راستش هدفم رهایی از مخمصه ای هست که درش گیر افتادم.. اما راستش خسته ام که تا الان سعی کردم درستش کنم اما نتونستم، بیشتر از حد توانم میبینمش. نه میتونم بی خیالش بشم و نه راه فراری سراغ دارم.
راستش هدفی که میگید برای من هم هدف با معنایی هست اما تاثیری در تغییر دادن نظمی که گفتم نداره.
و خودم علت اصلی رو همون مشکلی میدونم که مدت هاست درگیرشم و نمیتونم حلش کنم و باعث شده دچار ناامیدی و عذاب درونی باشم طوری شدم که حس میکنم دارم خودم رو نابود میکنم. یه جور خشم و ناامیدی عمیق از درون.
اون مسئله روی همه ابعاد زندگیم انگار تاثیر گذاشته. نمیخوام اینجا در مورد مسئله صحبت کنم میخوام علیرغم هر مشکلی، بتونم خودم رو حداقل مدیریت کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)