اینا گوشه ای از وضعیت موجوده، وقتی کارهای کلان تر رو میبینی تا مرز سکته خواهی رفت. دیگه واقعیته که باید قبول کنی. تغییرشم نمیتونی بدی، چرا؟ چون تا بوده همین بوده.... کلا از بیخ و بن مشکل داره. خودتم تک و تنها نمیتونی کاری بکنی...
داستان تعریف کردین، منم یاد داستانام افتادم.
اون روزی سر یه جریانی یه خبری رو پشت تلفن به یکی دادم، بعد تلفن رو که قطع کردم، بغل دستیم اعتراض کرد گفت چرا دروغ نگفتی بهش؟!!! همه سران این مملکت دارن دروغ میگن، حالا تو اومدی راست میگی؟؟؟؟!


اینه واقعیت مملکت،