با سلام
ما زیاد به محیط بیرون خودمون کنترلی نداریم ....
ولی می تونیم به خودمون کنترل داشته باشیم
امکان داره دنبا طبق میل ما جلو نره
انتظارت را کلا از دیگران بر دارید و بیشتر به خودتون کار کنید
یه بار داشتم با یه راننده کامیون خیلی حرفه ای صحبت می کردم :)
می گفت هیچ وقت نباید از راننده های اطرافت یا عابران پیاده توقع داشته باشی،،،باید خودت کامل قوانین را انجام بدی و دیگران را یه کودک نو پا فرض کنی !
به نظرم این اولین قدم ما می تونه باشه در این مسیر.( در برخورد با افراد پرخاشگر )
اولین قدم را برداریم ، قدم های بعدی را یاد می گیریم








علاقه مندی ها (Bookmarks)