
نوشته اصلی توسط
خادم رضا
واو
من فکر کردم این تاپیک باز کردید تا ده سال گذشته قبلی خودمون رو ارزیابی کنیم
برادر شما هنوز خیلی وقت دارید
مگه زندگی خلاصه تو ازدواج
یه حرف جالب بهتون بگم
من پام رسید به سی یه جور دیگه شدم
نگرشم کلا متفاوت شد
دیگه زندگی رو خلاصه تو چیزی نکردم
زندگی یعنی شستن پشقاب
بزار مستقل بشی یه حسی میاد سراغت
خیلی حس غریبیه
دنیا تو نگاهت کوچیک میشه
استقلال
استقلال آنقدر خوبه که مردم براش انقلاب کردن
گوش بده
مردم برای زن این حرفا انقلاب نکردن
ولی برای استقلال انقلاب کردن
خیلی حرف دارم رو این استقلال مخصوصا خونت جدا بشه همش مال خودت باشه
ببخشید باید برم جایی اومدم بازم مینویسم
علاقه مندی ها (Bookmarks)