مسلمه برای کسی که نیاز روحی-جسمی داره وابستگی پیش میاد.
* اگر می خواهید نسوزید با آتش بازی نکنید. (همین)
تشکرشده 951 در 409 پست
مسلمه برای کسی که نیاز روحی-جسمی داره وابستگی پیش میاد.
* اگر می خواهید نسوزید با آتش بازی نکنید. (همین)
تشکرشده 6 در 4 پست
اینطوری باید ارتباطم با هر انسانی رو قطع کنم دیگه...
منظورم این نیست که با کسی رابطه ای رو شروع کرده باشم و حرفای مثلا عاطفی رد و بدل بشه بینمون... با یه ادم معمولی حرف های عادی یا مثلا درمورد کار و زندگی حرف بزنم... اینا منظورمه. مثلا هرروز یکی زنگ بزنه و یک ساعت یا بیشتر درمورد اینچیزا حرف بزنه..
تشکرشده 371 در 127 پست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)