10 سال گذشت چقدر بد گذشت چقدر سخت گذشت
از 20 سالگی انگار
ولش کن
کاش همون دختره 17 ساله بدون دغدغه میموندم
الحمدالله الانم خیلی چیزها دارم که بقیه ندارن مثل یک دانه حیا
یک دانه عزت نفس یک دانه توکل یک دانه همدلی
امیدوارم همه اینایی که من دارم دیگران هم داشته باشن
در پناه حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)