به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 45 از 49 نخستنخست ... 51525353637383940414243444546474849 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 441 تا 450 , از مجموع 488
  1. #441
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام
    خواستم یادی کنم از آقای محمد93.
    امیدوارم هرجا هستید سلامت و موفق باشید. اگر تونستید بازم به اینجا سر بزنید.
    پست های شما خیلی خوب بودن...

    برای شیدا جان هم خیلی دلم تنگ شده. الهی که حالش خوب باشه و خوشبخت باشه.

    من اخیرا پست های قدیمی بچه های تالار رو میخونم و واقعا چقدر این تالار غنی هست و من این مدت ازش استفاده نکردم. چه سرمایه هایی داشته و البته داره.

    همگی در پناه خدا باشید

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
    ویرایش توسط zolal : دوشنبه 20 مرداد 04 در ساعت 12:46

  2. 6 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    m.reza91 (دوشنبه 20 مرداد 04), Mvaz (دوشنبه 20 مرداد 04), paiize (دوشنبه 20 مرداد 04), فرشته مهربان (سه شنبه 21 مرداد 04), باغبان (جمعه 24 مرداد 04), طنین باران (دوشنبه 20 مرداد 04)

  3. #442
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    سلام دوستان ، عزاداری تون مقبول درگاه حق


    دنبال مطلبی بودم خوردم به پست های چند سال گذشته خودم ! چقدر عجیب بودم انگار یه دختر چهارده ساله اینها رو می نوشت...


    یادآوریش اذیتم کرد دوست داشتم یه دکمه بزنم و همه رو‌ پاک کنم اما گفتم بد نیست باشه و‌ گهگداری ببینم چقدر تلاشم نتیجه داد
    و البته لطف خدا بود . خدایا شکرت که نسبت به گذشته تا حدودی رشد کردم و خدا کمک کنه پله های بالاتر رو هم بتونم‌ برم

    خیلی ممنونم فرشته مهربان عزیزم ، آقای مدیر ، آقای باغبان و دیگر عزیزان

  4. 4 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    paiize (جمعه 24 مرداد 04), فرشته مهربان (جمعه 24 مرداد 04), zolal (جمعه 24 مرداد 04), باغبان (جمعه 24 مرداد 04)

  5. #443
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام طنین باران عزیز
    از وقتی دوباره برگشتی تالار هر از گاهی رصد میکردم ارسالهایت را و متوجه تغییرات مثبت و تحسین برانگیزت شدم.
    این یعنی فقط کافیه بخواهیم، حتما خواهد شد.
    معنقدم انسان که حامل صفات الهیست می تواند به جایی برسد که بین او و خدا خالق و مخلوق بودن فاصله باشد چنانکه پیامبر صلوات الله علیه وآله به این مرتبه رسیده، فقط خواستن و تلاش و مراقبت و ثبات در هردو اینها لازم است.
    شما خواستی و توانستی و امروز قطعا توجه به تغییرات مثبتت، اعتماد به نفس و عزت نفس بیشتری بهت می دهد و خودشناسی مبتنی بر خداشناسی و تغییر در مسیر رشد وتعالی را برایت شیرین و لذت بخش می کند، و این فرح پایدار است و وسعت وجودی می بخشد.
    می توانی درسها و تجربه هایت در این زمینه را به اشتراک بگذاری تا دیگران هم بهره ببرند و الگو بگیرند و باقیات صالحات باشد برایت.
    ارتقاء هرچه بیشتر را برایت طلب می کنم

    خدا یار و نگهدارت





  6. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    paiize (جمعه 24 مرداد 04), zolal (پنجشنبه 06 شهریور 04), باغبان (جمعه 24 مرداد 04), طنین باران (جمعه 24 مرداد 04)

  7. #444
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام
    امروز صبح میخواستم برم باشگاه، ماشین رو لب خیابون پارک کردم. وقتی برگشتم دیدم یه ماشینی به صورت اریب جلوی من پارک کرده طوریکه من نمیتونستم از پارک خارج بشم.
    به فاصله 3 متر جلوتر هم یه تعویض روغنی بود و کنارش یعنی روبروی جایی که من پارک کردم دو مغازه دیگه بود.
    وقتی برگشتم و خواستم سوار بشم بهشون گفتم این ماشین واسه کی هست بیاد جابجا کنه.
    چند نفری که اونجا نشسته بودن داشتن صبحانه میخوردن، گفتن فلانی بیا جابجا کن ماشینتو. خلاصه من سوار شدم و خوش خیال یه مقدار کارای خودمو کردم که اینا عجله نکنن و صبحانشونو بخورن
    هی وایسادم دیدم اونی که باید میومد جابجا می‌کرد هیچ عجله ای نداره و تازه شروع کرد به شستن ماهیتابه!!!!!
    گفتم آقا من منتظر شمام
    تازه در اومد گفت چرا در مغازه ما پارک کردی؟
    گفتم اینجا خیابونه، پل هم که نیست، درست پارک کردم. مغازشون هم اونجوری نبود که بگی مثلا فاصلش با لب خیابون کم باشه. تقریبا 4 متر با لب خیابون فاصله داشت. خیابون هم یه بلوار بزرگ و پهن هستش.
    خلاصه با قلدری گفت بیخود جلو مغازه پارک کردی و منم گفتم خیابونو که نخریدی.
    آخرش یکیشون اومد ماشینه رو جابجا کرد، باز به اون میگفت نمیخواد تکونش بدی !

    اصلا دلم نمیخواد مخصوصا با مردای بیشعور و بی شخصیت یکی بدو کنم، ولی واقعا دیدم داره زور میگه این بود که نمیتونستم سکوت کنم. آخرشم دید من جواب حرف زورشو دادم یه توهینی هم کرد.

    در نهایت راه باز شد و من اومدم.
    دور از جون آقایون محترم،اما از اینکه هنوزم نسل بعضی آقایونی که فکر میکنن با ضعیفه روبرو هستن و هر حرف زور و اذیتی که میخوان میتونن بکنن، منقرض نشده، خیلی برام تلخه. البته خوشبختانه خیلی کم هستن اینجور مواردی، ولی امیدوارم اون نسل زورگوی بی شخصیت هم هرچه زودتر منقرض بشن....

    اینجور مواقع از حق خودم دفاع میکنم ولی اگر ببینم طرف عفت کلام نداره سعی میکنم اصلا بحث نکنم چون در شأن من نیست.
    البته اگر جابجا نمی‌کردن دیگه مجبور بودم به پلیس بگم.
    میدونم که این قبیل موجودات ( که جزو گونه انسان ها نیستن) هزار و یک بیماری روحی و عقده روانی دارن. ولی در کل اینجور مواقع خیلی حرص میخورم، از نجابت یه خانم سوء استفاده میکنن!
    البته این قبیل رفتارها مخصوصا در جاهایی که سطح فرهنگ پایین تره بیشتر دیده میشه. ولی خب بهرحال هنوز همونطور که گفتم نسلشون منقرض نشده.... که به امید خدا یا هدایت بشن یا منقرض.
    ویرایش توسط zolal : پنجشنبه 06 شهریور 04 در ساعت 15:11

  8. 4 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 06 شهریور 04), Mvaz (جمعه 07 شهریور 04), paiize (جمعه 07 شهریور 04), باغبان (پنجشنبه 06 شهریور 04)

  9. #445
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام زلال عزیز
    درک میکنم که در چه موقعیتی قرار داشتی،برای من هم تجربه های مشابهی اتفاق افتاده،کاملا درست میگی بعضی آقایون وقتی میبینن که یک خانم راننده ست مثل اینکه میخوان انتقام نسل‌های قبل و بعد از خودشون رو هم بگیرن!
    توی موقعیتی که واست اتفاق افتاد چاره ای به جز هم کلام شدن باهاشون نداشتی پس کار درست رو انجام دادی اما من خودم در حین رانندگی بیشتر مواقع سکوت میکنم تا خودشون شرمنده بشن!چون لزومی نمیبینم برای ثانیه ای که میگذره و دیگه بعدش نیست انرژی بزارم،یکبار یکی شون اینقدر شرمنده شد که تا چندتا چهارراه پشت سرم میومد تا فقط معذرت خواهی کنه، منم جوری رانندگی کردم که نتونه بیاد جلو!
    انشالله خدا همه شون رو به راه راست هدایت کنه البته تعدادشون خیلی کمه.

    طنین عزیز خوبی؟چون کمرنگ شدم اینجا مینویسم، داشتم چک میکردم ،نمیدونم بعد از پیام خصوصی آخرم پیامی دادی یا نه ،متاسفانه صندوق پیامهام پر بود و دیر متوجه شدم،اگر پاسخم رو دادی و من نتونستم ببینم و پیام ارسال کنم معذرت می‌خوام

  10. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 07 شهریور 04), zolal (جمعه 07 شهریور 04), باغبان (جمعه 07 شهریور 04)

  11. #446
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    سلام
    الحمدالله پاییزه جان شما خوبی ؟
    نه پیامی ندادم جانم
    در پناه خدا باشی و‌دلت آروم باشه همیشه

    - - - Updated - - -

    زلال عزیز مراقب خودت باش با بعضی ها نباید دهن به دهن شد

  12. 4 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 07 شهریور 04), paiize (جمعه 07 شهریور 04), zolal (جمعه 07 شهریور 04), باغبان (جمعه 07 شهریور 04)

  13. #447
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با اسلام


    خانم زلال این مسائل مخصوصا در شهرهای شلوغ بیشتره .....
    یعنی یه چیزی هست که شاید آدم هر روز بهش بر بخوره ...
    اون آقایون هم متاسفانه رفتار مناسبی نداشتن و بلد نبودن با خانم محترمی مانند شما چطوری رفتار کنن ....
    بعضی موقع ها آدم از چیز دیگه ناراحته میریزه تو جامعه ...خیلی از اون آقایون شاید اینجوری باشن ...
    شاید باور نکنید چقدر این اتفاق ها باعث دعوا و یا مرگ میشه ....
    برای همین یه مطالبی را اینجا میگم از تجربه خودم شاید کمک کنه .
    آقایون مثل نارنگی و آب میمونن ....نارنگی را نباید فشار بدیم ....چون له میشه و صداش در میاد :)
    آب را برای اینکه در اختیارمون داشته باشیم نباید دستمون را مشت کنیم ....باید آب را اینجوری بگیریم :







    نقل قول نوشته اصلی توسط zolal نمایش پست ها
    وقتی برگشتم و خواستم سوار بشم بهشون گفتم این ماشین واسه کی هست بیاد جابجا کنه.
    این جمله شما ...بی احترامی توش نیست و نباید برای طرف مقابل مشکلی ایجاد کنه ...
    ولی ما نمیدونیم طرف مقابلمون چطور آدمیه ......شاید دیشب با زنش دعوا کرده فردا اومده مغازه و منتظر خانم زلال هست که بیاد :)
    به قول یه بنده خدایی ما باید فرض کنیم طرف مقابلمون شرایط روحی خوبی الان نداره ....
    یه اصلی در رانندگی هم هست اینکه فرض کن ماشینهای روبرو و اطرافت رانندگی بلد نیستن و عابرهای پیاده هم جایی را نمیبینن :)
    کنش‌های دیگران مانند مقدَّرات در اختیار ما نیستند؛ اما پاسخ به آنها در اختیار ماست .
    قضا و مقدَّرات الهی غیرارادی ست و رضایت به آنها ، با رضا به اخلاق نامطلوب دیگران که امری اختیاری ست تفاوت دارد؛

    در رضایتمندی در عرفان اسلامی، کانون توجه در موقعیت‌های بیرونی نیست؛ بلکه در نوع واکنش هیجانی ما به این موقعیت‌هاست؛ صبر و حلم در این موقعیت‌ها برای انسان راهگشاست.
    اگه به جای جمله بالا بگیم : ببخشید می دونید ماشین برای کدام بزرگواریه ؟
    وقتی با طرف اینجوری صحبت میکنیم هر چقدر هم که طرف تلخ و بسته باشه الگوی رفتاریش قفل میشه ! بهش شُک وارد میشه ....
    بعد در ادامه وقتی فهمیدید برای این ها هست ، اونجا اگه بهشون بگید : میشه اگه زحمتی نیست این ماشین را جا به جا کنید من شاید جای بدی پارک کردم .... (یه امتیاز بدید 5 تا بگیرید)
    اینجوری باز یه شُک دیگه به طرف وارد میشه ....
    اینها باعث میشه الگوهای منفی ای که طرف داره قطع و نرم بشه ...در واقع اینجوری آب در دستان شماست ...نارنگی دست شماست !
    امکان داره طرف مقابل یه حرف معمولی ما را فکر کنه داریم از دید نصیحت و والد درون میگیم ....
    معمولا این تیپ آقایون یه حرف معمولی را بد می دونن و اون را از دید بالا می بینن .... دیدی که فکر میکنن دارن بهشون از بالا به پایین میگن ... نتیجه اش اینکه طرف بدتر وارد لج میشه و شاید شروع یه تنش جدید ....
    شاید شما فکر کنید چرا باید امتیاز بدید ! ..... مثلا بگیم : ببخشید من جای بدی شاید پارک کردم ... در حالی که این کار را نکردیم ...
    چند تا خوبی داره این کار .....یکیش اینکه قضیه به خوبی حل میشه ... بعدش با مرور زمان این خاطره مدیریت تنش ، برای ما شادی و اعتماد به نفس میاره ....
    من خیلی برام پیش اومده این مسائل ، که فهمیدم باید تکنیک آب و نارنگی را انجام بدم :) ...البته تمرین میخواد و باید همیشه روی خودمون کار کنیم ....امکان داره از دستمون در بره .
    تو بهشت زهرا مزار شهدا بودیم ....یه جایی بود که ماشین و موتور هم میتونست بیان تا حدودی ....
    یکی بود سرعتش خیلی زیاد بود نباید اونجوری میرفت اونجا ....دستش هم روی بوق ....از کنار یه بنده خدایی رد شد با اعتراض و داد ُ بی داد ( منظورش بود برو کنار) .....طرف فقط یه چیزی گفت به اون راننده : گفت ببخشید .
    سیستم عصبی طرف را داغون کرد با این ببخشید انگار قرص آرام بخش بهش داد :)
    خیلی عجیب و آموزنده بود برام .


    در پناه خدا

    ویرایش توسط باغبان : جمعه 07 شهریور 04 در ساعت 21:27 دلیل: تدوین

  14. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 07 شهریور 04), paiize (جمعه 07 شهریور 04), فرشته مهربان (شنبه 08 شهریور 04), zolal (جمعه 07 شهریور 04)

  15. #448
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    با سلام مجدد
    پاییزه جان و طنین عزیز و برادر بزرگوار که مثل همیشه دلسوزانه وقت میذارید خیلی ممنونم.
    آقای باغبان میدونم شما میخواید من اعصابمو خورد نکنم و بدون تنش مشکل حل بشه. اما اگر بازم تکرار بشه این قسمتو که فرمودید بگم" شاید من بد پارک کردم" رو اصلا نمیتونم برای خودم هضم کنم چون من هیچ کوتاهی و اشتباهی نکرده بودم و اون مقصر بود و بد پارک کرده بود....
    این موجودات همونطور که گفتم در حالت پیش فرض قلدر هستن و علیرغم کار غلطشون نه تنها عذرخواهی نکردن، این آقای بووووووق حاضر نبود ماشینشو تکون بده.
    حالا به من بگید هزار تا امتیاز گیرت میاد، نه من نمی‌پذیرم. اینا قلدر و ناحق هستن، با رفتاری که میکنن باعث میشن من (یا هرکی دیگه جای من باشه) دفه دیگه اگر بازم جای پارکی غیر از اونجا پیدا نکنم، مجبور بشم کل خیابون رو که خیلی هم طولانیه و دور برگردون نداره رو برم تا بتونم دور بزنم و سمت دیگه پارک کنم چرا چون نمیخوام بهم توهین بشه و از طرفی هم وقت و انرژیم رو برای یه آدم بووووووق صرف کنم.
    حالا فرض محال من دقیق حرفای شما رو میزدم امتیازی که نباید رو میدادم، فکر می‌کنید باز تغییری ایجاد میشد؟ نه، چون اون جلوی مغازه رو فقط حق خودش میدونه بنابراین من مجبورم کلی راه برم و برگردم که اونطرف پارک کنم. اونجا یه حالتی هم هست که کنار خیابون زیاد ماشین پارکه و فقط سمت مخالف تا حدی بهتره، حالا شانس هم بیارم بهرحال باید پایین تر پارک کنم و مسیرم دورتر بشه.
    میخوام بگم به نظرمن بعضیا که از شعور بهره ای ندارن اگر کار غلطی که کردن رو بهشون نگی و بخوای با مهربونی و امتیاز و این داستان ها برخورد کنی پرروتر و زورگوتر میشن و بهرحال دفه دیگه که امیدوارم لازم نشه، به زعم اون نباید اونجا پارک کنم. اما حداقل کاری که کردم این بود که جواب حرف بی منطق و زورش رو دادم.
    اینا همون اراذلی هستن که یکم ترقی کردن و شغل دارن و الا خصلت همون زورگیرها رو دارن.
    اینا هستند که قانون جنگل رو میخوان حکم فرما کنن. بنابراین به نظر من نباید سکوت کرد چه برسه به اینکه امتیازی هم بدم.

    بازم ممنونم
    ویرایش توسط zolal : جمعه 07 شهریور 04 در ساعت 21:37

  16. کاربر روبرو از پست مفید zolal تشکرکرده است .

    باغبان (جمعه 07 شهریور 04)

  17. #449
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    هر فردی
    امکان داره یه وجه درستی در صحبتش باشه ،،،
    امکان داره نوع دید فرق کنه ....
    برای همین خانم زلال حرف شما یه وجهی از دید از قضیه ست که درسته ... قابل تفکره ....بالاخره شرایط آدم ها ، موقعیت آدمها فرق میکنه و بعضی موقع ها آدم باید سفت تر باشه ....مخصوصا برای خانم ها .
    من خودم شخصا استفاده کردم از صحبت های شما .
    گفتن که نصرالدین آمد یه کسی یه حرفی زد ، ملا گفت درسته این حرف ....
    یکی دیگه اومد و عکس اون حرف را گفت ، گفت درسته ....
    یکی دیگه عکس هر دو را گفت ، گفت این هم درسته ...
    یکی دیگه آمد عکس هر چهار تا گفت ، باز گفت درسته ....
    یکی هم اونجا نشسته بود ، عصبانی شد ...گفت ملا تو چرا هر چی میگن میگی درسته :) .......گفت این هم درسته :)
    این که آدم مینویسه خیلی خوبه و این مهارتی هست که شما خانم ها خوب دارید .....نوشتن بار مسئله های زندگی را بر دوشمون کم میکنه ..علاوه بر مشورت و راه حل ها .
    فقط چیزی که در متن بالا یادم رفت بنویسم اینکه خانم زلال حشمت فردوس یادتون باشه :)
    در حالت کلی خوبه اتفاق های زندگی را مرور و بازبینی کنیم و ازش یاد بگیریم ... این به ما در حال و آینده کمک میکنه .... ولی اگه برامون ناراحتی ایجاد میکنه باید رها بشه ...فقط بشه یه تجربه ارزشمند .....یعنی خلاصه اینکه اصلا خودتون را ناراحت نکنید :)
    ببخشید طولانی شد .یا علی مدد
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 08 شهریور 04 در ساعت 01:21

  18. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 09 شهریور 04), zolal (شنبه 08 شهریور 04)

  19. #450
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    این الگوی رفتار کلامی، یعنی حلع سلاح کردن و غالبا اثر بخش است





  20. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 09 شهریور 04), zolal (شنبه 08 شهریور 04), باغبان (شنبه 08 شهریور 04)


 
صفحه 45 از 49 نخستنخست ... 51525353637383940414243444546474849 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.