سحر بهاری عزیز بسیار بسیار ممنونم متشکرم که وقت و ارزش گذاشتید برای کمک و راهنمایی من . علت اینکه من میگم که زیاد با شوهرم حرف بزنم اینه که مطمنم آخرش یه دعوایی میشه و یه ناراحتی پیش میاد. ترجیح میدم چیزی نگم تا چیزی نشنوم. جالب هست که من همیشه به شوهرم صحبت میکنم که احترام رو رعایت کن و با من خوب حرف بزن مخصوصا پیش بچه ها . ولی اون اصلا هیچوقت و هیچوقت اشتباهات خودش رو نمیبینه و تا من یه اشتباهی بکنم میکوبه به سرم و بددهنی میکنه و انتظار داره من اصلا ناراحت نشم و بگم و بخندم ولی من دلم ازش خیلی میشکنه و توی دلم رفته رفته میبینم که نقطه ای برای دوست داشتنش ندارم و بیشتر دوست دارم خونه نباشه یا اگه جایی میرم تنها برم. شوهرم که فکر نکنم اهل مشاوره باشه چون همیشه گفته برو خودت رو اصلاح کن. ایراد در تو هست.من هم میخوام که تغییر کنم و یک کسی میخوام که هر لحظه بگه چیکار کنم راستش من خیلی وقتا مواظبم که این ناراحت نشه ولی آخرش اتفاقی که نباید بیوفته میوفته و این قهرهای طولانیش شروع میشه دیگه خسته شدم یعنی در خودم توانی نمیبینم چون بیشتر خودم اذیت میشم میخوام به من یاد بدید که چیکار کنم خواهش می کنم










علاقه مندی ها (Bookmarks)