با تشکر از مدیر همدردی بزرگوار.
در مورد این مسئله یه اصطلاحی هست به نام HSP (Highly Sensitive Person). معمولا به این صورته که به مسایل پیرامونی، خصوصا آنهاای که در ارتباط با انسانهای اطرافمون هست، واکنش بسیار زیاد و حساس گونه ای نشان میدهیم.
حقیقتا خود بنده مقداری به این صورت هستم، یعنی از ناراحت شدن بقیه در ارتباط با خودم مقداری ترس دارم و سریع میخام اگه کدورتی هست، برطرف بشه و یه جورایی دوست دارم همه آدمای اطرافم ازم راضی باشن. البته که اون موارد معده درد و اینا رو ندارم.
هر چند در نهایت همانطور که مدیر فرمودن، نیاز به مشاوره حضوری هست. خودمم ایشالا فرصت شد، حضوری میرم پیش یه مشاور.








علاقه مندی ها (Bookmarks)