سلام و درود به عزیزان تالار
خوشحالم که اسم های آرامش بخشتون هنوز بر سر تالار میدرخشه .
حال و احوال ؟
انشالله که همه خوشبختید همه از دل شادید و از زندگی لذت میبرید .
شما ها که من میشناسم از قویترین قویترین و خوشبخترین انسان های روی زمینید .
کم از شما نباشم خیلی زندگی خوب و پر آرامشی دارم . همسرم بهترین همسر دنیاست . کوهنوردیمون دوتایی لذت زندگیمونه و قله ها پله ای کوچک که به خدا نزدیکمون میکنه .
اومدم تا خوشی هامو اول به شما بگم و با شما شور زندگیمو قسمت کنم .
با همسرم قله الوند بودیم که از خدا نی نی خواستیم . یه ماه پیش . امروز خانمم با اشک شوق جواب آزمایش مثبت گذاشت تخت سینم گفت چهار هفته اشه . خیلی خوشحالیم خیلی . ممنونم از,همتون . انشالله همه سعادتمند و خوشبخت باشید بخصوص اونایی که با دردی وارد تالار میشن با آرامش برن و به آرامش برسند . اینجا برا هرکی دعا میکنی هزار بارش به خودت برمیگرده . بهش رسیدم . به چشمام دارم میبینم . ما میریم کلبه حضرت عشق پا بوس آقا . دعاتوون میکنم .
دوستتون دارم خواهرای خوبم برادرای عزیزم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)