سلام
شما روابطتون با بقیه افراد چگونه است ؟
با اون ها هم سر هیچی دعوا میکنید ؟
چند تا دوست دارید ؟رفتارتون با دوستانتان چگونه است؟
شده در بچگی مدرسه تون به زور عوض کنید و شما ناراحت باشید یا عروسکتون که خیلی دوست داشتید از دست بدهید ؟
با خانواده چگونه اید؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)