مثلا گیرم بابات فهمید وطلاقت گرفتی ایا خوشبخت میشی؟
پس حقیقت تلخه باید قبول کنی بد خراب کردی همچی رو
مشکل روحی و خلقی شاید داری
باید خودت اصلاح کنی
و این هم زمان بر هست
شاید 1 سال شاید چند سال
ولی چیزی که مشخصه حقیقت رو کتمان نمی کنی
پس باید با تمام واقعیت روبرو بشی واونم مسئولیت درست کردن زندگیت هست
من جای همسرتون بودم بدتر از این رفتار باهاتون می کردم چون خودت مقصری









علاقه مندی ها (Bookmarks)