عزیزم بهتره بذاری همسرت خودش روابطشو با خانوادش درست کنه و شما پا پیش نذاری.با این چیزایی که تعریف کردی بازم ناراحتی و دلخوری پیش میارن. اشتباه از اونا بوده و دلیلی نداره شما بری عذرخواهی .همین جوری شروع کنی بابد تا اخرش همین مدلی با اخلاقاشون کنار بیای








علاقه مندی ها (Bookmarks)