نقل قول نوشته اصلی توسط Ye_Doost نمایش پست ها
مسلمه برای کسی که نیاز روحی-جسمی داره وابستگی پیش میاد.

* اگر می خواهید نسوزید با آتش بازی نکنید. (همین)
اینطوری باید ارتباطم با هر انسانی رو قطع کنم دیگه...
منظورم این نیست که با کسی رابطه ای رو شروع کرده باشم و حرفای مثلا عاطفی رد و بدل بشه بینمون... با یه ادم معمولی حرف های عادی یا مثلا درمورد کار و زندگی حرف بزنم... اینا منظورمه. مثلا هرروز یکی زنگ بزنه و یک ساعت یا بیشتر درمورد اینچیزا حرف بزنه..