با سلام مجدد
پاییزه جان و طنین عزیز و برادر بزرگوار که مثل همیشه دلسوزانه وقت میذارید خیلی ممنونم.
آقای باغبان میدونم شما میخواید من اعصابمو خورد نکنم و بدون تنش مشکل حل بشه. اما اگر بازم تکرار بشه این قسمتو که فرمودید بگم" شاید من بد پارک کردم" رو اصلا نمیتونم برای خودم هضم کنم چون من هیچ کوتاهی و اشتباهی نکرده بودم و اون مقصر بود و بد پارک کرده بود....
این موجودات همونطور که گفتم در حالت پیش فرض قلدر هستن و علیرغم کار غلطشون نه تنها عذرخواهی نکردن، این آقای بووووووق حاضر نبود ماشینشو تکون بده.
حالا به من بگید هزار تا امتیاز گیرت میاد، نه من نمیپذیرم. اینا قلدر و ناحق هستن، با رفتاری که میکنن باعث میشن من (یا هرکی دیگه جای من باشه) دفه دیگه اگر بازم جای پارکی غیر از اونجا پیدا نکنم، مجبور بشم کل خیابون رو که خیلی هم طولانیه و دور برگردون نداره رو برم تا بتونم دور بزنم و سمت دیگه پارک کنم چرا چون نمیخوام بهم توهین بشه و از طرفی هم وقت و انرژیم رو برای یه آدم بووووووق صرف کنم.
حالا فرض محال من دقیق حرفای شما رو میزدم امتیازی که نباید رو میدادم، فکر میکنید باز تغییری ایجاد میشد؟ نه، چون اون جلوی مغازه رو فقط حق خودش میدونه بنابراین من مجبورم کلی راه برم و برگردم که اونطرف پارک کنم. اونجا یه حالتی هم هست که کنار خیابون زیاد ماشین پارکه و فقط سمت مخالف تا حدی بهتره، حالا شانس هم بیارم بهرحال باید پایین تر پارک کنم و مسیرم دورتر بشه.
میخوام بگم به نظرمن بعضیا که از شعور بهره ای ندارن اگر کار غلطی که کردن رو بهشون نگی و بخوای با مهربونی و امتیاز و این داستان ها برخورد کنی پرروتر و زورگوتر میشن و بهرحال دفه دیگه که امیدوارم لازم نشه، به زعم اون نباید اونجا پارک کنم. اما حداقل کاری که کردم این بود که جواب حرف بی منطق و زورش رو دادم.
اینا همون اراذلی هستن که یکم ترقی کردن و شغل دارن و الا خصلت همون زورگیرها رو دارن.
اینا هستند که قانون جنگل رو میخوان حکم فرما کنن. بنابراین به نظر من نباید سکوت کرد چه برسه به اینکه امتیازی هم بدم.
بازم ممنونم![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)