
نوشته اصلی توسط
« 7 »
سلام وقتتون بخیر ؛
اول از همه بگم که راغب هستم بدونم به طور مستقیم اون زمانیکه با دختر خانم صحبت میکردید ، شما چی میگفتین و ایشون چه میگفتن ؟ این موضوع مهمه .
دوم اینکه بله ..خیلی از آدما تناقضات زیادی توی افکار و اعمالشون هست. ایشون فردی مادی هستن ولی جوری هم وانمود میکنن که باید هوای طرف مقابل هم داشت ...بنظرم نمیشه به این فرد اعتماد داشت من اینطوری فکر میکنم .
در رابطه با سوالتون :
ببینید اگر شخصی از دختری خواستگاری کنه ، اگر دختر حتی نسبت بهش احساس خاصی هم نداشته باشه باز هم میگه با خانواده ام صحبتی داشته باشم ... تا حداقل مورد رو از دست نده ..مگر اینکه تمایلی بهش نداشته باشه که از همون اول با جواب منفی و یا غیر مستقیم بهتون میفهمونن که نمیخوان با شما ازدواج کنن ..
این خانم شمارو دوست نداره و یا میشه اینطور گفت که مادیات براش اولویت بیشتری نسبت به همسر آینده اش داره ، حالا چه اون فرد شما باشین و یا هر کس دیگه ...
سعی کنید منطقی تصمیم بگیرید ، این خانم به دل شما نشسته و حالا اکی نیست ، مورد های دیگه ای هم وجود دارن تو این دنیا که به دل شما بشینن .
شما هم به سوال اول من پاسخ بدین تا واقع بینانه موضوع رو برسی کنیم .
علاقه مندی ها (Bookmarks)