به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 14 نخستنخست ... 234567891011121314 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 131
  1. #111
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,808
    سطح
    44
    Points: 4,808, Level: 44
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,335

    تشکرشده 839 در 268 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    43
    Array
    از همتون ممنونم که منو به عناوین مختلف تحمل کردیدوبیشتر ممنونم که خیلی کمکم کردید وتنهام نذاشتید.
    شما باعث شدید من باور کنم آدمای خوبی هم وجود دارن که قلبشون واسه دیگران میتپه.
    امیدوارم همتون همیشه شاد باشید.
    سلام.

    دوباره بوی تهدید میاد!!!تهدید به رفتن!!!این جور موقع ها انگار موی من رو اتش بزنید من پیدام میشه

    یه پیشنهاد بهتون می کنم.قبلا هم گفتم.خانم میشل هم گفتن.اما خانم میشل شیک و با کلاس می گه،من دیمی

    فکر کنید تا حالا هیچ تاپیکی اینجا نزدین.اصلا تازه عضو شدین.هر کاربرم اجازه داره فقط فقط فقط یه تاپیک ایجاد کنه.حالا شما چه تاپیکی ایجاد می کنی که برات از همه مهمتره؟درسته می گید ذهنتون به هم ریختست.اما با یه خرده دقت میتونید بهش برسین.بعدش زوم کنین رو مشکلتون.نذارید تاپیکتون منحرف بشه.تا رسیدن به نتیجه نهایی و نتیجه گیری ادامش بدید.

    این حقیر به نمایندگی از لشکر مشاوران نوع دوست و مخلص این سایت(اقایان و خانمها مجید،امین،میشل،نوپو،مهراا د،ابی بیکران،اسکارلت،و ... )سعی می کنیم که همواره در کنارتون باشیم.(دوستان پر رنگ این پست رو به اشتراک بذارید من ضایع نشم یه بار)

    اما نگران نباشید،هر کدوم این دوستان نیومدن من میام و تاپیکتون رو پر می کنم.فقط تضمین نمیدم حالتون بدتر نشه

    اما به دور از شوخی کمی سعیتون رو بیشتر بکنید.شاید همین تمرین خوبی باشه که شما یه تاپیک رو بدون اینکه ذهنتون منحرف بشه به پایان ببرید.

    فقط خدا

  2. 4 کاربر از پست مفید faghat-KHODA تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 22 مهر 92), earth (دوشنبه 22 مهر 92), majid_k (دوشنبه 22 مهر 92), شیدا. (شنبه 27 مهر 92)

  3. #112
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    اول از همه برای هر چیزی به همون اندازه که ارزش داره ارزش قائل بشو. مثلا اگر یه پسر تو کوچه حرف بی ربطی زد. دلیل نداره روحت رو ناراحت کنی. این مشکل شما نیست که مردم کوچه خیابون از فرهنگ پائینی برخوردارند. برادرت که به حجابت گیر میده ، حتما یه روز از گفته امروزش شرمنده میشه. اینو بزار به حساب جوونیش. نباید زیاد اهمیت بدی.
    تا دلت بخواد گروه کوهنوردی وجود داره. عضو گروهی بشو که بدنبال ورزش هستن نه اجرای برنامه های گلگشتی و رقصیدن. ( گروه شهید ورکش پیشنهاد خوبی بود که خانم نوپو دادند.).
    تصور میکنم بخاطر نوع رفتار و اخلاقت شرایطی بوجود آمده که امکان آشنایی و شناخت فرد مناسب جهت ازدواج کمتر اتفاق میافته. ( توجه بفرمائید منظور من مشارکت در محیط های اجتماعیه.)
    تا زمانی که از صحبت کردن با آقایون واهمه دارید . به چه صورت فردی متوجه خصوصیات مثبت شما بشه.
    شادی چیزی نیست که از آسمون در دامن شما بیفته. برای شاد بودن باید بستر مناسب رو فراهم کرد. ( جمع های دوستانه دانشجویی، رفتن به مکانهایی مثل موزه .کتابخانه. پارک ، سینما ، بازار . فرهنگسرا . کنسرت موسیقی . کوه . جشن تولد وووووو .) اگه خیلی مذهبی نیستی میتونی تو خونه روزی نیم ساعت برقصی. نه تنها در بهبود روحیه مناسبه به علت اینکه اکثر خانومهای ایرانی ورزش نمیکنند میتونه برای سلامت هم مفید باشه.
    در کل برای هر مشکلی باید خودت یه راه حل بدست بیاری. و برای حداقل یک هفته امتهان کنی. دقت کردی از روزی که این تاپیک رو زدی چقدر دوستان پیشنهاد دادن؟ کدومش رو عملی کردی؟ لطفا نام ببر.
    اگر اشتباه نکنم همین تاپیک هم به نوعی برات زنده کننده خاطرات بد و تلخه. همین که میای اینجا و از سختی ها می نویسی و می نویسی روی روحیه ات تاثیر گذاشته. اگر میبینی حق با منه پیشنهاد میکنم بجای نوشتن از مشکلاتت به دنبال نوشتن راه حل برای مشکلات باقی دوستان باشی. سعی کن درمانی باشی برای درد افراد ، نه مطرح کننده درد. اینجوری به صورت ناخواسته توانایی تحمل خودت رو بالا میبری.
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک

  4. 4 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 22 مهر 92), earth (دوشنبه 22 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92), شیدا. (شنبه 27 مهر 92)

  5. #113
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  6. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 22 مهر 92), earth (دوشنبه 22 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92)

  7. #114
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    حرفاتونو قبول دارم.ممنونم که وقت میزارید.
    مجید محترم من توسایتی که معرفی کردن رفتم واسه کوهنوردی اما هرچی پیغام گذاشتم جوابی دریافت نکردم.منم دوست دارم خوب بشم.میدونم طبیعت وجمع دوستان قابل اعتماد حالمو خیلی بهتر میکنه.
    در مورد تاپیک بقیه باید بگم خیلی روم اثر میزاره.مخصوصا اگر حرف ناجوری زده بشه وعنوان تاپیک با محتواش فزق داشته باشه.مثلا تو تاپیک یک آقا که معیار ازدواج سوم مطرح شده بود یهو حرفای ناجوری دیدم که خیلی توروحیه من اثر بدی گذاشت وتا چند وقت خیلی مراقب خودم بودم تا اتفاقی نیفته.

    وقتی برادرم با دوست دخترش حرف میزنه من گوشامو میگیرم یا از اونجا دور میشم چون خیلی اذیت میشم.اون تو اتاقشه اما صداش تو اتاق منه.چون شبه وهمه جا ساکته.
    فقط خدا محترم ازشما هم ممنونم.سعی میکنم کمتر حرف بزنم وبیشتر فکر کنم تا بتونم ایرادمو پیداکنم.
    میشل گل وعزیز از شما هم ممنونم که کمکم میکنی ویاد آوریم میکنی.

  8. 4 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 22 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92), majid_k (دوشنبه 22 مهر 92), میشل (دوشنبه 22 مهر 92)

  9. #115
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    اگر بخواهی من میتونم تلفن یا آدرس گروه شهید ورکش رو برات تهیه کنم. البته اگر تهران هستید گروه های زیادی وجود داره و صدالبته همه جور فردی هم عضو این گروه ها هست. این خود شما هستید که باید از بین نفرات یک باشگاه افراد مناسب و سازگار با خلقیات خودت رو پیدا کنی. باشگاهی که من عضو هستم صد ها عضو داره و دستم برای انتخاب برنامه و دوستان هم سلیقه نسبت به گروهی کوچک بسیار بازتره.
    وظیفه شماست که به برادرت بگی شبها صداش شنیده میشه و بهتره کمی آرومتر صحبت کنه. قطعا خبر نداره و رعایت میکنه.
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک

  10. 2 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    earth (سه شنبه 23 مهر 92), faghat-KHODA (چهارشنبه 24 مهر 92)

  11. #116
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام
    لطفا"شمارشو بدید.
    برادرم میادپیش ماهم حرف میزنه تا همه چی طبیعی باشه.
    اگر بهش بگم بدتر میکنه.
    به قول شما نمیشه کسی رو تغییر داد واسه همین خودمو از شرایط دور میکنم.

  12. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (چهارشنبه 24 مهر 92)

  13. #117
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام
    اول از همه برای هر چیزی به همون اندازه که ارزش داره ارزش قائل بشو. مثلا اگر یه پسر تو کوچه حرف بی ربطی زد. دلیل نداره روحت رو ناراحت کنی. این مشکل شما نیست که مردم کوچه خیابون از فرهنگ پائینی برخوردارند. برادرت که به حجابت گیر میده ، حتما یه روز از گفته امروزش شرمنده میشه. اینو بزار به حساب جوونیش. نباید زیاد اهمیت بدی.

    منم نشون میدم واسم مهم نیست.وکار خودمو میکنم.اما همه آدما دوست دارن لااقل یکی تو خونه تاییدشون کنه.اونقد درمورد حجاب گفتن که پسر خواهرم میگه خاله چادر نپوش.هیچکس دوست نداره.یا باخنده میگه مثل زورو شدی.اما دختر خواهرم میگه من دوست دارم مثل خاله باشم.اما مامانش نمیزاره.
    الان من اصلا ناراحت چادر نیستم چون از وقتی پوشیدم حس میکنم نگاه آدمای ناجور به طرفم برنمیگرده.تازه اگرم نگاه کنن کاملا پوشیده ام.


    تا دلت بخواد گروه کوهنوردی وجود داره. عضو گروهی بشو که بدنبال ورزش هستن نه اجرای برنامه های گلگشتی و رقصیدن. ( گروه شهید ورکش پیشنهاد خوبی بود که خانم نوپو دادند.).
    تصور میکنم بخاطر نوع رفتار و اخلاقت شرایطی بوجود آمده که امکان آشنایی و شناخت فرد مناسب جهت ازدواج کمتر اتفاق میافته. ( توجه بفرمائید منظور من مشارکت در محیط های اجتماعیه.)
    تا زمانی که از صحبت کردن با آقایون واهمه دارید . به چه صورت فردی متوجه خصوصیات مثبت شما بشه.

    یه فکرایی دارم اما کمی طول میکشه تا شرایطش جور بشه.


    شادی چیزی نیست که از آسمون در دامن شما بیفته. برای شاد بودن باید بستر مناسب رو فراهم کرد. ( جمع های دوستانه دانشجویی، رفتن به مکانهایی مثل موزه .کتابخانه. پارک ، سینما ، بازار . فرهنگسرا . کنسرت موسیقی . کوه . جشن تولد وووووو .)
    قبلا هر روز بادوستام بودم.همشون گرفتار شدن ویارفتن شهر دیگه.دوستان دانشگاه هم تو این چند وقته باهر کس دوست شدم واخلاقش شبیه خودم بوده از دانشگاه رفته.یکی ازدواج کرد اون یکی شوهرش نذاشت بیاد.بعضیاشونم که کلا فقط واسه سرکلاس خوبن.
    اگه خیلی مذهبی نیستی میتونی تو خونه روزی نیم ساعت برقصی. نه تنها در بهبود روحیه مناسبه به علت اینکه اکثر خانومهای ایرانی ورزش نمیکنند میتونه برای سلامت هم مفید باشه.

    به تناسبم اهمیت میدم وتوخونه ورزش میکنم.


    در کل برای هر مشکلی باید خودت یه راه حل بدست بیاری. و برای حداقل یک هفته امتهان کنی. دقت کردی از روزی که این تاپیک رو زدی چقدر دوستان پیشنهاد دادن؟ کدومش رو عملی کردی؟ لطفا نام ببر.

    ...


    اگر اشتباه نکنم همین تاپیک هم به نوعی برات زنده کننده خاطرات بد و تلخه. همین که میای اینجا و از سختی ها می نویسی و می نویسی روی روحیه ات تاثیر گذاشته.

    خب من هیچی نگم همه چی حل میشه؟اگر حل میشه حرف نمیزنم.اما واقعا دفن میشه اما دوباره سر فرصت میاد بیرون.
    کافیه یه اتفاق کوچولو بیفته.


    اگر میبینی حق با منه پیشنهاد میکنم بجای نوشتن از مشکلاتت به دنبال نوشتن راه حل برای مشکلات باقی دوستان باشی. سعی کن درمانی باشی برای درد افراد ، نه مطرح کننده درد. اینجوری به صورت ناخواسته توانایی تحمل خودت رو بالا میبری.[/quote]

    حق با شماست اما...



    - - - Updated - - -

    یک کاری قرار بوده واسم جور بشه اول مهر شد گفتن15 مهر حالاهم که هنوز میگن شرمنده بدقولی کردم.مسافرت فوری پیش اومد.
    گفتم اشکال نداره با خودم گفتم فعلا که خدا صبر اجباری داده.
    من منکر زیبایی حکمت خدا نیستم اما گاهی آدم جونش به لبش میرسه.
    خیلی زشته یک دختر که خدارو قبول داره وبارها حکمت ونعمت خدا بهش ثابت شده کم صبری کنه.

    چند وقتی هیچی نمیگم شاید اون آرامشی که میخوام دوباره به دست بیارم.
    وای که چقدر زندگی سخت وپیچیده شده.خدایا کمکم کن.
    راستی عیدتون مبارک

  14. 3 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 23 مهر 92), faghat-KHODA (سه شنبه 23 مهر 92), majid_k (سه شنبه 23 مهر 92)

  15. #118
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام. تشکر .عید شما هم مبارک . برای عضویت در گروه شهید ورکش کافیه به آدرس :
    گروه کوهنوردی شهید ورکش مراجعه کنید و فرم ثبت نام گروه رو به صورت آنلاین پر کنید. مسئول ثبت نام گروه بعداّ با شما تماس خواهد گرفت. مطمئنم فضای سالم گروه توجه شما رو به خودش جلب میکنه. اگر اطلاعات بیشتری نیاز بود درخدمتم.
    موفق باشید.
    مجید
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک

  16. 2 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    earth (سه شنبه 23 مهر 92), faghat-KHODA (چهارشنبه 24 مهر 92)

  17. #119
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام مجید محترم
    من تهران نیستم.اونجا پیغام گذاشتم تو شهر من گروه خوبی معرفی کنن اما پاسخی ندادن.

  18. 2 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (سه شنبه 23 مهر 92), majid_k (سه شنبه 23 مهر 92)

  19. #120
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    کدوم شهرستان. شاید من بتونم .
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک


 
صفحه 12 از 14 نخستنخست ... 234567891011121314 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.