سلام دوستان ، عزاداری تون مقبول درگاه حق
دنبال مطلبی بودم خوردم به پست های چند سال گذشته خودم ! چقدر عجیب بودم انگار یه دختر چهارده ساله اینها رو می نوشت...
یادآوریش اذیتم کرد دوست داشتم یه دکمه بزنم و همه رو پاک کنم اما گفتم بد نیست باشه و گهگداری ببینم چقدر تلاشم نتیجه داد
و البته لطف خدا بود . خدایا شکرت که نسبت به گذشته تا حدودی رشد کردم و خدا کمک کنه پله های بالاتر رو هم بتونم برم
خیلی ممنونم فرشته مهربان عزیزم ، آقای مدیر ، آقای باغبان و دیگر عزیزان![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)