می فهمم چی میگی پسرَ َ َ َم ،،،
آشنایی و خواستگاری و هر مقدماتی در مسیر صحیح و تهی از تخیلات احساسی باید باشه ،،،
یعنی مسیر درست باشه و سریع نریم تو لباس دامادی و عروسی با یه سلام ،،
هیچ وقت تو گذشته هیشکی وول نخور پسرَ َ َ َم ( دنبال کرم تو باغچه طرف نباش - اگه کرم هم نباشه کرم پیدا میکنی اینجوری ) شاید امروزش با دیروزش فرق کنه ِ ِ ِ ،،،
معیار هایت را جدی و درست درمون بررسی کن و تحقیقات لازم را انجام بده ِ ِ ِ ِ ، دوران قبل عقد خوف برای همینه پسر جاااان ِ ِ ِ
تو مسائل مالی خیلی آسونه طرف را چک کنی و بفهمی سبک زندگیش را ...ولی تو مسائل دیگه باید دوره های فوق تخصصی منو طی کنی پسرَ َ َ َم ،،
بعدا اطلاعیه میدم برای دوره ها اگه این کهولت سن بذاره :)
حواست باشه پرچم را بالا نگه داری در تمام مراحل ( خواستگاری و شناخت ، عقد و بعد عقد )
من دیگه سنی ازم گذشته ولی بازم می یام پیشت اگه باز این کهولت سن بذاره ِ ِ ِ :)
تا زنده ام بیا رکورد اون 8 سال رفیقم را بزن .
به قولی اون قدیم ها این شعر و این پند را بخون و یه فوت هم کن تو چشم دشمن ها :)
بــشـنــو ایــن پــنـــــــــد ز عموی گُلت ،،، عموی بـــــا ادب و بــــا هــــنـــرت :
سوسول بازی ،، قیرپاچ ، هم ممنوع ِ ِ ِ تو این مسائل برای همه .
برو ببینم چی کار می کنی هاااااا ِ ِ ِ
:)
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)