به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 مهر 90 [ 00:42]
    تاریخ عضویت
    1390-4-14
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,352
    سطح
    20
    Points: 1,352, Level: 20
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    مهسا جان سلام
    هر حرفی که بهت زدم از روی تجربه خودم بود منم عین تو دلم میخواست همه دنیا بگن به به چه شوهری واقعیتش میخواستم تک باشه سر همین خیلی بهش گیر میدادم اما به خودم اومدم دیدم بهتر که نشده هیچ رابطمونم داره خراب میشه و اگه اینجوری برم جلو شوهری نیست که بهترین باشه یابدترین
    نه شما پر توقع نیستی اما این راهش نیست بهتره یه کم بی خیال باشی چون مردا هرچند به حق هم باشه اما دوست ندارند از زنا حرف درست و آموزشی بشنون چرا که همیشه خودشونو جنس برتر میدونن
    تو تنها کارد که میکنی هر جا میشینی ازش تعریف میدی این هم رو نامزدت تاثیر داره هم رو تفکر دیگران
    شاد باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید lilio تشکرکرده اند .

    lilio (شنبه 25 تیر 90)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 آذر 90 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1390-2-19
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,503
    سطح
    22
    Points: 1,503, Level: 22
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    lilio جان واقعا ممنون از پاسخت.کاملا منو و نامزدم همینطوریم که گفتی.من میخوام همه بگن به به چه شوهری و حتی زندگیمون الگوی همه باشه.حالا ما دو تا آدم تحصیلکرده و ...رابطه مون واقعا بد شده.اونم عمرا" کاری که بگم رو نمیکنه.
    البته مشکلات بیشتری هم هست.من دوست دارم با هم قدم بزنیم...بهم تلفن یا پیام بزنه و روزا خبرمو بگیره..وقتمونو دو نفری بگذرونیم.......
    همدیگه رو میینیم خیلی خوب هست و هر 5دقیقه بهم میگه دوست دارم
    اما اینکه گاهی روزا تا غروب تماسی نمیگیره..اگه بیاد پیشم ترجیح میده خونه تو جمع خونواده باشه تا با من...
    همیشه هم یا میگه بنزین ندارم...خسته ام...فکرم مشغوله...الان تو وضعیت بدی هستم...
    خواسته من نه هزینه میخواد نه وقت.میگم اگه 2ساعت میخوای منو ببینی و این راهو میای به جاش بریم قدم بزنیم..یا بریم پارک...اینم نمیپذیره
    اینها که همه رو هم میاد عقلم به من میگه خانم!تو داری خودتو فریب میدی!این آدم یکی دوماه بعد عقد اینه بعد عروسی چی میشه
    کاملا متوجه میشم که هیچ ذوقی برای با من بودن نداره-حالا نمیفهمم من دارم اشتباه میکنم یا همه مردها همینن؟؟همه اینها رو هم داره منو دیوونه میکنه

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    عزیزم شاید رفتارهای خودت و اینکه خواستی بهش درس بدی و آموزش بدی باعث شده ازت دوری کنه
    همونطور که لیلیو گفتن مردها به هیچ وجه دوست ندارن که زنشون معلمشون باشه و اینطوری حس غرور و مردانگیشون زیر سوال میره و وقتی حس مردانگی مردی زیر سوال رفت صد در صد از کسی که این حس رو زیر سوال برده دوری می کنه
    ضمنا گلم لازم نیست زندگی ما شهره عام و خاص و الگوی خوبی باشه بری همه ، ما خودمون با هم سازش کنیم و جور در بیایم کافیه، درونمون خوب باشه و احساس راحتی کنیم کافیه

  5. 2 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (شنبه 25 تیر 90)

  6. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    مهسا جان خودتو ناراحت نکن.وقتی آدم از یه چیز ناراحته همه چیزای بد می یاد تو ذهنش.نذار این چیزا ذهنتو مشغول کنه.
    یکم انتظاراتو مسکوت بذار بمونه.اصلا می دونی چیه مشکل تحصیلات بالاست که انتظاراتو می بره بالا.چون تحصیل کرده ای باید همسرم....
    شاید به خاطره همین مادران و مادربزرگامون خوشبخت تر از ما بودن

  7. کاربر روبرو از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده است .

    رایحه عشق (پنجشنبه 23 تیر 90)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 آذر 90 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1390-2-19
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,503
    سطح
    22
    Points: 1,503, Level: 22
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    بله.من آدم پر توقع و ایده آلیسم ای هستم .و اونم میدونه-
    انتظاراتمو یه مدت مسکوت گذاشتم.دیدم بدتره.هم نمیفهمه ناراحتم.هم اینکه از کجا بدونه من چی میخوام چی نمیخوام
    غیر مستقیم و مستقیم هم گفتم تاثیرش یه هفته بود.البته قبلش یه گریه زاری مفصل و بحث هم داشتیم که این یه هفته رو خوب بود
    حالا من به این فکر میکنم که آیا اصلا منو میخواد یا فقط به صرف اینکه تحصیلکرده و کارمند بودم جلو اومد.
    البته هیچ بدرفتاری نداره.اما یادم نمیاد کاری هم کرده باشه که منو خوشحال کنه
    حالا من با یه بستنی یا پفک هم کلی ذوق میکنم.و تو انتظاراتم کلی هم پیش خود حسابی میکنم تا به زحمت و دردسر نیفته

  9. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    ای خدا از دست ما زنها که اینقدر حساسیم. می دونید من بعد از 5/5 سال زندگی مشترک تازه همسرم داره به من محبتش رو نشون می ده. اگر از اول این کارهایی که الان می کنم رو هم می کردم بازم 2 سال طول می کشید تا همسرم هوای منو اینطور داشته باشه. یکم روی انتظاراتت کار کن . درسته باید مستقیم خواست هاتو بگی ولی در شرایط خاص و با تملق از خصوصیات مثبت همسر. جوری که اون فکر کنه با بر اورده کردن انتظار شما به مردانگیش اضافه می شه و شما واقعا قدر دانش خواهی شد. شما باید قدر دانی رو هم خوب نشون بدید.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  10. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (شنبه 25 تیر 90)

  11. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-24
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    1,442
    سطح
    21
    Points: 1,442, Level: 21
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    91

    تشکرشده 92 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    ای خدا از دست ما زنها که اینقدر حساسیم. می دونید من بعد از 5/5 سال زندگی مشترک تازه همسرم داره به من محبتش رو نشون می ده. اگر از اول این کارهایی که الان می کنم رو هم می کردم بازم 2 سال طول می کشید تا همسرم هوای منو اینطور داشته باشه. یکم روی انتظاراتت کار کن . درسته باید مستقیم خواست هاتو بگی ولی در شرایط خاص و با تملق از خصوصیات مثبت همسر. جوری که اون فکر کنه با بر اورده کردن انتظار شما به مردانگیش اضافه می شه و شما واقعا قدر دانش خواهی شد. شما باید قدر دانی رو هم خوب نشون بدید.
    شدیدا تایید میشه...همون طور که قبلا گفتم شما باید کاری بکنید همسرتون ،شما رو بهترین دوست خودش بدونه و خرف ها و توضیه های شما رو با جون و دل گوش کنه(به جای اینکه در مقابلشون گارد بگیره!)...
    بیشتر روش کار کن و سعی کن بیاریش تو مسیری که برای هر 2 تاتون خوبه...

    خوشبخت بشید اشالا

  12. 2 کاربر از پست مفید DR_BINGO تشکرکرده اند .

    DR_BINGO (پنجشنبه 23 تیر 90)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اسفند 90 [ 09:37]
    تاریخ عضویت
    1390-4-13
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,699
    سطح
    23
    Points: 1,699, Level: 23
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    87

    تشکرشده 88 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم


    مهسا جان سلام
    یه مدته من مطالب روانشناسی راجع به شناخت آقایون زیاد میخونم در مورد مشکل شما فقط میتونم بگم وقتی ما خانوما به همسرامون افتخار میکنیم انگار دنیا رو بهشون دادیم ، این حس ما به اونها قدرت ، مردونگی و اعتماد به نفس میده ، آقایون دوست دارن ما اطمینان داشته باشیم باور داشته باشیم که اونها حلال همه مشکلاتن ، و یه تکیه گاه خوب برای ما !! شوهران عزیز دوست دارن مفید باشن برای خانوماشون ، وقتی حس کنن خانومشون هیچ نیازی بهشون نداره خرد میشن تحقیر میشن ......

    شما حق داری ناراحتیا من درکت میکنم خانومی ، اما اگه اینجوری ادامه بدی شوهرت داره حس میکنه که بهش افتخار نمیکنی ، اونو در شان خانواده ات نمیدونی ، اون وقت تحقیر میشه و کم کم رابطه تون سرد میشه ...
    اول از همه سعی کن ریلکس باشی. دقیقا وقتی ما روی یه نکته حساس میشیم اوضاع بدتر میشه ، مهسا جون یه توصیه اینکه همیشه برای خودت زندگی کن ، الان تو و همسرت از هر کسه دیگه مهمترین !!!

    گلم با آرامش و صبوری به خودت و همسرت کمک کن ، ترک عادات ( هورت کشیدن چای) یه شبه ممکن نیست زمان میبره عزیزم

  14. 2 کاربر از پست مفید آوازه تشکرکرده اند .

    آوازه (شنبه 25 تیر 90)

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 مهر 90 [ 00:42]
    تاریخ عضویت
    1390-4-14
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,352
    سطح
    20
    Points: 1,352, Level: 20
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    مهسا جان بازم سلام
    دختر خوب این چه حرفیه به خاطر کارمند بودن جلو اومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    عزیزم تو خودت اگه کسی را دوست نداشته باشی با ثروت قارونیش هم میسازی؟؟؟(اگه داشته باشه)
    این چه فکریه؟ همین طرز فکراست که عذابت میده
    شاید دوست داشته زنش کارمند و صد البته اجتماعی باشه اما مطمئن باش تنها دلیلش نبوده خدایی نکرده کاری کرده که اینو میگی یا همینجوری یه چی پروندی؟؟؟؟؟؟؟؟/
    خب گلم دلیل شاد نبودن همسرت صد البته گیرهای جور راجور جنابعالیه
    منم دلم نمیخواد پیش کسی برم که مدام بکن نکن مواطب باش و خلاصه ازین حرفا ازش بشنوم تو یه کلام کسی که شخصیتمو ببره زیر سوال دوس ندارم صداشو بشنوم حتی اگه عاشقش باشم
    یه راه میگم یه مدت امتحان کن جواب نداد من دیگه تو این سایت به کسی مشاوره نمیدم
    تو یه مدت اصلا نگو بهش گیر نده و البته که باید قبول کنی ایشون را همینجوری انتخاب کردی و دوست داری
    پس لازم نیست حتی خودت حرص بخوری بیخیال بیخیال
    بعدشم هی نگو کجا بریم چیکار کنیم بزار خودش حس کنه که به تنها بودن با تو نیاز داره تو فقط دایم محبت کن اگه اون سراغتو نمیگیره تو برو سراغش س م س بده بگو دلت پر میکشه واسه دیدنش و ازین حرفا ، عزیزم این حرفا فیلو از پا در میاره مردا که خیلی بچه ترند
    راستی دلیل بیرون نیومدنش باهاتو حدس میزنم بدونم چیه اینکه اینقد تو تنهاییاتون (هرچند اندک) بهش گفتی این کارت ال بود اون کارت بل ترجیح میده تو جمع باشید تا دیگه گله و شکایت نشنوه
    پس اول محبت بی حد و مرز و غر زدن و ایراد و آموزش تعطیل ( بابا نا سلامتی خودت میگی تحصیل کرده اس پس اونقدرام بد نیست تو زیاد حساسی رو حرفاش) بعدش خودش لحظه میشماره باهات بره بیرون

  16. 2 کاربر از پست مفید lilio تشکرکرده اند .

    lilio (شنبه 25 تیر 90)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 آذر 90 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1390-2-19
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,503
    سطح
    22
    Points: 1,503, Level: 22
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم

    من نه.اما قبول کن خیلی ها به خاطر پول ازدواج میکنن.داشتن پدر زن پولدار...زن کارمند...شوهر پولدار پیرمرد....مرد 40ساله که خونه و ماشینش ردیفه....کم نیست تو جامعه ما عزیزم.و در حال توسعه اند
    اوکی !
    دیگه بکن نکن ها...عیب و ایراد...ال بود بل بودهاااااااااااااااا...همه رو تعطیل میکنم.البته یه مدتی دارم سعی امو میکنم حتی برای اینکه حرص نخورم خودمو با یه چیز مشغول میکنم صحبتشو نشنوم و بعدا بهش گیر ندم
    من قبل عقد خیلی صادقانه حرف زدم از اعتقادم-بیماری کاملا بی اهمیتم-شخصیتم-حتی چیزایی که ممکن بود نظرشو راجع به من عوض کنه.خیلی رک گفتم.اما تو این مدت من دارم چیزای جدید کشف میکنم.یا یه چیزیو نگفت.یا دو پهلو گفت که من طور دیگه برداشت کنم.
    وقتی میگم تو دروغ گفتی خودش گفت :نه!من فقط یه چیزی گفتم که طوری باشه که دروغ نباشه و تو برداشتی کنی که من میخوام.
    حالا این آدم که اصلا معنی دروغ رو نمیدوونه قابل اعتماده؟ترسناک نیست؟
    یا گفته درسم تموم شه کارم آماده.حالا میگه منظورش این بود که آدمایی داره که واسش دنبال کار باشن و پیدا کنن
    یا راجع به دست دادن به نامحرم من حساسیت خودمو گفته بودم.جوابش این بود که در حد دست دادن به پیرزن همسایه که جای مادرشه...جالا راحت با خنده میگه همیشه عروسیهاشون کاملا قاطیه و پای ثابت رقصیدن با دخترخاله هاشه
    یا راجع به وضعیت مالی میگفت ما فقط بیست میلیون هزینه عمل پدرمو دادیم والا الان جای پراید پرشیا زیرپامون بود.در صورتی که پدرش گقته اداره اش ماهی 30-40هزارتومن از حقوقش کسر میکنه.اینم که پولی نیست...و چیزای دیگه ...
    عاقلانه هست که بازهم من حرفهای این آدمو باور کنم ؟ساده لوحی نیست؟
    این همه دروغ و بلف همون اول تو دوران خواسنگاری؟البته باید بگم ما اصلا دوست نبودیم و همه چی رسمی بود-من دیگه چی بگم به شما بیشتر درک کنید؟
    و من نشونه علاقه ای هم نمیبینم که بگم عاشق شده بود و نمیخواست از دستم بده.
    دروغهاش خیلی هم تاثیر گذار نبود.ولی اصل سر دروغگو بودنه-من فقط نتیجه میگیرم اون خواسته با یه کارمند تحصیلکرده ازدواج کنه.همین.شما چی فکر میکنید؟؟الان کار درست چیه که من انجام بدم؟؟؟؟؟خواهش میکنم منو تنها نذارید.دارم میمیرم از گیجی و منگی.
    میترسم روز به روز حقایق بدتری رو ببینم


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 18 آذر 96, 15:52
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 آبان 95, 20:03
  3. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: جمعه 01 آذر 92, 00:50
  4. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44
  5. آموخته ام که برای زندگی كردن از چه چیزهایی بگذرم
    توسط Yakamuz در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 28 دی 87, 08:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.