با سلام
یه برنامه ریزی کوتاه مدت برا ی خودتون بکنید ( برای تمام کردن مقطع تحصیلتون )
به هیچ چیز دیگه ای فکر نکنید ( گذشته - آینده - مردم - خودتون و... )
فقط اینو تمومش کنید .( هدف کوتاه مدت )
مطمئن هستم با تموم کردن مقطع تحصیلیتون ،راه های جدیدی باز میشه
می دونم سختی داره ،ولی تمومش کنید
وقتی تموم شد بیاید این جا بیشتر با هم صحبت می کنیم.
بعضی موقع ها می ریم آخر خط ...و فکر می کنیم همه چی تمومه،
ولی با آمدن و رفتن به سر خط ...می تونیم نوشته ها ی جدیدی برای زندگیمون بنویسیم.
دفتر زندگی بازه ،فقط خودکار را بیارید اول خط ! و چیزهای قشنگ برای خودتون بنویسید








علاقه مندی ها (Bookmarks)