سلام فرشته اردیبهشت عزیز
چه روزهای سختی رو گذروندی عمیقا بهت تسلیت میگم و برای آرامشت و آمرزش مادر نازنینت دعا میکنم
فرشته مهربان ان شاالله شفای کامل خواهرزادتون خبر بدید دعاگوشون هستیم و حمد شفا براشون میخونم
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام فرشته اردیبهشت عزیز
چه روزهای سختی رو گذروندی عمیقا بهت تسلیت میگم و برای آرامشت و آمرزش مادر نازنینت دعا میکنم
فرشته مهربان ان شاالله شفای کامل خواهرزادتون خبر بدید دعاگوشون هستیم و حمد شفا براشون میخونم
paiize (چهارشنبه 26 شهریور 04), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)