این کهنه جهان به کس نمی ماند باقی
رفتند و رویم و دگران هم روند
فرشته اردیبهشت عزیز
خوشا حال هجرت کرده ات به سرای باقی که چون شمایی را تربیت کرده و باقیه صالحه خود در این سرای باقیمانده دارد
برایت از خدا صبر و اجر طلب می کنم و توفیقات در خیرات برای مادر عزیزت را
در پناه خدا محفوظ و مأجور بمانی







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)