به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 89 از 193 نخستنخست ... 39495969798081828384858687888990919293949596979899109119129139189 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 881 تا 890 , از مجموع 1928
  1. #881
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 01 [ 02:09]
    تاریخ عضویت
    1395-4-23
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    8,211
    سطح
    61
    Points: 8,211, Level: 61
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 239
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 417 در 195 پست

    Rep Power
    52
    Array
    پوه جان
    چرا رفتی آخه. دنبال یه فرصت بودم که از تجربه ام در مورد مشاوره برات بنویسم. البته تو اون یکی تاپیک که یه پست در این مورد گذاشته بودی.

    میشل جان،
    من هدف خیرت رو درک میکنم. یکی از کاربرای اینجا وقتی میاد مینویسه من واکنشی نشون نمیدم. فقط تو دلم دعا میکنم یه نفر آدم عاقل دورش باشه و از اون شرایط خطرناک نجاتش بده.
    اما در مورد پوه، کاملا باهاش همدلی میکنم. خیلی از مشکلاتش رو خودم هم داشتم. فقط شرایط باعث شد از محیط بیمار اطرافم فاصله بگیرم و روی خودم کار کنم.

    تو فامیل نزدیکم یه نوجوون هست که فوق العاده باهوش، زیبا و مهربونه. فقط پدر و مادرش بینهایت اعتماد به نفس پایینی دارن. اطرافیان برای پنهان کردن ضعف بچه های خودشون، از بچگی اونو مسخره میکردن. یعنی انواع القاب رو داره. محاله تو یه جمع باشه و مسخره نشه. پدر و مادرشم فقط سکوت میکنن و یه جورایی خجالت زده میشن. دست به هرکاری میزنه که اطرافیان تحسینش کنن. متاسفانه کلکسیونی از افسردگی و اضطراب و خیلی چیزای دیگه هم داره.
    فقط منم که حمایتش میکنم. هرچند این همه بلایی که سر این بچه اومده به سادگی حل نمیشه. من سعی میکنم پشتیبانش باشم. یه جوری باهاش رفتار میکنم که ته دلش احساس کنه یکی هست که خوب بدونتش. یه سری باهم رفتیم سفر. همه میگفتن وای اینو با خودت نبر، دیوانت میکنه. روز اول سفر واقعا داشت دیوانم میکرد، هرجا میرفتیم بهانه میگرفت. من اون روز فقط سکوت کردم. هرچند منتظر یه دعوای حسابی بود. روز دوم بهش گفتم اشتباه از من بود که جاهای مناسبی انتخاب نکردم. تو هم هرجا دوست نداشتی از قبلش بگو بهم تا برنامه رو عوض کنیم. اصلا نمیدونین این بچه چقدر رفتارش عوض شد. یعنی بهترین و فان ترین سفر عمرم شد اون سفر. در مورد این فامیلمون من میدونم که مشاور خیلی خیلی بهش میتونه کمک کنه. ولی نمیتونم گذشته اش رو نادیده بگیرم و ملاک رو رفتار اون لحظه اش در نظر بگیرم.

    همه ماهایی که حال درونمون خوب نیست، اینجا برامون یه محیط امن هست که به دور از قضاوت ها خودمون باشیم.

  2. 5 کاربر از پست مفید بهاره جون تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 23 تیر 99), Mvaz (دوشنبه 23 تیر 99), میشل (دوشنبه 23 تیر 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 23 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99)

  3. #882
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها

    ببینیم دیگه چه نظراتی واسه دفتر ارائه میشه ؟
    ................

    سلام
    به نظرم یکی از کارهای خیلی خوبی که همه ی ما می تونیم انجام بدیم همین دفتره :)
    خانم 7 به نظرم انتقادهایی که به شما میشه را توش بنویسید وبعد بهش فکر کنید ! ( انتقاد های خانواده - محیط کار - همسایه - دوست و ....)
    یعنی واکنش نشون ندید ،،برید یه جای خلوت و تو دفتر اول بنویسید ،،بعد به اتفاق ها فکر کنید ،،،
    اگه انتقاد درست بود و کمک کننده ،، برا توسعه خودتون استفاده کنید ،،
    اگه انتقاد صحیح نبود تمرینی میشه برا سعه صدر و....
    اگه پاسخی می دید در برابر انتقاد ،،روش های پاسخ به انتقاد ،،
    اینا را تو دفتر بنویسید و بهش فکر کنید .


    یکی از چیزهایی که می تونیم از تالار همدردی یاد بگیریم به نظرم همینه ،،،
    مثلا من الان مکالمه شما را با آقا غلام خوندم پشت صحنه ،،
    همین را تو دفتر بنویسید و دو سه روز بهش فکر کنید .
    به پاسخ خودتون فکر کنید .




    مغر را باید بهش تمرین بدیم ،،
    برای مغز باید الگو تعریف کنیم





    همه در دریای آرام ناخدای خوبی هستند
    ولی به نظرم مهم اینکه در طوفان ناخدا ی خوبی باشیم ،،
    ان شالله همه بتونیم
    درسته آسون نیست ،،ولی شدنیه ،،، با تمرین و توکل به خدا و کمک مشاوران
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 23 تیر 99 در ساعت 21:29

  4. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 24 تیر 99), miss seven (دوشنبه 23 تیر 99), Mvaz (دوشنبه 23 تیر 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 23 تیر 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 25 تیر 99)

  5. #883
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    ممنون بهاره جان،

    خیلی پیش اومده که در مورد موضوعی یه نظری داشته باشم، و بعد از مدتی متوجه بشم کاملا در اشتباه بودم و اتفاقا اونیکه داشته باهام مخالفت می کرده درک درست تری از حقیقت اون موضوع داشته.

    شاید اینبار واقعا نظرم درست بوده باشه، ولی حتی اگه اینطور بوده باشه، کارم درست نبوده. و درستکار بودن مهم تر از درست بودنه.

    متاسفانه هنوزم بعضی وقتا طوری در مورد آدما دیدگاهم رو بیان می کنم که انگار در مورد یه ماشین یا در مورد آسمون، یا هر شی بی احساس دیگه ای حرف می زنم...

  6. 7 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 24 تیر 99), miss seven (دوشنبه 23 تیر 99), Mvaz (دوشنبه 23 تیر 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 24 تیر 99), بهاره جون (دوشنبه 23 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 25 تیر 99)

  7. #884
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط C-R-Y نمایش پست ها
    ................

    سلام
    به نظرم یکی از کارهای خیلی خوبی که همه ی ما می تونیم انجام بدیم همین دفتره :)
    خانم 7 به نظرم انتقادهایی که به شما میشه را توش بنویسید وبعد بهش فکر کنید ! ( انتقاد های خانواده - محیط کار - همسایه - دوست و ....)
    یعنی واکنش نشون ندید ،،برید یه جای خلوت و تو دفتر اول بنویسید ،،بعد به اتفاق ها فکر کنید ،،،
    اگه انتقاد درست بود و کمک کننده ،، برا توسعه خودتون استفاده کنید ،،
    اگه انتقاد صحیح نبود تمرینی میشه برا سعه صدر و....
    اگه پاسخی می دید در برابر انتقاد ،،روش های پاسخ به انتقاد ،،
    اینا را تو دفتر بنویسید و بهش فکر کنید .


    یکی از چیزهایی که می تونیم از تالار همدردی یاد بگیریم به نظرم همینه ،،،
    مثلا من الان مکالمه شما را با آقا غلام خوندم پشت صحنه ،،
    همین را تو دفتر بنویسید و دو سه روز بهش فکر کنید .
    به پاسخ خودتون فکر کنید .




    مغر را باید بهش تمرین بدیم ،،
    برای مغز باید الگو تعریف کنیم





    همه در دریای آرام ناخدای خوبی هستند
    ولی به نظرم مهم اینکه در طوفان ناخدا ی خوبی باشیم ،،
    ان شالله همه بتونیم
    درسته آسون نیست ،،ولی شدنیه ،،، با تمرین و توکل به خدا و کمک مشاوران

    سلام آقای c.r.y وقتتون بخیر و خوبی باشه ان شاءالله .

    واقعیتش امروز استارت دفتر را زدم ... در ابتدا آیات 22 و 23 سوره ی الحدید را نوشتم که وقتی نگاهم بهش می افته آرامش بگیرم و بدونم همه چیز دست خداست ...
    و بعدش 2 تا از خواب های قشنگی که اخیرا دیدم را توش نوشتم تا ثبت بشه و هیچ وقت از خاطرم فراموش نشه .

    صحبت شما درسته ... باید به انتقاد هایی که بهم میشه فکر کنم و این را هم بگم که دفتر را گذاشتم برای زمانیکه اتفاقی منو خوشحال میکنه و همینطور منو بهم میریزه ... ( همون انتقاد ها هم جزءش میشه )

    حتما زمانیکه صحبت های من با آقا غلام را خوندین با خودتون گفتین این 7 چرا اینجوری با ایشون صحبت کرد ...ولی من هم دلایل خودمو داشتم ...شاید زیاده روی کردم ولی خواستم ایراد آقا غلام را بهشون گوشزد کنم تا دیگه نه برای من و نه برای اطرافیان و آدمای دیگه اینطوری نباشن چون ممکنه یه بار رفتار خیلی بدتر از من باهاشون بشه .
    هر چی هست اون پرونده را بستم رفت ... 2 سه روز بشینم فکر کنم به مکالمه ام با آقا غلام ؟
    خب میشینم به ارتباطاتم با افراد نزدیکم می پردازم که قراره یه عمر باهاشون زندگی کنم ....ببینم کجا حق با من بوده و کجا من کوتاهی کردم .

    خیلی ممنونم از پیشنهاد خوبتون ...حتما یه بخشی از دفتر را به این امر اختصاص میدم ...حتی به نظرم یه دفتر جدا میخواد .

    قبلا یه بار میخواستم اسامی آدمایی که میشناسم و باهاشون در ارتباطم بنویسم و نکات مثبت و منفی اخلاقیشون رو که دیدم بنویسم جلوی اسمشون ...
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  8. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    میشل (سه شنبه 24 تیر 99)

  9. #885
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    -سلام مجدد خانم 7
    آیات 22 و 23 سوره الحدید خیلی مهمه
    کار خوبی می کنید


    -اعمال انسان هم مهمه
    این آیه هم تو دفتر بنویسید ( آیه 30 سوره شوری )


    -این دو سوره خیلی مهمه
    می تونید تفسیرش هم مطالعه کنید و از کارشناسان مربوطه بپرسید .
    قبلا صحبت داشتیم :
    http://www.hamdardi.net/showthread.p...348#post457348


    ..................


    من ایام خیلی قدیم ، دقتر خاطرات روزانه داشتم :)
    یه بنده خدایی اومد همه را خوند :)
    از اون روز تصمیم گرفتم همه چیز را در ذهنم بنویسم و بایگانی کنم :)
    خب این روش شاید خوب نباشه ( به ذهن اعتباری نیست )
    یه قطره جوهر ماندگارتره :)


    برا شما بهتره
    به نظرم دفتر خوبی میشه و حتما کمک می کنه بهتون
    با مرور زمان پیشرفتون را خواهید دید .
    ان شالله موفق باشید .


    یا حق .
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 24 تیر 99 در ساعت 00:39

  10. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 24 تیر 99), Mvaz (سه شنبه 24 تیر 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 25 تیر 99)

  11. #886
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام آقای کرای، خوبید؟

    مادر و برادرتون چطورن؟

    اون روز که در مورد بیمارستان نوشته بودید، من اول فکر کردم که نباید با اون آقای پیر که کرونا داشت صحبت می کردید... بعد به ذهنم رسید که شاید نیازی وجود داشته و شما هم گفته بود که موارد ایمنی رو رعایت کردید.

    خوشحال شدم که ازش نترسیدید. و نظرم در مورد پروژه ای که دقیقا قبل از کرونا داشتیم شروعش می کردیم، عوض شد. فکر کردم اگه در حد همین کار هم بتونیم کمک کنیم، چرا ریسکش رو نپذیریم. این همه آدم بصورت داوطلب یا در قالب شغلشون خودشون رو در معرضِ این خطر قرار دادن ولی ما درجا همه چی رو به حالت تعلیق در آوردیم، و گفتیم خطرناکه.

    خلاصه دیروز صحبت کردیم و نهایتا موفق نشدم بقیه رو قانع کنم که من تنهایی می تونم کارهاییکه نیاز به حضور هست رو انجام بدم. از یک طرف اونها حق داشتن و حداقل یکماه باید حداقل سه نفر اونجا حضور داشته باشیم، و از طرفی من نمی تونستم از اونها بخوام چنین کاری رو انجام بدن.

    خلاصه به نتیجه نرسیدم. اما خواستم در کنار احوال پرسی از شما و خونوادتون، به سهم خودم از کسانیکه در این حوزه در حال فعالیت هستند صمیمانه قدردانی کنم.

    ضمنا ممنون بخاطر پیشنهاد شرکت در صندلی داغ. انصافا این صندلی داغ، از همه صندلی های داغ قبلی خیلی خیلی سخت تر و داغ تره. سوالات واقعا سخت شدن!

    البته همین باعث شد من یه سری به صندلی داغ قبلی بزنم (چون اون موقع نبودم) و دیدم اون هم یه رکورد زده. و خیلی خیلی شادتر از صندلی های قبل برگزار شده. اما با این پست هاییکه من خوندم، اون هم اصلا و اصلا به سختی صندلی این دفعه نبوده.

    خلاصه ضمن تشکر از پیشنهادتون، واقعا در توان من نیست که روی چنین صندلی ای بشینم. سطح خودآگاهی من اینقدرا نیست و مطمئا جواب اکثر سوالات رو نمی دونم.

    اما در اون چند صفحه ای که بصورت پراکنده خوندم، پاسخ های دوستان برام آموزنده بود.

    - - - Updated - - -

    توضیح: پروژه ای که صحبتش رو کردم، برای یه بیمارستان هست که در ارتباط گسترده با بیماران کرونایی هست.

  12. 7 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Fatima_ (سه شنبه 24 تیر 99), miss seven (سه شنبه 24 تیر 99), Mvaz (سه شنبه 24 تیر 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 24 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 25 تیر 99)

  13. #887
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط C-R-Y نمایش پست ها
    -سلام مجدد خانم 7
    آیات 22 و 23 سوره الحدید خیلی مهمه
    کار خوبی می کنید


    -اعمال انسان هم مهمه
    این آیه هم تو دفتر بنویسید ( آیه 30 سوره شوری )


    -این دو سوره خیلی مهمه
    می تونید تفسیرش هم مطالعه کنید و از کارشناسان مربوطه بپرسید .
    قبلا صحبت داشتیم :
    http://www.hamdardi.net/showthread.p...348#post457348


    ..................


    من ایام خیلی قدیم ، دقتر خاطرات روزانه داشتم :)
    یه بنده خدایی اومد همه را خوند :)
    از اون روز تصمیم گرفتم همه چیز را در ذهنم بنویسم و بایگانی کنم :)
    خب این روش شاید خوب نباشه ( به ذهن اعتباری نیست )
    یه قطره جوهر ماندگارتره :)


    برا شما بهتره
    به نظرم دفتر خوبی میشه و حتما کمک می کنه بهتون
    با مرور زمان پیشرفتون را خواهید دید .
    ان شالله موفق باشید .


    یا حق .

    برای همین میترسم دفتر خاطرات روزانه داشته باشم چون یه وقت ممکنه یکی بخونه ....

    راستی بعد از اینکه دفتر خاطراتتون رو خوندن چکار کردین ؟ بعدش چی شد ؟
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  14. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99)

  15. #888
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ****

    سلام خانم میشل

    ممنون
    به لطف خدا و دعای مهربان شما ، هم خانواده خوبن و هم خودم ،،
    مرسی
    ان شالله احوال پدر گرامی شما هم خوب باشن و بزرگوار شما و خانواده گرامی سلامت باشید ،
    ان شالله سایه تون رو سر ما بچه های همدردی باشه .


    ممنون
    من که کاری نکردم
    اون بنده خدا یه دوست بود و رهگذر ، یه جورایی همه دوست و رهگذر هستند ،،، و از دوست هر چه رسد نیکوست ( کرونا یا هرچی دیگه )
    خمپاره 60 هم کنار پای ما بخوره ما رفتنی نیستیم :)



    افرادی هستند که واقعا در خط مقدم این مسئله هستند
    وقتی صحبت از پروژه تون فرمودید در مورد بیماران کرونایی و اون تاپیک و هدف تاپیک که فرمودید ،، میشه فهمید در این زمونه و این سرزمین هستند افرادی به مانند شما که انسانیت را زنده نگه می دارنند ،،
    و به قول آقا غلام انصافی انسانیت زنده ست ،،و به قول شما تا خدا هست انسانیت هم هست .
    ما که خیلی عقبیم خانم میشل ،،
    به قول ام واز ،، ما حالا حالا باید بدویم .



    آدم تو خیابون میره دلش می گیره
    عزیزانی تا هفته پیش بودند ، و الان نیستند و الان فقط عکساشون و خاطره هاشون به یادگار برای ما مونده
    خیلی از عزیزانی که کرونا گرفتند شرایط سختی دارنند ،،برای هر نفس باید بجنگن ،،علاوه بر دستگاه هایی که بهشون وصل می کنند
    کاش آدم ها می تونستند درد هاشون را با هم تقسیم کنند خانم میشل ،، هر کی یه قطره ای برداره و درد ها تقسیم بشه ،،
    سختی های این زمونه کم نیست ،،،از درد و دل ها و سختی و مبارزه فرد بیمار تا فداکاری کادر درمان و پرستاران ،،


    عزیزانی که فوت می کردند در حوزه کرونا را غسل نمیدادند ( به خاطر مسائل پزشکی که ابلاغ کرده بودند )
    الان می بینیم افرادی هستند میرن و قبول نمیکنند بدن این عزیزان بدون غسل وارد خاک بشه و داوطلبانه این کارها را انجام میدند با کمک کادر زحمت کش و فداکار بهشت زهرا ها
    خیلی ها در حین کار همسفر اون عزیزان میشن
    طرف مثلا بچه اش امشب به دنیا آمده ولی دیرروز به خاطر کا ر جهادی که انجام داده برای عزیزانی که کرونا گرفتند ، شهید شدن
    خیلی از افرادی که کرونا می گیرند خوب میشند در بیمارستان ،، و اون عزیزانی که این کا ر جهادی را انجام دادند شاید بعضی هاشون جسمشون نباشه ،،و الان دارن از یه دنیایی دیگه اونها را می بینند و خنده به لبانشون هست .
    یا خیلی از آدم ها ، می بینند طرف به خاطر کرونا بیکار شده ، شاید شرایطش را نداشته باشند به بیمارستان ها و روستاها برند ؛؛ میرن به هم کمک میکنند ،، هر شب براشون میوه و غذا می برند ،،
    یا اون گردو فروشی که گوشه خیابون چرخ داره و ازش خرید نمی کنند ...من دیدم افرادی که اصلا گردو دوست نداشتند و رفتند ازش خرید می کنند مدام .




    در مورد صندلی داغ ،،خواهش می کنم خانم میشل
    بزرگوارید .
    آقا غلام و خانم 7 در مدیریت صندلی خیلی زحمت می کشند
    صندلی داغی که شما مدیرش بودید هم خوب بود و هم جذاب ،،
    یادش بخیر
    البته ما اون موقع عضو نبودیم در تالار ... ولی نگاه کردم تاپیک را
    وقتی نگاه کردم خیلی هنرمندانه و جذاب و آموزنده بود
    تشکر ازتون

    مراقب باشید
    در پناه خدا .



    ....................................

    سلام خانم 7

    خب اون دفتر را خوندن دیگه ، ولی چیزی نفهمیدن زیاد ازش :)
    چون رمزی نوشته بودم :))
    می تونید یه زبان جدید اختراع کنید و توش بنویسید و کسی نفهمه
    مثلا به جای سلام بنویسید : لللقلقلب


    البته زیاد هم مهم نیست افراد ببینند ،،،
    دفتر موفقیت های شماست ،،
    یه دفتر تمرینه یه جورایی ،،
    می تونید تو کامپیوتر تو word بنویسید و براش رمز هم بذارید .
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 24 تیر 99 در ساعت 20:56

  16. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (سه شنبه 24 تیر 99), miss seven (چهارشنبه 25 تیر 99), Mvaz (سه شنبه 24 تیر 99), میشل (سه شنبه 24 تیر 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 24 تیر 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 25 تیر 99)

  17. #889
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    سلام به خانم گیسوکمند، خسته نباشین.
    من یه طرحی برای دوستانی که دیگه سر نمیزنن به همدردی به مدیر همدردی دادم، نمیدونم عملی کردن یا نه ولی طرح بسیار خوبی بود ... خیلی خوشحال شدم که اومدین اینجا رو منور کردین. . . بنده غلام هستم،‌
    سلام . ممنونم . خداقوت .
    چه طرحی بوده که خیلی خوب بوده ؟!
    البته طرحِ پیشنهادیِ من اینه که به جای اینکه انرژی تون رو برای کاربرای قدیمی بذارید ، برای کاربرای جدید بذارید
    اینطوری خیلی جذاب تره و به نفع همه است ( کاربر جدید - تالار و خودتون ) . چه خبره مگه که ما قدیمی ها انقد طاقچه بالا میذاریم :)
    (انتقادم به کاربرای قدیمیه نه شما )
    از ما گفتن بود

    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    دیدید تو این دورهمی تیم ملی ها وقتی مربی اسبق و به قولی پیشکسوت میاد
    همه بلند میشن و روبوسی و احترام و آقا بفرمایید و بالاخره آق ساکالی گفتن قره ساکالی گفتن
    الان یسو آق ساکال ماست( ریش سفید.... به عبارتی پیشکسوت) همه برپا
    سلاااااام گیسووووووو
    نوار نه یوخ کیف احوال؟ هاردان بوردان
    سلام الهه جان
    تو لطف داری یولداش
    دلم برات تنگ شد گفتم گذری به کوی دوست کنیم .
    منم خوشحالم که حالمو پرسیدی . باید بگم خوشحالم که تحویلم گرفتی دوستِ خوبم .

    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلااااااااام
    به به !!!!
    ببین کی اومده ؟ گیسو کمند
    پارسال دوست امسال آشنا ...
    خوشحالیم که دوباره میبینیمت ....کاش توی صندلی داغمون حضور داشتی ...واقعا صندلی داغ به حضور افرادی مثل تو و میشل نیاز داره تا جذابتر و شیرین ترش کنه.
    امیدوارم هر جایی که هستی سلامت و موفق باشی دوست من .
    سلام سون جان .
    خوشحالم روحیه ات خوبه . و خیلی خوشحالم که منو دیدی خوشحال شدی . خوب اینم یه نعمته دیگه (که تو با محبتی ).
    درباره صندلی داغ ، فکر میکنم تو خیلی خوب از عهده اش بر اومده باشی .
    و همین الانشم حتما خیلی جذاب بوده .
    تازه من خیلی دوست دارم بیام سوال بپرسم موضوع نخواستن نیست و نتونستنه .

    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    کاش یکم مدل آقایون تالار بودم میتونستم اینقد برونریزی نکنم

    چی میشد روان آدم مثل ساختمون بود میشد کلا زد ریختش پایین از اول ساخت...
    الان یاد حرف گیسو کمند عزیز افتادم توسلم ضعیفه واقعا
    خدا هدایتم کنه همین و بس
    شمیم الزهرا میخوام یه پست مفصل درباره این " برون ریزی " که گفتی بنویسم ان شاالله میمونه برای هفته بعد فکر کنم یا شاید جمعه .
    علی الحساب اینو داشته باش : " قدرِ خودتو و احساستو بدون "
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : سه شنبه 24 تیر 99 در ساعت 23:14

  18. 7 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    Eram (چهارشنبه 25 تیر 99), miss seven (چهارشنبه 25 تیر 99), میشل (چهارشنبه 25 تیر 99), الهه زیبایی ها (سه شنبه 24 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 25 تیر 99)

  19. #890
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام آقای c.r.y یا همون باغبان سابق خودمون.شما هم مدیر انجمن شدید تبریییک میگم.
    سحربهاری عزیز به شما هم تبریک ممیگم
    هردوتا واقعا شایسته هستید.

  20. 5 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 25 تیر 99), Mvaz (پنجشنبه 26 تیر 99), گیسو کمند (چهارشنبه 25 تیر 99), باغبان (چهارشنبه 25 تیر 99), سحر بهاری (چهارشنبه 25 تیر 99)


 
صفحه 89 از 193 نخستنخست ... 39495969798081828384858687888990919293949596979899109119129139189 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.