به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #7
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    از شما به خاطر بیان مسئله اتان تشکر می کنم و قدردانی می کنم از دوستانی که در ذیل پست شما جوابهای پرمحتوایی قرار دادند.

    خواهش می کنم به این نکته کلیدی دقت فرمایید:
    با عنایت به مشکلتون و نیم نگاهی به تاپیک های قبلی شما احتمال اینکه شما دچار اختلالات اضطرابی باشید بسیار بسیار بالاست.

    این اختلالات نشانه های مختلفی را برای شما شما ایجاد می کند که در هر تاپیک شما بخشی از آن را بازگو کرده اید. و عللی هم می تواند داشته باشد که بعضی از آنها در تاپیکهای شما به چشم می خورد.

    نکته ای که می خواهم بگویم اینست که اختلالات اضطرابی صرفا با مطالعه محض درمان نمی شود. با خود خوری هم درمان نمی شود، با مشاوره اینترنتی یا تلفنی هم درمان نخواهد شد. و نیاز به مراجعه روانشناس بالینی دارد.
    اکنون رویکردهای بسیار خوبی مثل طرحواره درمانی، cbt یاact یا طرحواره درمانی وجود دارد که طی معمولا 12 جلسه حضوری می تواند به شما کمک ارزنده ای کند.
    البته ممکن است در کنار اینها نیاز به مطالعه کتاب های کاری در این حوزه داشته باشید که می توانید از رواندرمانگر خود استفاده کنید. من در اینجا به تشریح اختلالات اضطرابی و درمان هایش و حتی معرفی کتاب نمی کنم چون بسیاری از کاربران به اشتباه به آن بسنده کرده و غافل از این می شوند که حتما و حتما باید حضوری پیگیر درمان خود باشند.

    باز مورد تاکید قرار می دهم. صرف مطالعه یا رفتن پیش روانشناس بالینی مشکل شما را حل نمی کند. این تمرین و تکلیف هایی که شما در بین جلسات به دقت انجام می دهید و آن راهکارهای ارائه شده را به کار می گیرید موجب بهبود شما خواهد شد.

    تمام اینها که گفتم به معنی نادیده گرفتن مشکلات روشی والدین شما نیست. بلکه تمرکز روی خودتون برای حل اینگونه مسائل پیش آمده هست.

    اگر ما دیابت یا نارسایی کلیوی، یا فشار خون داریم. فقط مطالعه و درمانهای مختلف فایده ندارد. باید پزشک حاذق پیدا کنیم و مرتب و مستمر دستوراتش را به کار بگیریم و نسخه او را استفاده کنیم. در غیر اینصورت تصوری می کنیم درد درمان ناپذیری داریم.

    خلاصه:
    مراجعه به متخصص روانشناس بالینی الویت شما باشد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    افسونگر (سه شنبه 10 خرداد 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.