به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    1,349
    سطح
    20
    Points: 1,349, Level: 20
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 95 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    رابطه 4ساله رو قطع کنم یا ادمه بدم؟(وقتم خیلی تنگه)

    سلام بچه ها
    قضیه از این قرار هست که من 4سال با یکی رابطه دارم
    از تقریبا 1سال قبل بحث ازدواج اینا پیش اومد,اما بخاطر شرایط من که درس و کار و سربازی بود خانوادها و مخصوصا خانواده من مخالف بودن و هست.
    حالا منه 28 ساله درسم تموم شد و در حال رفتن به سربازی هستم.

    اما از اونور یه خواستگار خیلی خوب اومده و خانواده اون هم دیگه میگن چون از پسر(یعنی من)خبر نشد پس ازدواج با همین
    دختر هم چون طرف عیب و ایرادی نداره و همچی تکمیل هست و نمیتونه بگه که هنوز با منه مونده

    حالا من چیکار کنم؟
    از طرفی میگم همچی رو رها کنم و اون هم میره بعد از یه مدت منو یادش میره.
    منم دیگه از جنگ اعصاب با خانواده راحت میشه.خانوادم کلا مخالف این ازدواج هستن
    میرم و چند سال دیگه که همچی داشتم میرم سراغ یکی که مورد پسند خانوادم هم باشه

    از اونطرف
    1- آخه موندم چجوری از 4سال رابطه خوب بگذرم
    ما حتی یبار هم باهم دعوا و جنگ نداشتیم
    همیشه توی سختی و شادی و مسایل دیگه کنار هم بودیم.
    من به شوق و تشویق اون 2ساله ارشد خوندم!خیلی منو کمک میکرد برا پیشرفت

    2-من آدم خیلی تنهایی هستم,جز پدر و مادرم و اون کسی رو نداشتم
    چون پدر و مادرم هم شاغل هستن عملا من همچیم با اون بون
    حالا از تنهایی هم میترسم,واقعا برام کابوسه که دیگه کسی نباشه که باهاش حتی حرف بزنم

    3-ناراحتم اگه اون بره دیگه من چند ساله دیگه چطور و از کجا بتونم دختری پیدا کنم که اینجوری دوسم داشته باشه و اخلاقمون ست باشه

    4-من خیلی روی صداقت و درستی و گذشته طرف حساسم
    ایشون هم برا من اینجوری بود
    ولی من اصلا نمیتونم تصور کنم بعدا خواستگاری یکی برم که نمیشناسمش
    همین مورد ما دیگه,طرف از همجا بیخبر اومده خواستگاری و قصد ازدواج
    اونوقت ما.....

    البته اینرو هم بگم که کار الان دسته من نیست
    خانواده دختر راضی هستن به اون ازدواج
    منم که نمیدونم باز به خانوادم بگم اصلا چی میشه
    آخرین بار که گفتم 2-3 هفته دلخوری و قهر شد و اما راضی به وصلت نشدن
    الان دیگه این فرصت رو هم ندارم,باید فوری بشه

    حالا بنظرتون با این وجود من باز تلاشی بکنم؟
    یا اصلا دیگه خودمو بکشم کنار و بگم قسمت همین بود و خداحافظی؟

    امیدوارم با نظر گرفتن همه جوانب کمکم کنید
    بخدا دیگه مغزم داغ کرده از فکر کردن
    خودم هم نمیدونم چیکار کنم که در آینده پشیمون نشیم


  2. کاربر روبرو از پست مفید چرخ و فلک تشکرکرده است .

    چرخ و فلک (یکشنبه 27 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دختر 4سال بزرگتر از پسر چه کنم؟
    توسط sahra123 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 01:19
  2. رابطه 4ساله +ازدواج با یه شخص دیگه+برگشت
    توسط sahand745 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 92, 11:59
  3. سست شدن رابطه بعد از 4سال...
    توسط mehran281 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 91, 17:37
  4. +بعد از گذشت 4سال هنوز هم بهترین دوست و همراه برای هم هستیم.
    توسط yasi_m در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 اردیبهشت 88, 12:56
  5. 50 درصد ازدواج‌ها در كمتر از 4سال به طلاق ختم مي‌شود
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 87, 22:51

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.