واقعا" موضوع مهمیه که نحوه برخورد هرشخصی با اون میتونه کل زندگی فرد را تحت تاثیر قرار بده ولی تجربه شخصی من در هر شرایطی ودر هر سنی ودر رابطه با هر موضوعی فرق میکرد و نمیشود یک قائده کلی در نظر بگیریم ولی آدمهای کل جهان اکثرا" بحث توکل وتکیه بر خدا را دارند که منهم آن را اصل میدانم وبعد بحث خرد که عزیزان فرمودند وتجربه شخصی من بحث زمان است که بزرگترین غمها وترسها با گذر زمان محو میگردند ولی خوب شاید اینها استراتژی است ولی تکنیکهای مختلفی وجود دارد مثل برخورد مستقیم با عامل ترس یا نوشتن غم وغصه ها وپاره کردن آنها یادردل با دوست و... من از عزیزان میخواهم از تکنیکهای شخصیشان در مقابله یا حا ترسهایشان وغم و غصه هایشان بگویند





پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)