به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 91

موضوع: دیگه تمومم 2

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array

    دیگه تمومم 2

    سلام

    فکر کنم در جریان تاپیک قبلی و وضعیت دفاعم باشید.

    من پارسال بهمن همهکارهای آزمایشگاهیم رو انجام داده بودم. از اول شروع کار هم خیلی به استاد گفته بودم که هر نمونه ای که میزنیم تست هاش رو همون موقع بفرستیم ولی استاد قبول نمیکرد و میگفت بذار همه رو بزنیم بعد با هم میفرستیم. برای تست ها هم خیلی اذیت کرد منو. آخر بهمن همه نمونه ها رو برای یکی از تست هایی که باقی مونده بود فرستادیم. که بعد که نتیجش اومد دیدیم اصلا در اون تست خوب جواب نداده اند و کلی اعصاب من به هم ریخت.

    و مجبور شدم ترم 6 رو ثبت نام کنم. که البته چون به نطرم تقصیر استاد بود، حتی به استاد گفتم من کار آزمایشگاهم تموم بوده و بارها هم خواستم بفرستیم برای تست و شما مخالفت میکردید و من هزینه ترم 6 و خوابگاه رو نمیدم. که استاد هم گفت باشه ولی نداد. و البته خودمم ترم از بعد از عید کلا ده بار بیشتر نرفتم دانشگاه.

    حالا درخواست افزایش سنوات دادم و باید برای این ترم ثبت نام کنم ولی سیستم به خاطر بدهی شهریه ترم قبل، خطا میده و باز نمیشه. به مامانم هم نمیخوام بگم که دارم وارد ترم 7 میشم و فقط میخوام بهش بگم مهلت دفاع تمدید شده. میخوام بفهمه دارم ترم ثبت نام میکنم. همینجوری گفتم فلان قدر هم بدهکار شهریه دانشگاهم. ولی میگه استادت باید بده. منم گفتم نمیده یه چیزی گفت. میگه خودم یمام دانشگاه باهاش دعوا بگم باید بده شهریه رو.


    وااای... من مامانم رو میشناسم. کلا بحث پول که مییشه فکر میکنه همه جا بقالیه. نمیخوام بیاد دانشگاه آبروریزی کنه.

    شهریه رو هم الان نمیدونم چه خاکی به سرم کنم.


  2. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    hamed-kr (سه شنبه 03 مهر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.