کرای گرامی، ممنونم که مثل همیشه دلسوزانه راهنمایی می کنید. لازم دیدم پیرو پست قبلیم یه توضیحی بدم که احیانا سوء برداشتی پیش نیاد.
مسئله ای که باهاش درگیرم نه شیطانی و غیر خداییه، نه چیز دیگه. اتفاقا بالعکس هدفم جلب رضایت خداست در اون مسئله ولی همون طور که گفتم از حلش ناامید شدم.....
الان موضوع من مسئله ام نیست، موضوع اینه که چیکار کنم که بتونم علی رغم هر چالش و مشکلی که دارم، زندگی منظم و با برنامه ای داشته باشم که همون طور که بالا گفتم واقعا فکر میکنم نمیتونم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)