زمین جان میدونم که توجهی به نظرات من نداریمشخصه
اما بازم واست مینویسم. خیلی در مسائل اعتقادی ریزبین هستی بنظرم. یعنی اگر بخوای اینطور ادامه بدی باید بری راهبه بشی. در مورد کوهنوردی گفتی , انگار خیلی توی مسائل روابط دختر و پسر سختگیری..... ممکنه واقعا" جمعی که گفتی مناسب نباشه, میتونی گروه دیگه ای رو امتحان کنی. احساس میکنم همش فکر میکنی در شرایط انجام گناه قرار داری و همش مواظبی. یکم ریلکس باش
اگر اعتقادات خیلی سختگیرانه ای داری, راه مناسب برای ازدواج تو رفتن توی مساجد و روضه و مجلسهای زنونه است
بر اساس اصول سفت و سختی که برای خودت تعیین میکنی, من یک آدمی هستم که جام ته جهنمه
سعی کن بر اساس فکر و وجدان خودت عمل کنی....





مشخصه



علاقه مندی ها (Bookmarks)