سلام زلال عزیز
درک میکنم که در چه موقعیتی قرار داشتی،برای من هم تجربه های مشابهی اتفاق افتاده،کاملا درست میگی بعضی آقایون وقتی میبینن که یک خانم راننده ست مثل اینکه میخوان انتقام نسلهای قبل و بعد از خودشون رو هم بگیرن!
توی موقعیتی که واست اتفاق افتاد چاره ای به جز هم کلام شدن باهاشون نداشتی پس کار درست رو انجام دادی اما من خودم در حین رانندگی بیشتر مواقع سکوت میکنم تا خودشون شرمنده بشن!چون لزومی نمیبینم برای ثانیه ای که میگذره و دیگه بعدش نیست انرژی بزارم،یکبار یکی شون اینقدر شرمنده شد که تا چندتا چهارراه پشت سرم میومد تا فقط معذرت خواهی کنه، منم جوری رانندگی کردم که نتونه بیاد جلو!
انشالله خدا همه شون رو به راه راست هدایت کنه البته تعدادشون خیلی کمه.
طنین عزیز خوبی؟چون کمرنگ شدم اینجا مینویسم، داشتم چک میکردم ،نمیدونم بعد از پیام خصوصی آخرم پیامی دادی یا نه ،متاسفانه صندوق پیامهام پر بود و دیر متوجه شدم،اگر پاسخم رو دادی و من نتونستم ببینم و پیام ارسال کنم معذرت میخوام![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)