با سلام خدمت همه ی عزیزان
زودی میخوام برم سر اصل مطلب
من در 20 سالگی ازدواج کردم. بنا به دلایلی در دوران عقد جدا شدم. شناسنامه ام رو هم عوض کردم و اسم اون آقا هم حذف شده. بعد از این موضوع در مرحله ی ارشد مشغول به درس هستم. ولی متاسفانه با اون آقا همکلاسی شدم و همه از ازدواج و طلاق ما خبر دارن. جالب اینجاست که پدر هر دومون همکار هستن و من محکوم به تحمل!!!
الان 22 ساله ام.مشغول به کار هستم. از نظر خودم شرایطم خیلی ایده آل هست.مدتی هست که تصمیم به ازدواج مجدد کرفتم. میخواستم راهنماییم کنین. عده ای میگن در جلسه ی اول حرفی از ازدواج قبلیم نزنیم. اگه کار به جلسه ی دوم کشید موضوع رو مطرح کنیم. و عده ای میگن پای تلفن بهشون بگیم که فکر نکنن میخواستیم پنهون کنیم! نظر شما دوستان چیه؟
از طرفی نگرانم که اگه ازدواج کنم آیا همسرم با وجود رویارویی با مرد قبلی بدگمان نشود!
و سوال آخر با فردی که یه تجربه مثل خودم داشته ازدواج کنم بهتره یا فرقی نداره؟(کسی که خونه رفته باشه رو اصلا نمیتونم بپذیرم)
با سپاس فراوان از شما دوستان