به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تصمیمات سختی تو زندگیم گرفتم و واقعا خیلی تو زندگی بد شانس بودم .

    کار فروش اینترنتی لوازم خانگی رو با داداشم خودم از صفر تا صد راه انداختم و اگه روزی ۳۰ تا فروش لوازم خانگی داداشم داشته باشه ، ۲۰ تاش از باسلام و دیجی کالا و سایت فروش اینترنتی هست که همه ی کارهای طراحی سایت و سئو سایت که کار خیلی خیلی تخصصی هست و رقابت توی پلتفرم های فروش اینترنتی کلا با خودم بود و خیلی توی بحث تبلیغات و تولید محتوا و سئو و ... کار کردم .
    چند سال شریک بودیم و صبح تا شب هر روز سر کار بودم و اون فقط در حال استراحت و ولگردی تو اینستاگرم و قرار گذاشتن با دخترا و پیدا کردن راه دستکاری حساب های شرکت و .... بود .
    حدود دو سال پیش ، باسلام ۱۰ غرفه پرفروش لوازم خانگی از حدود ۳۰ هزار غرفه رو دعوت کرده بود ، یکی ما بودیم و الان هم در همون اندازه هستیم و جزو برترین غرفه ها در سطح کشور هستیم .
    سئو کارها فقط می دونن چقدر سخته محصولت رو توی سرچ گوگل بعد دیجی کالا و قبل ترب و باسلام یا شرکت های تولید کننده اون لوازم خانگی برسونی و رتبه دو جایگاه گوگل بشی و من این کار رو برای خیلی از محصولات مون کردم .
    دیجی کالا هم علاوه بر بحث استراتژی رقابت در بای باکس ، خیلی از محصولاتی که کار می کردیم رو خودم در دیجی کالا تعریف می کردم و فروشنده اصلی دیجی کالا خودمون بودیم و به دلیل جذابیت عکس ها و استاندارد بودن نحوه تعریف کالا و رقابت سنجیده با بقیه فروشنده ها ، دقیقا همون محصولات جزو محصولات پر فروش دیجی کالا می شد ..
    آخرش هم مفت و مجانی سایت و دیجی کالا و با سلام و اعتبار فروشگاه و .... رو بش واگذار کردم .

    الانم زنم که سال ها بم دروغ گفته بوده و کاری کرده بود از زندگیم سیر بشم و بدون هیچ وجدانی منو این همه بازی داده بود ،و بیشتر درآدم رو به عناوین مختلف توی این سال هر ازم می گرفت ، مجبورم خونم رو که با عمری زحمت بدست آوردم نصفش رو بدم بش و برم خونه پدرم ...

    اما بازم این چیزا رو می خوام پشت سر بذارم ....
    روحیه ام رو نباختم .....
    دارم به کار جدید رو برای خودم از صفر شروع می کنم ...
    دارم به ظاهر و تیپ خودم می رسم تا آدم درستی بعد زنم بیاد تو زندگیم ....

    الان معضل اصلی همسرم هست که وام کنه و پول نصف خونم رو بگیره و بره .... متاسفانه پدر و مادرم هم می گن برای بچه ها زندگی کنی ....
    اما تنها امید من توی زندگی این هست که بتونم دبگه تا آخر عمرم با آدمایی مثله زنم و داداشم ارتباط نداشته باشم ...همین هست که داره بم روحیه می ده از صبح تا شب زحمت بکشم برای کار جدیدم که معلوم نیست نتیجه بده یانه ؟!!!
    خیلی سخته وقتی این همه زحمت کشیدی ، بخوای دوباره از صفر شروع کنی.....اما خوشبختانه این اراده رو تو خودم می بینم ....
    ویرایش توسط hasan575 : چهارشنبه 06 فروردین 04 در ساعت 02:44

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دارم به ظاهر و تیپ خودم می رسم تا آدم درستی بعد زنم بیاد تو زندگیم ....می دونم فقط تیپ و ظاهر مهم نیست . اما خب خیلی مهمه . دوره های اینترنتی دیت رفتن و مدیریت روابط دوستی رو هم دارم نگاه می کنم تا دیگه نذارم دختری منو بازی بده.
    دوستام می گن همین اندازه هم لاغر شدی و لاغرتر نکن . بدنسازی نمی خواد بری و هیکلت خوبه . بینی ات طبیعی هست و برای صورتت بزرگ نیست که عمل کنی . ندونات کج و زشت نیستند که بخوای کامپوزیت کنی . اما من نمی خوام خوب باشم ، می خوام الان که خواستم به خودم برسم بهترین باشم.


    دارم یه کار جدید رو برای خودم از صفر شروع می کنم و از صبح تا شب درگیر کار جدیدم هستم ...برای کسب و کار جدیدم دارم خیلی زحمت می کشم و حتی اگه تا یک سال ، یک ریال هم درآمد نداشته باشه ، بازم ولش نمی کنم و سعیم رو می کنم اونم تا چند سال دیگه بتونه برای خودش به جایگاهی پیدا کنه ...


    یعنی می شه کسب و کار جدیدم به درآمد زایی خوبی برسه و تبدیل به یه شرکت بشه ؟؟؟؟
    یعنی می شه از زنم خلاص بشم و بتونم با به دختر خوب هم از نظر ظاهری و هم اخلاقی ارتباط بگیرم ؟؟؟

    رؤیاهای من اینا هست ....
    هر کسی جای من بود ، داشت الان به خودکشی فکر می کرد ...
    اما من هنوز سرپا هستم...

    ضمنا من در مورد خیانت همسرم ، اصلا حرفی باش نزدم و نمی خوام هم بزنم . مطمئنم گردن که نمی گیره ، طلبکار هم می شه...فقط می خوام بی خیالم بشه ....

    گاهی به این فکر می کنم که آدمی که به اندازه اون بی وجدان هست ، حالا که دیده دارم به خودم می رسم تا بعد اون زندگیم رو بسازم ، نخواد منو مسموم کنه یا حتی بکشه !!! من واقعا اصلا نمی شناسمش .... نمی دونید چقدر سخته شب ها روی یک تخت با یه آدم بی وجدان بخواهید بخوابید که اصلا نمی شناسیدش .....
    ویرایش توسط hasan575 : چهارشنبه 06 فروردین 04 در ساعت 03:11

  3. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    صبح شد و هنوز دارم توی همدردی می نویسم !!!چقدر حرف داشتم و با کسی نزده بودم ...
    اینم قسمت ما هست . قدر زندگی هاتون رو بدونید .عمری از صبح تا شب بدون وقت گذاشتن برای خودم و داشتن تفریح و سرگرمی ، فقط زحمت کشیدم برای کارم و خانوادم و الان هنوز نه خانواده درستی دارم و نه کار درستی دارم .
    ویرایش توسط hasan575 : چهارشنبه 06 فروردین 04 در ساعت 03:16

  4. #24
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    این خیلی خوبه که روی تعارضات خود کار می کنی.
    اگر فاز به فاز و منطقی مسائل را یکی یکی بررسی و حل کنی می توانی در کل زندگیت را سروسامان بدهی.
    فقط دقت کن عجله نکن و همه چی را با هم شروع نکن.
    باید پله به پله و تدریجی مسائل را بررسی و تصمیم گیری و اجرا کنی. تا بتوانی خودت را برای تغییرات پیش رو سازگار کنی.

    هر برنامه ای هم باید جامع باشد هم باید دارای زمانبندی منظم باشد.
    موفق باشید.

  5. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    hasan575 (چهارشنبه 06 فروردین 04)

  6. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون جناب مدیر
    خواستم امروز نوبت مشاوره بگیرم . متاسفانه در مرکز مشاوره سه شنبه بودید که امروزم چهارشنبه هست و هفته بعد هم تعطیله و می ره برای دو هفته دیگه . برای دو هفته دیگه نوبت گرفتم .

    می دونم اینجا باید فقط به موضوع تایپیکم بپردازم . اما واقعا یه مطلبی رو خیلی وقته می خوام در مورد همدردی بتون بگم .

    همدردی 13 سال هست دارم باش کار می کنم و از زمان اینترنت دایل آپ با کامپیتورهای قدیمی تا اینترنت فیبر نوری با موبایل دارم ازش استفاده می کنم .
    به نظرم خیلی وقته داره به تدریج جایگاه خودش رو از دست می ده . مخصوصا توی این شرایطی که تکنولوژی هر روز داره با شتاب جلو می ره .

    چند تا نکته رو به ذهنم رسید خدمت تون بگم
    1)رقابت توی سئو مشاوره خیلی خیلی کمتر از لوازم خانگی هست که تیم های سئو خیلی حرفه ای با بودجه های میلیاردی در اون فعالیت می کنند .
    به نظرم باید روی سئو سایت همدردی کار زیادی انجام بشه . مقالات زیادی در وبلاگ باید فقط فقط با هدف سئو طراحی بشه و بعد که موضوع و کلمات کلیدی هر مقاله مشخص شد ، مقاله نوشته بشه .
    مقالات نوشته شده باید لینک دهی مناسب به تایپیک های جذاب در مورد موضوع مقاله در سایت همدردی داشته باشند .
    ضمنا وقتی یک نفر یک تایپیک رو در سایت می بینه ، باید آخر اون تایپیک موضوعات جذاب مشابه تایپیک بش پیشنهاد بشه تا زمان بیشتری رو در سایت بمونه و کمک کنه به بالا رفتن سئو همدردی .
    علاوه بر لینک دهی داخلی ، لینک دهی خارجی هم خیلی مهم هست . سایت های زیادی برای لینک دهی خارجی وجود دارند که در اون مطالبی که موضوع اون و کلمات کلیدی اون با سئو توسط شما ساخته می شه باید قرار داده بشند و لینک به سایت همدردی داشته باشند .
    از کیبورد چی برای گرفتن ایده برای سئو می تونید استفاده کنید و خوب علاوه بر شبکه های اجتماعی ، از سایت هایی مثله نیاز روز من برای لینک دهی خارجی استفاده کردم .
    الان می تونید با سرچ مشاوره در گوگل ببیندید که جایگاه هزارم هم متاسفانه الان همدردی نداره و به نظرم حق این وبسایت اول هست .
    یه سایت هایی مثله نی نی سایت که کار اصلی شون هم مشاوره نبوده ، نه تنها توی زمینه مشاوره ، در خیلی زمینه های دیگه هم تونستن ترافیک وحشتناکی رو جذب کنند و توی سئو اول باشند .مشاهده کار رقبا می تونه خیلی بتون ایده های جدید بده .
    از هوش مصنوعی مثله گراک 3 یا چی پی تی 4 هم می تونید برای مقالات مربوط به سئو کمک بگیرد .

    2)برای بحث سئو سایت ، یکی از موضوعات مهم داشتن پیج های جذاب هست . مثله داشتن پیج در اینستاگرام ، روبیکا ، یوتیوب و آپارت که همه ی این ها می تونن بازخورد خیلی خوبی داشته باشند و با لینک دهی از اونا به سایت تون اعتبارش توی گوگل هم افزایش پیدا می کنه و مخصوصا کاربرای زیادی از اینستاگرام می تونه سایت جذب بکنه . روبیکا و آپارت هم خیلی موثر هست و تا نتیجه کار باشون رو ندیدم خودم باور نمی کردم . ویدیوهای جذاب در زمینه مشاوره می تونه خیلی جذاب باشه و چون رقابت توش کم هست ، می تونه بسیار بسیار در جذب کاربر به سایت و افزایش سئو همدردی بتون کمک کنه . ایتا متاسفانه اصلا نمی تونه کمک زیادی به سایت بکنه و جامعه کاربری کمی داره . تلگرام هم همین طور به نظرم و خیلی ازش راضی نبودم .

    3)طراحی وبسایت باید نهایتا هر 6 ماه عوض بشه و امروزی بشه و هزینه های زیادی هم داره . البته می دونم هزینه های زیادی داره . چیزی که در سئو گوگل و زمان ماندن کاربران در سایت خیلی تاثیر داره بهینه بودن سایت برای استفاده با گوشی هست . 13 سال پیش شاید 90 درصد کاربرا از طریق کامپیتور به سایت دسترسی داشتند ، اما الان بالای 90 درصد به صورت عادی از طریق گوشی به سایت متصل می شوند .پس باید سایت تون برای کار با گوشی بهینه باشه . به نظر شخصی خودم سایت شما از لحاظ بهینه بودن برای استفاده با گوشی صفر هست . باید سایت طوری طراحی بشه که فردی که دنبال یه موضوع خاصی می گرده راحت با گوشی بتونه مطلب مورد نظرش رو پیدا کنه ، از طرفی کسی که بخواد در مورد دغدغه خودش تایپیک بزنه راحت با گوشی این کار رو انجام بده .

    4)تشویق اعضا به گذاشتن نظرات در تایپیک ها . افرادی که تایپیک می زنند در همدردی ، نیاز دارند علاوه بر بهره گیری از نظرات مدیران و مشاوران ، از نظرات افراد عادی هم بهره بگیرند . نباید وقتی کسی نظری می ده که کارشناسی هم نیست ، مشاورین بخوان طوری با فرد برخورد کنند که نظر دادن در تایپیک های همدردی فرد خسته بشه . مشاور می تونه نظرش رو بده و فرد مشاوره گیرنده هم مختار باشه به نظرم مشاور یا فرد معمولی که عضو همدردی هست گوش کنه . خودش می بینه که یک فرد عضو معمولی هست یا مدیر یک بخش همدردی یا مدیر کل همدری یا مشاور همدردی . همزمان با تشویق افراد عادی به نظرم دادن در تایپیک ها ، می شه هزینه ای رو برای اینکه مشاورین خبره در موضوعات مختلف و تایپیک های مختلف نظرشون رو بذارند در نظر گرفت که اینم هزینه بالایی هست . باید مدیران تحمل خیلی بیشتری برای شنیدن نظرات مخالف در وبسایت داشته باشند و تصمیم گیری رو به عهده فردی که داره نظرات رو بررسی می کنه بذارند . الان مثله 13 سال پیش نیست و جامعه بسیار بسیار بازتر از قبل هست .

    5)با بالا رفتن ترافیک سایت و همین طور بالا رفتن کاربران سایت ، همدردی می تونه هزینه های بالای طراحی مدرن مستمر وبسایت و همین طور هزینه های مشاورین نخبه وبسایت رو پرداخت کنه .
    در یک تایپیک بین چند پست در صفحه می تونه تبلیغات ریزی قرارداده بشه و از سایت های زیادی مثله یکتا نت می تونید سفارش برای تبلیعات بگیرید .
    ضمنا عضویت ویژه و پولی در وبسایت می تونه بهتر تبلیغ بشه تا درآمد خوبی رو داشته باشه . مثله در زمان گذاشتن پست جدید ، دکمه ای کنار ارسال پاسخ ، برای عضویت تعبیه بشه و داخل کارد اون دکمه نوشته بشه (عضویت ویژه برای پاسخ سریع تر و پاسخ دهی متخصصان حرفه ای ). یا اینکه داخل یک تایپیک وقتی کسی کاربری خودش رو می بینه ، دکمه ای برای عضویت ویزه در کنار نام کاربری فرد تعبیه بشه و داخل کارد اون دکمه نوشته بشه (عضویت ویژه برای پیام خصوصی به اعضا و عدم نمایش تبلیغات) .


    با عرض معذرت که این مطلب کاملا بی ربط رو در این تایپیک نوشتم و می دونم شما خودتون استاد هستید در زمینه این موارد .
    می دونم همین الان هم از بیشتر از 99 درصد مشاورین جلوتر هستید ، اما به نظرم می تونه همدردی به نفر اول مشاوره اینترنتی در سطح کشور ارتفا پیدا کنه .
    خواستم شخصی بتون پیام بدم و موفق نشدم و اینجا پیام دادم .
    این پیام رو برای شما نوشتم و می تونید پاک کنید و می دونم بی ربط به موضوع هست .
    یابت اینکه توی این 13 سال این محیط رو در همدردی ایجاد کردید که منم خیلی ازش استفاده کردم ازتون ممنونم .
    ویرایش توسط hasan575 : چهارشنبه 06 فروردین 04 در ساعت 14:19

  7. #26
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hasan575 نمایش پست ها

    می دونم اینجا باید فقط به موضوع تایپیکم بپردازم . اما واقعا یه مطلبی رو خیلی وقته می خوام در مورد همدردی بتون بگم .

    همدردی 13 سال هست دارم باش کار می کنم و از زمان اینترنت دایل آپ با کامپیتورهای قدیمی تا اینترنت فیبر نوری با موبایل دارم ازش استفاده می کنم .
    به نظرم خیلی وقته داره به تدریج جایگاه خودش رو از دست می ده . مخصوصا توی این شرایطی که تکنولوژی هر روز داره با شتاب جلو می ره .

    چند تا نکته رو به ذهنم رسید خدمت تون بگم
    1)رقابت توی سئو مشاوره خیلی خیلی کمتر از لوازم خانگی هست که تیم های سئو خیلی حرفه ای با بودجه های میلیاردی در اون فعالیت می کنند .
    به نظرم باید روی سئو سایت همدردی کار زیادی انجام بشه . مقالات زیادی در وبلاگ باید فقط فقط با هدف سئو طراحی بشه و بعد که موضوع و کلمات کلیدی هر مقاله مشخص شد ، مقاله نوشته بشه .
    مقالات نوشته شده باید لینک دهی مناسب به تایپیک های جذاب در مورد موضوع مقاله در سایت همدردی داشته باشند .
    ضمنا وقتی یک نفر یک تایپیک رو در سایت می بینه ، باید آخر اون تایپیک موضوعات جذاب مشابه تایپیک بش پیشنهاد بشه تا زمان بیشتری رو در سایت بمونه و کمک کنه به بالا رفتن سئو همدردی .
    علاوه بر لینک دهی داخلی ، لینک دهی خارجی هم خیلی مهم هست . سایت های زیادی برای لینک دهی خارجی وجود دارند که در اون مطالبی که موضوع اون و کلمات کلیدی اون با سئو توسط شما ساخته می شه باید قرار داده بشند و لینک به سایت همدردی داشته باشند .
    از کیبورد چی برای گرفتن ایده برای سئو می تونید استفاده کنید و خوب علاوه بر شبکه های اجتماعی ، از سایت هایی مثله نیاز روز من برای لینک دهی خارجی استفاده کردم .
    الان می تونید با سرچ مشاوره در گوگل ببیندید که جایگاه هزارم هم متاسفانه الان همدردی نداره و به نظرم حق این وبسایت اول هست .
    یه سایت هایی مثله نی نی سایت که کار اصلی شون هم مشاوره نبوده ، نه تنها توی زمینه مشاوره ، در خیلی زمینه های دیگه هم تونستن ترافیک وحشتناکی رو جذب کنند و توی سئو اول باشند .مشاهده کار رقبا می تونه خیلی بتون ایده های جدید بده .
    از هوش مصنوعی مثله گراک 3 یا چی پی تی 4 هم می تونید برای مقالات مربوط به سئو کمک بگیرد .

    2)برای بحث سئو سایت ، یکی از موضوعات مهم داشتن پیج های جذاب هست . مثله داشتن پیج در اینستاگرام ، روبیکا ، یوتیوب و آپارت که همه ی این ها می تونن بازخورد خیلی خوبی داشته باشند و با لینک دهی از اونا به سایت تون اعتبارش توی گوگل هم افزایش پیدا می کنه و مخصوصا کاربرای زیادی از اینستاگرام می تونه سایت جذب بکنه . روبیکا و آپارت هم خیلی موثر هست و تا نتیجه کار باشون رو ندیدم خودم باور نمی کردم . ویدیوهای جذاب در زمینه مشاوره می تونه خیلی جذاب باشه و چون رقابت توش کم هست ، می تونه بسیار بسیار در جذب کاربر به سایت و افزایش سئو همدردی بتون کمک کنه . ایتا متاسفانه اصلا نمی تونه کمک زیادی به سایت بکنه و جامعه کاربری کمی داره . تلگرام هم همین طور به نظرم و خیلی ازش راضی نبودم .

    3)طراحی وبسایت باید نهایتا هر 6 ماه عوض بشه و امروزی بشه و هزینه های زیادی هم داره . البته می دونم هزینه های زیادی داره . چیزی که در سئو گوگل و زمان ماندن کاربران در سایت خیلی تاثیر داره بهینه بودن سایت برای استفاده با گوشی هست . 13 سال پیش شاید 90 درصد کاربرا از طریق کامپیتور به سایت دسترسی داشتند ، اما الان بالای 90 درصد به صورت عادی از طریق گوشی به سایت متصل می شوند .پس باید سایت تون برای کار با گوشی بهینه باشه . به نظر شخصی خودم سایت شما از لحاظ بهینه بودن برای استفاده با گوشی صفر هست . باید سایت طوری طراحی بشه که فردی که دنبال یه موضوع خاصی می گرده راحت با گوشی بتونه مطلب مورد نظرش رو پیدا کنه ، از طرفی کسی که بخواد در مورد دغدغه خودش تایپیک بزنه راحت با گوشی این کار رو انجام بده .

    4)تشویق اعضا به گذاشتن نظرات در تایپیک ها . افرادی که تایپیک می زنند در همدردی ، نیاز دارند علاوه بر بهره گیری از نظرات مدیران و مشاوران ، از نظرات افراد عادی هم بهره بگیرند . نباید وقتی کسی نظری می ده که کارشناسی هم نیست ، مشاورین بخوان طوری با فرد برخورد کنند که نظر دادن در تایپیک های همدردی فرد خسته بشه . مشاور می تونه نظرش رو بده و فرد مشاوره گیرنده هم مختار باشه به نظرم مشاور یا فرد معمولی که عضو همدردی هست گوش کنه . خودش می بینه که یک فرد عضو معمولی هست یا مدیر یک بخش همدردی یا مدیر کل همدری یا مشاور همدردی . همزمان با تشویق افراد عادی به نظرم دادن در تایپیک ها ، می شه هزینه ای رو برای اینکه مشاورین خبره در موضوعات مختلف و تایپیک های مختلف نظرشون رو بذارند در نظر گرفت که اینم هزینه بالایی هست . باید مدیران تحمل خیلی بیشتری برای شنیدن نظرات مخالف در وبسایت داشته باشند و تصمیم گیری رو به عهده فردی که داره نظرات رو بررسی می کنه بذارند . الان مثله 13 سال پیش نیست و جامعه بسیار بسیار بازتر از قبل هست .

    5)با بالا رفتن ترافیک سایت و همین طور بالا رفتن کاربران سایت ، همدردی می تونه هزینه های بالای طراحی مدرن مستمر وبسایت و همین طور هزینه های مشاورین نخبه وبسایت رو پرداخت کنه .
    در یک تایپیک بین چند پست در صفحه می تونه تبلیغات ریزی قرارداده بشه و از سایت های زیادی مثله یکتا نت می تونید سفارش برای تبلیعات بگیرید .
    ضمنا عضویت ویژه و پولی در وبسایت می تونه بهتر تبلیغ بشه تا درآمد خوبی رو داشته باشه . مثله در زمان گذاشتن پست جدید ، دکمه ای کنار ارسال پاسخ ، برای عضویت تعبیه بشه و داخل کارد اون دکمه نوشته بشه (عضویت ویژه برای پاسخ سریع تر و پاسخ دهی متخصصان حرفه ای ). یا اینکه داخل یک تایپیک وقتی کسی کاربری خودش رو می بینه ، دکمه ای برای عضویت ویزه در کنار نام کاربری فرد تعبیه بشه و داخل کارد اون دکمه نوشته بشه (عضویت ویژه برای پیام خصوصی به اعضا و عدم نمایش تبلیغات) .


    با عرض معذرت که این مطلب کاملا بی ربط رو در این تایپیک نوشتم و می دونم شما خودتون استاد هستید در زمینه این موارد .
    می دونم همین الان هم از بیشتر از 99 درصد مشاورین جلوتر هستید ، اما به نظرم می تونه همدردی به نفر اول مشاوره اینترنتی در سطح کشور ارتفا پیدا کنه .
    خواستم شخصی بتون پیام بدم و موفق نشدم و اینجا پیام دادم .
    این پیام رو برای شما نوشتم و می تونید پاک کنید و می دونم بی ربط به موضوع هست .
    یابت اینکه توی این 13 سال این محیط رو در همدردی ایجاد کردید که منم خیلی ازش استفاده کردم ازتون ممنونم .
    پست مذکور منتقل می شود به تاپیک:
    دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)2


    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  8. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    بعد یک ماه و خورده ای اومدم همدردی ...

    توی 4 ماه گذشته خیلی کارا موفق شدم بکنم .. حدود 30 کیلو لاغر کردم و هنوزم دارم ادامه می دم تا دو ماه دیگه به وزن ایده آلم برسم .... مزو مو و پی آر پی مو زدم و موهام که داشت می ریخت دراومده و خیلی بهتر شده ... چند تا جای کوچک زخم توی صورتم بود لیزر زدم و جاشون معلوم نیست دیگه .... بوتاکس زدم به پیشونی ام و سنم کمتر می خوره ... روتین پوستی شامل فوم شست و شوی صورت و آبرسان و ... استفاده می کنم و پوستم خیلی بهتر شده و حتی قرص اینفینتی با اینکه پوستم سفیده برای سفیدی و براقی پوست می خورم ... دندونام رو که فاصله ام هم بین شون بود کامپوزیت خیلی خوب نانو زدم ... دماغم که هم بزرگ بود و هم انحراف داشت رو عمل کردم و هم کوچک شد و هم قوس ملایم داره .... کلی برای خودم لباس شیک و اکسسوری و ... خریدم ...

    آماده ام تا 2 ماه دیگه ورم بینی ام کامل بخوابه و برم یه فیلر زاویه فک هم بزنم ....
    بعدش آماده بشم برای پیدا کردن یه دختر خوب ....

    اما خب کاری که شروع کرده بودم برای خودم شکست خورد و نتیجه نگرفتم و بی خیالش شدم . می خوام از فردا برگردم پیش داداشم به صورت کارمندی کار کنم و باش صحبت کردم که یک روز در میون می یام...

    کار نظارت نظام مهندسی هم می تونم انجام بدم . اما می خوام صبر کنم دو ماه تا چسب لازم نباشه به بینی ام بزنم و بعدش کار نظارت بردارم .... با چسب دماع خیلی قشنگ نیست برم نظارت ساختمون


    مهم ترین مشکل من اینه که با زنم چکار کنم . اون مهندس معمار هست و پول خوبی برای نظارت بش می دهند . تازه بعد یه مدت کار می خواد پروانه اجراش رو فعال کنه....
    می تونم ازش جدا نشم ... دختر بازی بکنم و همزمان هم کار نظارت نظام خودم رو بکنم و هم کمک اون کنم برای کار اجرا ... حقوق اجرای نظام مهندسی هم خیلی خوبه ...

    عذاب وجدانی هم ندارم که بش خیانت بکنم ....
    چون هم احتمالش هست خودش بم خیانت کرده باشه و هم چندین سال داشته اذیتم می کرده و بم دروغ گفته و کارهایی بام کرده که هیچ آدم باوجدانی نمی تونه انجام بده ...
    خودشم می دونه به خودم دارم می رسم تا با شخص دیگه ای برم تو رابطه ...

    تازه پیش داداشم هم یک روز در میون برم ... این همه سال شریک بودیم و از حساب و کتاب های شرکت دزدی می کرد و می فهمیدم و به روی خودم نمی یاوردم ... اون که اصلا سر از حساب و کتاب در نمی یاره و می تونم بیشتر از حقوقی که می خواد بده ازش بردارم و بدزدم به جای سال هایی که شریک بودیم ( هم خیلی از پول مغازه برمی داشت و هم کار نمی کرد و حقوق می گرفت و شریک بود)
    ویرایش توسط hasan575 : جمعه 12 اردیبهشت 04 در ساعت 17:58

  9. کاربر روبرو از پست مفید hasan575 تشکرکرده است .

    بالهای صداقت (یکشنبه 14 اردیبهشت 04)

  10. #28
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    به جز دستکاری و اصلاح سر و صورت ، مسائل تاثیر گذار مهم دیگری در زندگیتون باید سر و سامان بگیرد. که باید اولویت بندی و برنامه ریزی و اجرا شود.
    همه این مهم همانطور که قبلا گفتم نیاز به مشاوره حضوری و خصوصی دارد.
    با تشکر

  11. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    hasan575 (یکشنبه 14 اردیبهشت 04), بالهای صداقت (یکشنبه 14 اردیبهشت 04)

  12. #29
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    براتون خوشحالم كه تونستي براي حال خوب خودت قدم برداري و مواظب خودت باشي ..
    يه نكته كه شايد شنيدنش بد نباشه
    تجربه به من نشون داده كه وقتي حالت از درون درست نشه ، وقتي مشكل اصولي حل نشه .. اين اقدامات تاثيرشون گدرا ميشه

  13. 2 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    hasan575 (یکشنبه 14 اردیبهشت 04), فرشته مهربان (دوشنبه 15 اردیبهشت 04)

  14. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زنم خیلی زرنگه ... با اینکه صد بار گفته بچه ها رو می خواد خودش بزرگ کنه ، حالا که می دونه می خوام ازش جدا بشم ، می گه بچه ها رو نمی خواد تا من بی خیال طلاق بشم ...الان مهریه رو بخشیده خودش ، فوقش برای شرط تصنیف توی مهریه مجبورم خونم رو بفروشم و نصف پولش رو بدم بش و خلاص خلاص بشم ....

    می گه بام مشاوره هم نمی یاد ... می گه می خوای طلاق بگیری برو تقاضای طلاق بده و اگه نمی خوای زندگی کنی چرا بات بیام مشاوره .... می گه بچه ها هم نمی خواد ...

    با یه دختر خانمی تو یه سایت دوست یابی آشنا شدم ....۲۶ سالشه و ۴ سال زندگی مشترک داشته و شوهرش هم بداخلاق بوده و هم مسخرش می کرده و از لحاظ باروری مشکل داشته ...
    فقط الان ترم ۶ توی یک شهر دور هست و ۷ ترمه درسش تموم می شه. خانوادش اما یک شهر نزدیک به ما هستند ...
    از چهره و از اخلاقش هم خوشم اومده ...تازه یک ماه هست که طلاق گرفته ...
    می خوام بعد طلاق از زنم باش ازدواج کنم اگه همه چی اوکی بشه ...

    می خوام به جای اینکه از مدرک معماری زنم استفاده کنم ، خودم چهار سال وقت بذارم و معماری بخونم ...
    ویرایش توسط hasan575 : دوشنبه 22 اردیبهشت 04 در ساعت 18:52


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.