[FONT="Tahoma"][COLOR="DarkSlateBlue"][SIZE="2"]سلام
همراه با آرزوی سلامتی
فرشته جان!
خاطره ات در خاطرات عاشقانه را خواندم خوشحال شدم که هوای زندگیت بهاریه.
هروقت در قبض قرار گرفتی توجه باور مند کن به اینکه این نیز بگذرد وترسیم کن چشم اندازی از زیبائیها را ...صبر ومتانت وامید وآرامش به رویت لبخند خواهد زد.
ارم جان!
وقتی حالت خوب نیست...خودتو تحویل بگیر،نوازش کن،دلداری بده،وامید بده که می گذرد.
جناب آرام!
تجربه هائی که میتواند برای دیگران سارنده باشد وارائه می کنید چه بسا در عوض درسی که می دهد خیر وبرکتی به شما برساند.
گفته اند :
ازهردست که بدهی از همان دست می گیری
برای همه...درآستانه عید قربان اجابت مهمترین خواسته زندگیتان را بعنوان عیدی برایتان از خدا طلب می نمایم .
دعای عرفه مرا هم دعایی کنید
خیر ببینید ان شاءالله








علاقه مندی ها (Bookmarks)