداشته .
    از اونجایی که شما الان حضور دارید و ما به همسرتان دسترسی نداربم و همین طور به نظر می رسه که شما به خاطر سنتون خیلی آگاهانه تر می توانید برخورد کنید پس صعه صدر بیشتری به خرج دهید و زندگی تان که خیلی از جوون ها حسرت داشتن اون را دارند به راحتی از دست ندهید.
    خیلی تبریک می گم بهتون به خاطر ذهنیت مثبتی که راجع به آرادی خانم ها دارید و اینکه همسرتون را مثل برخی مردهای متعصب وادار به کاری نمی کنید.
    در قضیه دست دادن اشتباه خانم شما اونجایی بوده که با بی ادبی صورتشون را بر گردوندند در صورتیکه می تونستند با کمال احترام هم به پسر خالتون دست ندهند هم باعث تاراحتی کسی نشوند.

    ببینید راهی که همسرتون انتخاب کردند اصلش درسته اما احتمالا ایشون در اجراش و نگه داشتن حرمت شما و خانوادتون دچار تضاد شدند.
    نمونه بارز این نمونه زندگی ها ،زندگی خود بنده هست . واینکه تونستیم خیلی از این مشکلات را حل کنیم و خانواده همسرم هم من رو خیلی احترام می کنند ومی گن دوستم دارن البته همسرم این وسط نقش زیادی داشتند.
    همین طور هم شما وظیفه سنگینی دارید.
    خانم شما به کمک شما باید یاد بگیره همین طور که شما به عقاید درستش احترام می ذارید ایشون هم به خانواده شما احترام بذاره.

    در ابتدامی شه خصوصیت های خوب خانمتون را لیست کنید واینجا ذکر کنید؟
    توی خونه چطور لباس می پوشه؟ طبق سلیقه شما هست؟

    توی خونه بد نیست. کلا سلیقه ی لباسش معمولی هست و لباسای خونه ش رو 90% تاحالا خودم خریدم.سعی کردم وقتی اونارو میپوشه ازش تعریف کنم
    من انتخابش کردم چون دیدم پتانسیل رشد رو داره.ظاهر خوبی داشت.خوب حرف میزد.خانواده شون هم محترم بودن.ببینید من بخاطر مریضی پدرم و اصرار ایشون سریع عقد کردم باهاش.وگرنه علاقه ای به عقد جدا از عروسی نداشتم.حدودا چند ماهی قبل از عقد در ارتباط بودم باهاش. اصلا این شکلی رفتار نمیکرد.مجلس عقد ما کاملا مختلط بود.حتی لباس عقدو با هم رفتیم گرفتیم نه اعتراضی کرد نه مخالفتی خیلی هم تمایل نشون داد.لباس بازی هم بود. متاسفانه تا قبل عقد شرایطی پیش نیومد تو جمع خانوادگیم ببینم چطور رفتار میکنه

  10. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    [QUOTE=nima23;283253]شما به احتمال قوی طرفدار حجاب برای زنان و مباحث محرم و نامحرم هستین برای همین نسبت به موضوع من موضع منفی گرفتین. من خیلی اونور رفتم چنین چیزی صادق نبود.همه با هم دست میدن بدون منظور. زن من هم شاهد بوده که من با تمام فامیل دست میدم و روبوسی می کنم.همه همینطور هستیم نه فقط من. عرض کردم زن من جدیدا حاضر نیست در هیچ مجلس خانوادگی من شرکت کنه.میگه اون همه بی حیا هستن!!! کلمات خیلی زشتی رو هم به دختر خاله ها دختردایی ها و حتی زن دایی و خاله های من نسبت میده [QUOTE

    - - - Updated - - -ا
    اینکه من طرفدار چه عقیده ای هستم مشکلی از شما رو حل نمی کنه. متاسفانه این نوع ادبیات زمانی به کار گرفته میشه که بخواهی حریفتو از میدون به در کنی در حالیکه اینجا هیچ کس حریف شما نیست. من نوعی تنها به این دلیل به تاپیک شما اومدم که بتونم به شما کمکی کرده باشم. اما اگر شما به دنبال حل مشکلتون باشید از دل همین پستها راهکار مشکلتون رو در میارید . من چون احساس می کنم شما دنبال چنین هدفی نیستید حد اقل در پستهای من بنابراین به شما احترام می ذارم و دیگه پستی در تاپیک شما ارسال نمی کنم. امیدوارم تعاملی که در بیرون از فضای مجازی با همسر یا دیگران دارید از این نوع نباشه.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  11. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 آبان 92 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    439
    سطح
    8
    Points: 439, Level: 8
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    17

    تشکرشده 68 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ولی حتما قبل از اینکه تصمیم قطعی بگیرید دوتایی برید پیش مشاور ..بالاخره چون مشاور از جزئیات روابطتون سوال خواهد کرد بهتر میتونه راهنماییتون کنه

    اگه نگرانی شما از این وضعیت برای خانومتون مهم باشه حتما با شما میاد و سعی میکنه یا به یه تعادلی برسه که برا شمام قابل تحملتر باشه یا اینکه پای افکارش میمونه و از شما جدا میشه

  12. کاربر روبرو از پست مفید سیمین‌دخت تشکرکرده است .

    barani (جمعه 04 مرداد 92)

  13. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام آقا نیما
    شما عقد هستید یا عروسی کردید؟
    شما تا چه حد به سایر مسائل مذهبی از جمله نماز و روزه اهمیت می دهید؟


 
صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه شدیدی به پوشک دارم
    توسط امیرحسین766 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 14 فروردین 95, 08:33
  2. من از ایده آل هایم چشم پوشیدم
    توسط mansor در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 اسفند 92, 23:36
  3. مشکلات علاقه به پوشک شدن
    توسط فاطمه رنجدوست در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 92, 11:53
  4. علاقه به پوشک (عشق دوران کودکی)
    توسط sasan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.