سلام آقای آرام، ممنون که دوباره به سایت همدردی سر زدید. بله اینجا یجورایی خونه امید ما شده دیگه.
امیدوارم این روزها حالتون به مراتب بهتر باشه، من تقریبا یکسال بعد از اون مشکلی که واسش تاپیک زدید، عضو این سایت شدم و اخیرا اون تاپیک رو خوندم. راستش خیلی تحسین برانگیز بود برام که با رعایت تقوا داشتید با اون مشکل دست و پنجه نرم می کردید.
اون آیه از سوره طلاق یادم اومد که میگه: (ومن یتق الله یجعل له مخرجا)
مدت خیلی زیادی گذشته و فکر میکنم تجربیات سخت و البته باارزشی بدست آوردید. ببخشید که اینو میگم ولی دلم میخواد بدونم اون مشکل سرانجامش چی شد؟ اگر تمایل داشتید بنویسید. اگر هم نه، جسارت من رو ببخشید. شما یکی از اعضای بسیار خوب این سایت هستید که معتقدم خیلی چیزا میشه ازشون یاد گرفت. امیدوارم باز هم اعضای قدیمی اما ارزشمند رو ببینیم.
سلامت و سربلند باشید.








)
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)