به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 14 نخستنخست ... 234567891011121314 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 131
  1. #101
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زمین جان میدونم که توجهی به نظرات من نداری مشخصه
    اما بازم واست مینویسم. خیلی در مسائل اعتقادی ریزبین هستی بنظرم. یعنی اگر بخوای اینطور ادامه بدی باید بری راهبه بشی. در مورد کوهنوردی گفتی , انگار خیلی توی مسائل روابط دختر و پسر سختگیری..... ممکنه واقعا" جمعی که گفتی مناسب نباشه, میتونی گروه دیگه ای رو امتحان کنی. احساس میکنم همش فکر میکنی در شرایط انجام گناه قرار داری و همش مواظبی. یکم ریلکس باش
    اگر اعتقادات خیلی سختگیرانه ای داری, راه مناسب برای ازدواج تو رفتن توی مساجد و روضه و مجلسهای زنونه است
    بر اساس اصول سفت و سختی که برای خودت تعیین میکنی, من یک آدمی هستم که جام ته جهنمه
    سعی کن بر اساس فکر و وجدان خودت عمل کنی....

  2. 3 کاربر از پست مفید اسکارلت تشکرکرده اند .

    earth (یکشنبه 21 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92), شیدا. (شنبه 27 مهر 92)

  3. #102
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط اسکارلت نمایش پست ها
    زمین جان میدونم که توجهی به نظرات من نداری مشخصه
    خدا نکنه
    اما بازم واست مینویسم. خیلی در مسائل اعتقادی ریزبین هستی بنظرم. یعنی اگر بخوای اینطور ادامه بدی باید بری راهبه بشی. در مورد کوهنوردی گفتی , انگار خیلی توی مسائل روابط دختر و پسر سختگیری..... ممکنه واقعا" جمعی که گفتی مناسب نباشه, میتونی گروه دیگه ای رو امتحان کنی. احساس میکنم همش فکر میکنی در شرایط انجام گناه قرار داری و همش مواظبی. یکم ریلکس باش
    اگر اعتقادات خیلی سختگیرانه ای داری, راه مناسب برای ازدواج تو رفتن توی مساجد و روضه و مجلسهای زنونه است
    بر اساس اصول سفت و سختی که برای خودت تعیین میکنی, من یک آدمی هستم که جام ته جهنمه
    سعی کن بر اساس فکر و وجدان خودت عمل کنی....
    خب من به این مسائل اعتقاد دارم.یعنی باروحیه ای که دارم وشرایطی که توش قرار دارم اگر بخوام معمولیتر باشم معلوم نیست به کجا برسم.
    اسکارلت عزیز از شما هم ممنونم که به تاپیکم توجه کردید وواسم نوشتید.
    من تازه کمی حالم بهتر شده.


    - - - Updated - - -

    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط میـشل نمایش پست ها
    سلام عزیزم.

    پس اولین مسئله ی تو آشفتگی ذهنی و روانی هست. موافقی؟ لطفا اول خوب جوانبش رو بررسی کن (این بررسی حداقل باید یک روز زمان ببره) و بعد جوابم رو بده.

    - - - Updated - - -

    جواب مثبت رو منفیت رو مفصل توضیح بده. یعنی اگه جواب مثبته، مفصل (حداقل دو پاراگراف توضیح. بعلاوه ی سه تا مثال) بیان کن که چطور فکر میکنی مسئله ی آشفتگی ذهنی و روانی رو داری؟ و چرا فکر میکنی این در اولیت هست نسبت به سایر مسائلت؟

    اگرم جواب منفیه، تفسیرت رو برای ردش بیار. و بگو که پس اولین مسئله ای که باید حل بشه، کدومه؟ و چرا؟
    اما من هرچی فکر کردم جوابم خنثی هست.چون نمیدونم کدوم یکی از مسائلم در اولویت قرار داره.
    اما آشفتگی ذهنی دارم.


    - - - Updated - - -

    میشل عزیز تو پستای قبلی گفتم که من گیج وسر در گمم.
    جدا" نمیدونم چه چیزی اولویت الان منه.

  4. 2 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92), میشل (دوشنبه 22 مهر 92)

  5. #103
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام عزیزم.

    وقتی کسی ندونه کدوم مسئله رو میخواد حل کنه، نمیشه بهش کمکی کرد. (البته با در نظر گرفتن اینکه قبلا هم دوستانی مثل آقای آرام تلاش کردن برای شما اولویت بندی کنن، اما نتیجه ای حاصل نشد.)

    میخواستم چند تا تاپیک بهت معرفی کنم، اما دیدم تو بیشتر از من تو این سایت هستی و قطعا خودت دیدیشون.

    موفق باشی.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  6. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    earth (دوشنبه 22 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92), شیدا. (شنبه 27 مهر 92)

  7. #104
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array

  8. #105
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    واسم مهم نیست که بخوام حلشون کنم چون نمیدونم از کجا شروع کنم.اگر میگید قهر کردم هم باشه حق باشماست.میخوام آرامش داشته باشم.
    یه سوال دارم.اما نمیپرسم چون تا میپرسم چند نفر پیدا میشن میگن تو آبم میخوری میپرسی.
    گفتم که بهتره سکوت کنم چون هرچی میگم واقعیت داره اما شما میخواین کسی که رو هوا معلقه وچتر نجاتش کار نمیکنه بدونه میخواد کجا فرود بیاد!

  9. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92)

  10. #106
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چرا ورزش دیگری را انتخاب نمی کنی که میحطش زنانه باشد ؟ اگر می خواهی کوه بروی مسیر های زیادی هست که پر رفت و آمد است و خودت تنهایی هم می توانی بروی. اگر واقعا طبیعت را دوست داری می توانی گل و درخت و حیوان خانگی داشته باشی. می توانی به طبیعتی بروی که چسبیده به شهر باشد و خطری برایت نداشته باشد و محض احتیاط یک دوست را با خودت ببری. می توانی صبح قبل از طلوع خورشید بیدار شوی. و منتظر باشی تا اولین پرنده سکوت شب را بشکند و آواز بخواند.
    می توانی نیمه شب به بالکن یا پشت بام بروی و آسمان را نگاه کنی با تمام جزئیاتش . می توانی به جوانه های تازه درآمده و غنچه ها دست بکشی و آنها را نوازش کنی یا از خش خش برگ های زرد ذوق کنی. اگر واقعا طبیعت را می خواهی کافیست کمی فقط کمی خلاق تر باشی و منفعل نباشی. تو برای لذت از طبیعت نیازی به همراهان استرس زا نداری. طبیعت اصلش تنهایی خودت و یک نوع خلسه است که با تمرکز روی طبیعت به دست می آوری.

  11. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    earth (دوشنبه 22 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92)

  12. #107
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    چرا ورزش دیگری را انتخاب نمی کنی که میحطش زنانه باشد ؟ اگر می خواهی کوه بروی مسیر های زیادی هست که پر رفت و آمد است و خودت تنهایی هم می توانی بروی. اگر واقعا طبیعت را دوست داری می توانی گل و درخت و حیوان خانگی داشته باشی. می توانی به طبیعتی بروی که چسبیده به شهر باشد و خطری برایت نداشته باشد و محض احتیاط یک دوست را با خودت ببری. می توانی صبح قبل از طلوع خورشید بیدار شوی. و منتظر باشی تا اولین پرنده سکوت شب را بشکند و آواز بخواند.
    می توانی نیمه شب به بالکن یا پشت بام بروی و آسمان را نگاه کنی با تمام جزئیاتش . می توانی به جوانه های تازه درآمده و غنچه ها دست بکشی و آنها را نوازش کنی یا از خش خش برگ های زرد ذوق کنی. اگر واقعا طبیعت را می خواهی کافیست کمی فقط کمی خلاق تر باشی و منفعل نباشی. تو برای لذت از طبیعت نیازی به همراهان استرس زا نداری. طبیعت اصلش تنهایی خودت و یک نوع خلسه است که با تمرکز روی طبیعت به دست می آوری.

    نوپو عزیز من واسه خودم گلدون خریدم واز رشدش خیلی لذت میبرم اما من از بودن تو طبیعت وسکوت اونجا وهوای تازه وطبیعت بکرش لذت میبرم.اونجا اگر خیالم راحت باشه وهمراهان خوبی داشته باشم انگار تمام دنیارو دارم.وقتی میرم دریا فقط دوست دارم ساعتها لب ساحل بشینم وصدای دریا روبشنوم وماسه هارو بادستام بگیرم وبا خداحرف بزنم وباتمام وجود شکر نعمتهاشو به جا بیارم.ازحیوون خوشم نمیاد.


    - - - Updated - - -

    امروز رفتم خونه خواهرم بابامو دیدم. از دیدن من خیلی خوشحال وهل شده بود. بهم نگاه میکرد ومیگفت میدونی چقدر دلم واست تنگ شده بود؟اومد کنارم نشست وحس کردم کمی آرومتر شدم.منو رسوند خونه وتوراه بهم گفت من شانس نیاوردم.خیلی تلاش کردم زندگیمون درست بشه اما نشد.گفتم شانس بهونست.اما خوبه که حالا شما دوتا آرامشتون بیشتر شده.گفت کدوم آرامش؟بهم گفت من واستون فرم میگیرم پر کنید این حاج آقا واستون خواستگار خوب میفرسته.منم هیچی نگفتم.نمیخواستم حرفی بزنم.دوست داشتم اون حرفاشو بگه چون خیلی وقت بود که با ما حرف نزده بود.

  13. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92)

  14. #108
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام. دنیای اطراف من و شما تغییر نمیکنه. برای بدست آوردن آسایش مجبوریم خودمون رو تغییر بدیم.
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک

  15. 4 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 22 مهر 92), earth (دوشنبه 22 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92), شیدا. (شنبه 27 مهر 92)

  16. #109
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام.
    حق باشماست.منم میخوام تغییر کنم اما نمیدونم چطور واز کجا؟

    - - - Updated - - -

    دلم میخواد تمام ذهنمو باز کنم ومتوجه بشید چی میگم.
    دلم گرفته.دوست دارم گریه کنم.

    - - - Updated - - -

    از همتون ممنونم که منو به عناوین مختلف تحمل کردیدوبیشتر ممنونم که خیلی کمکم کردید وتنهام نذاشتید.
    شما باعث شدید من باور کنم آدمای خوبی هم وجود دارن که قلبشون واسه دیگران میتپه.
    امیدوارم همتون همیشه شاد باشید.

    - - - Updated - - -

    نمیدونم شاید بهتره مدتی قید هرچی که دوست دارموبزنم.

  17. 3 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 22 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92), majid_k (دوشنبه 22 مهر 92)

  18. #110
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array

    سندروم سی سالگی

    اختلال یا سندروم سی سالگی یک اختلال روحی میباشد که شباهت زیادی به افسردگی دارد شخص معمولا در یک بازه زمانی هشت ساله بیست و هشت الی سی و پنج سالگی دچار این اختلال میگردد علائم این سندروم احساس ضرر و خسران شدید و مقایسه خود با دیگر همسالان احساس اتلاف وقت احساس اتلاف عمر سرزنش کردن خود احساس پوچی بی حوصلگی شدید نا امیدی عدم توانایی لذت بردن از زندگی نگاه پوچ گرایانه به جهان و محتویاتش بالا رفتن گفتگوی درونی میل به خواب میل به خواب صبح گاهی کاهش انرژی بی اشتهایی بی تفاوتی در مسائل مهم سستی افراط و تفریط زودرنجی و گوشه گیری درمان مشاوره و آگاه کردن شخص نسبت به همگانی بودن این سندروم و تشویق به برگشتن به زندگی عادی ورزش و بازی گروهی برنامه ریزی زمان خواب و بیداری رژیم غذایی مناسب



    http://www.hamdardi.net/thread-30127.html

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  19. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    earth (دوشنبه 22 مهر 92), faghat-KHODA (دوشنبه 22 مهر 92), شیدا. (شنبه 27 مهر 92)


 
صفحه 11 از 14 نخستنخست ... 234567891011121314 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.