با سلام و احترام
ما معمولا وقتی به یک چارچوبی در رفتار و شخصیت خود عادت می کنیم ، احساس امنیت و آرامش می کنیم و در برابر هر گونه تغییری مقاوم بوده و احساس تنش می کنیم. لذا چیزهای جدید ما را مضطرب کرده و استقبال نمی کنیم. و سعی می کنیم یا فرار کنیم یا مقابله کنیم. یا در نهایت از ترس تسلیم شویم.
شما هم در مورد رفت و آمد برای خود چارجوبی دارید و سنتی در آن راحت هستید. اما راحتی به معنای شکوفایی و پیشرفت و درست بودن نیست. اگر ما در روشی که داریم ثابت باشیم. بعد از 120 سال طوری از دنیا می رویم که همانطور در جوانی بوده ایم. یعنی تجارب جدید را پس زدیم.
خواهید شد.

علاقه مندی ها (Bookmarks)