به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام وقتتون بخیر ؛

    اول از همه بگم که راغب هستم بدونم به طور مستقیم اون زمانیکه با دختر خانم صحبت میکردید ، شما چی میگفتین و ایشون چه میگفتن ؟ این موضوع مهمه .

    دوم اینکه بله ..خیلی از آدما تناقضات زیادی توی افکار و اعمالشون هست. ایشون فردی مادی هستن ولی جوری هم وانمود میکنن که باید هوای طرف مقابل هم داشت ...بنظرم نمیشه به این فرد اعتماد داشت من اینطوری فکر میکنم .

    در رابطه با سوالتون :

    ببینید اگر شخصی از دختری خواستگاری کنه ، اگر دختر حتی نسبت بهش احساس خاصی هم نداشته باشه باز هم میگه با خانواده ام صحبتی داشته باشم ... تا حداقل مورد رو از دست نده ..مگر اینکه تمایلی بهش نداشته باشه که از همون اول با جواب منفی و یا غیر مستقیم بهتون میفهمونن که نمیخوان با شما ازدواج کنن ..

    این خانم شمارو دوست نداره و یا میشه اینطور گفت که مادیات براش اولویت بیشتری نسبت به همسر آینده اش داره ، حالا چه اون فرد شما باشین و یا هر کس دیگه ...

    سعی کنید منطقی تصمیم بگیرید ، این خانم به دل شما نشسته و حالا اکی نیست ، مورد های دیگه ای هم وجود دارن تو این دنیا که به دل شما بشینن .

    شما هم به سوال اول من پاسخ بدین تا واقع بینانه موضوع رو برسی کنیم .
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 اردیبهشت 00 [ 01:11]
    تاریخ عضویت
    1400-2-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,349
    سطح
    20
    Points: 1,349, Level: 20
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 11 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام وقتتون بخیر ؛

    اول از همه بگم که راغب هستم بدونم به طور مستقیم اون زمانیکه با دختر خانم صحبت میکردید ، شما چی میگفتین و ایشون چه میگفتن ؟ این موضوع مهمه .

    دوم اینکه بله ..خیلی از آدما تناقضات زیادی توی افکار و اعمالشون هست. ایشون فردی مادی هستن ولی جوری هم وانمود میکنن که باید هوای طرف مقابل هم داشت ...بنظرم نمیشه به این فرد اعتماد داشت من اینطوری فکر میکنم .

    در رابطه با سوالتون :

    ببینید اگر شخصی از دختری خواستگاری کنه ، اگر دختر حتی نسبت بهش احساس خاصی هم نداشته باشه باز هم میگه با خانواده ام صحبتی داشته باشم ... تا حداقل مورد رو از دست نده ..مگر اینکه تمایلی بهش نداشته باشه که از همون اول با جواب منفی و یا غیر مستقیم بهتون میفهمونن که نمیخوان با شما ازدواج کنن ..

    این خانم شمارو دوست نداره و یا میشه اینطور گفت که مادیات براش اولویت بیشتری نسبت به همسر آینده اش داره ، حالا چه اون فرد شما باشین و یا هر کس دیگه ...

    سعی کنید منطقی تصمیم بگیرید ، این خانم به دل شما نشسته و حالا اکی نیست ، مورد های دیگه ای هم وجود دارن تو این دنیا که به دل شما بشینن .

    شما هم به سوال اول من پاسخ بدین تا واقع بینانه موضوع رو برسی کنیم .

    سلام. ممنونم
    در مورد جزئیات دقیق مکالمه مون چون تاپیک عمومی هست و امکان ارسال پیام خصوصی ندارم متاسفانه زیاد نمیتونم توضیح بدم اما تا جایی که امکانش باشه پایین توضیح میدم

    ببینید ما در حد دو سه بار مکالمه با هم صحبت کردیم. چون من طبق شناخت قبلی که داشتم ازشون فکر کردم که شاید معذب باشن همون اول کار تلفنی یا حضوری صحبت کنیم. به خاطر همون به فکرم رسید که به صورت آنلاین حرفامون رو بزنیم تا برسیم به مکالمه تلفنی و حضوری
    خیلی خلاصه راجع به همدیگه از قبلی سن و خانواده و تحصیلات اینا صحبت کردیم. محض آب شدن یخ صحبت. وگرنه میدونستیم خیلیاشون رو
    بعد من پرسیدم شرایط شما برای ازدواج چیه این خانم یه راست رفت سر اصل مطلب در مورد مسائل مالی صحبت کرد. شغل و خونه و درآمد اینا. البته وجود خواستگارهای قبلی هم که داشتن بی تاثیر نبود تو این قضیه انگار
    البته تفاوت های خانوادگی دیگه هم مطرح شد که اینجا نمیتونم توضیح بدم.
    اما موضوع اصلی مسائل مالی بود که هیچ جوره نتونست کوتاه بیاد. حتی راهکارهایی هم دادن که من اگه اون شرط و شروط رو قبول میکردم ایشون راضی بودن که ازدواج کنن با من اما من از همون اول مکالمه مون واقعیت رو مبنا قرار دادم و هر جوری حساب میکردم میدیدم نمیتونم تو این چند سال از پس شروط ایشون بر بیام و خواسته شون رو برآورده کنم

    شاید اگه یه پسر دیگه ای بود قول الکی میداد تا برآورده کنه و ایشون هم راضی میشد و ازدواج میکردن اما واقعا من ترسیدم این کار رو بکنم. چون تحمل دردسرهای بعدی رو ندارم واقعا

    جواب من از اول تا آخر آشنایی خیلی قاطع بود و بعد از اینکه دیدم ایشون نمیتونن یا نمیخوان از موضع خودشون بیان پایین دیگه راهی ندیدم و پیشنهاددادم که دیگه قضیه رو منتفی کنیم و ایشون هم پذیرفتن و دیگه نه من پیگیر قضیه شدم نه ایشون

    تا جایی که یادمه کلیات قضیه این بود. باز اگه سوالی بود من توضیح میدم

  3. کاربر روبرو از پست مفید ramin_20 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 21 اردیبهشت 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.