اینطوری باید ارتباطم با هر انسانی رو قطع کنم دیگه...
منظورم این نیست که با کسی رابطه ای رو شروع کرده باشم و حرفای مثلا عاطفی رد و بدل بشه بینمون... با یه ادم معمولی حرف های عادی یا مثلا درمورد کار و زندگی حرف بزنم... اینا منظورمه. مثلا هرروز یکی زنگ بزنه و یک ساعت یا بیشتر درمورد اینچیزا حرف بزنه..









علاقه مندی ها (Bookmarks)