نمیشد توی تاپیک فوت عزیزان همدردی بنویسم.
فرشته اریبهشت عزیزم خدا رحمت کنه مادر بزرگوارتون رو
ما رو هم در غم خودت شریک بدون...
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
![]()
تشکرشده 1,494 در 483 پست
نمیشد توی تاپیک فوت عزیزان همدردی بنویسم.
فرشته اریبهشت عزیزم خدا رحمت کنه مادر بزرگوارتون رو
ما رو هم در غم خودت شریک بدون...
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
![]()
ammin (چهارشنبه 15 مرداد 04), m.reza91 (جمعه 10 مرداد 04), Mvaz (پنجشنبه 09 مرداد 04), paiize (جمعه 10 مرداد 04), فرشته مهربان (شنبه 11 مرداد 04), فرشته اردیبهشت (جمعه 10 مرداد 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 12 مرداد 04), باغبان (پنجشنبه 09 مرداد 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)