سلام
شمیم جان خوبی؟چند روز پیش یادت افتادم،امشب پستتو دیدم خیلی خوشحال شدم،تو یکی از اونایی که وقتی نیستی دلتنگت میشمو دلم میخواد از حالت باخبر باشم
فرشته مهربان عزیز امیدوارم حال ناز بانوی کوچک خوب باشه و خطر به طور کامل رفع شده باشه،انشالله مراقبتهای بعد از عمل هم به خیر و سلامتی ازش عبور میکنید به لطف خدا
و خداروشکر که این هوای گرم داره میره و فصل پاییز نزدیکه،این خنکای عصرانه توی غروبهای آخر تابستون همیشه واسم دلچسب و فوق العاده ست
امیدوارم حال دل هامون هم همینطور خوب باقی بمونه و همه ی دوستان همدردی پاییز خوبی رو پیش رو داشته باشند![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)